طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

مورد استفاده ی دیگران

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۴۱ ب.ظ

پارسال یه کلیپ دانلود کردم که راجع به هک تلگرام بود. همون موقع تلگرامم رو چک کردم و دیدم پاکه. چند روز پیش داشتم حافظه گوشیمو سبک میکردم که رسیدم به همون کلیپ. دوباره رفتم تلگرامم رو چک کردم و با کمال تعجب دیدم توسط سه تا دستگاه هک شدم!! دوتاشون از خرداد و یکی هم از تیر ماه تلگرامم رو هک کردن! هنگ کردم که چطور اتفاق افتاده و تو این همه مدت چه سوءاستفاده هایی ممکنه انجام شده باشه!! سریع لغوشون کردم. حالا چی میشه؟! :(

شما هم حتما چک کنید که تلگرامتون دراختیار دستگاه دیگه ای قرار نگرفته باشه. روشش اینه:

تنظیمات -> حریم خصوصی و امنیت -> نشست های فعال -> تو این صفحه فقط باید مشخصات یک دستگاه که همون گوشی خودتونه وجود داشته باشه؛ اگه بیشتر از یکی بود اون گزینه که با رنگ قرمز نوشته شده رو بزنید تا تلگرامتون از دستگاه های متجاوز پاکسازی بشه!

ب.ن: اگه تلگرامتون انگلیسیه:

Settings -> Privacy and Security -> Active Sessions

اگه تو این صفحه مشخصات دستگاهی غیر از گوشی شما وجود داشته باشه، یه گزینه با رنگ قرمز نمایش داده میشه با این عنوان:

Terminate All Other Sessions

با زدن این گزینه تمام دستگاه های غیر از گوشی شما پاک میشن. اگه هم فقط یه دستگاه تلگرامتون رو دراختیار داشته باشه (که همون گوشی خودتونه) دیگه این گزینه قرمز نمایش داده نمیشه.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

۰۴ دی ۹۶ ، ۱۹:۵۴ دیوانه ...
نه اونا هک نیست 
چیزی شبیه هکه فقد :|
پاسخ:
خب وقتی به تلگرامت دسترسی پیدا کنن و ازش استفاده کنن و اطلاعاتت رو استخراج کنن اسمش چیه؟
۰۴ دی ۹۶ ، ۲۰:۱۴ دیوانه ...
جدی تو تلگرام منم میومد ولی خب تنها راه حلش اینه که تلگرام رو دو رمزی کنی
پاسخ:
حل میشه؟
۰۴ دی ۹۶ ، ۲۰:۱۶ محسن رحمانی
به نظر من کلا تلگرامتون رو حذف کنید .
پاسخ:
گاهی به درد میخوره و کار راه اندازه!
۰۴ دی ۹۶ ، ۲۰:۳۰ دیوانه ...
بله دو رمز کنی به هیچ وجه نمیتونن 
پاسخ:
که اینطور
۰۴ دی ۹۶ ، ۲۰:۳۰ محبوبه شب
خداروشکر ندارمش!
پاسخ:
اوهوم :)
۰۴ دی ۹۶ ، ۲۰:۳۲ دیوانه ...
یه برنامه ای هست که با اون میتونن راحت هک کنن 
یکم سخته
ولی دیدم که هک کردن 
دو رمزی کنین نمیتونن ولی
پاسخ:
ممنون از راهنماییتون
۰۴ دی ۹۶ ، ۲۰:۳۵ علی آقا:)
من وارد شدن به تلگرامم  اولش باید وارد به ایمیلم بشم لینکش رو تایید کنم تا رمزو قبول کنه تا وارد بشم:)
در این حد امنیتش بالاس:)
بانو، یکی از اقوام یا دوستات شمارتو وارد کردن و کدش برای گوشیت اومده
خودت هم حتماً حواست جمع نبوده و اونها با اون کده وارد شدن بعداً گوشیتو گرفتن باهاش زنگ بزنن و اون پیام تلگرام را حذف کردند
تو هم نفهمیدی کارشونه، هک تلگرام آسون نیست ولی شدنیه:))
پاسخ:
چقدر حفاظت شده!!
شماره تلگرام منو هیچکسی نداره! و هر کدی هم به گوشیم بیاد فقط خودم میبینم و میفهمم. هیچکسی هم دستش به گوشی من نمیرسه هیچوقت! پس این فرضیه باطله :)
خخخ 
ببین اگر از نرم افزار رسمی تلگرام استفاده نکنی و به جاش از آشغال هایی مثل موبوگرام و تلگرام فارسی و هر کوفت دیگه ای استفاده کنی ، اون نرم افزار ها میتونن دادهاتون رو سرقت کنن یا حتی اکانتون رو هک کنن
اما در مورد اون سژن ها(نشست های فعال) اگر شما توی کامپیوتر یا تحت وب بخواید اکانت تلگرامتون رو چک کنید یه نشست تشکیل میشه و جای نگرانی نیست ولی اگر سژنی هست که شما ازش اطلاع نداری میشه هک ! :دی
پاسخ:
من موبوگرام دارم
نه فقط با گوشی چک میکنم
۰۴ دی ۹۶ ، ۲۰:۵۵ علی آقا:)
یعنی کسی گفتگو های من توی تلگرام را بخونه باید قید یه چیزایی رو
بزنم:)
من همینو بلد بودم، بیشتر نه:(
پاسخ:
چه چیزایی؟
ممنون که حدستونو گفتین
پس میتونه از همون باشه !
پاسخ:
نمیدونستم!
شما که سر گروه صلحا هستید .. هر چه بیشتر حک بشید امتیازتون بالاتر می ره
ما بیچاره ها اگه حک بشیم دیگه خونه راهمون نمی ده که :))))))))
پاسخ:
یادم باشه به خانم یادآوری کنم یه تجدیدنظری در زمینه ی چک کردن گوشیتون داشته باشن! :دی
منم دچار این وضعیت شدم

اان زود زود چک میکنم ببینم خبری نباشه دوباره  یوقت
پاسخ:
منم دیگه دارم تند تند چک میکنم!
یه تفاهم نامه در راستای نرمش قهرمانانه با ایشون منعقد کردم که به گوشی بنده نظری نداشته باشن
اگرچه این گوشی بسیار با کلاس و پاک هستن :)))))
پاسخ:
نرمش قهرمانانه دیگه چیه؟! o_O
پاک؟! واسه همین خونه راهتون نمیدن؟ :دی
باکلاس ربطش چی بود؟ :))
اون گوشی چطور؟ :-d
جواب این سوالات رو در برنامه خبری ساعت ۲۲ امشب خواهم داد 😅
پاسخ:
بدانید و آگاه باشید که از محضر دادگاه نمیتونید فرار کنید! :دی
۰۷ دی ۹۶ ، ۱۲:۲۱ روزهـا ..
اون گزینه های قرمز همیشه ب معنای هک شدن نیست...
اگه خودتون یه بار با نت گوشی، و ی بار دیگه مثلا با وای فای به اینترنت وصل بشین.. تو اون قسمت هر دوتاش هم ثبت میشه..
مدل و اسم گوشی ای ک تو اون قسمت ثبت شده رو هم چک کنید.. اگه مشابه اسم گوشی خودتون باشه.. احتمالا اون گزینۀ قرمز هم، مربوط به آی پیه خودتونه...
پاسخ:
با اسم گوشی من متفاوت بود
دیگه دقت نکردم که مربوط به چه دستگاهیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">