طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سوغات اونور آبی!

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۵ ب.ظ



نه اشتباه نکنید! موقع راهپیمایی نیست!

ایشون یک عدد شال هستن که از کربلا!! برای بنده سوغات آورده شده :|

حالا چیکارش کنم؟ :/


به مامانم گفتم تو راهپیمایی 22 بهمن ببندیمش به چوب ببریم آتیشش بزنیم :دی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۳۱)

همان به که آتیش زده شود :)
پاسخ:
به :)
این سوغاتی نمونه سال معرفی میشه شک نکن:|

:))
پاسخ:
دقیقا!
:|
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۸:۳۰ محبوبه شب
هاع؟؟؟؟؟؟
کی آورده اون وقت؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
مادر دوستم که برابر است با دوست مادرم ;)
۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۸:۴۳ مترسک ‌‌
اگه اسراییلش رو هم داشتی دیگه کلکسیون 22 بهمنت کامل می‌شد! :))
پاسخ:
سفارش بدم مسافر بعدی برام بیاره :)))
۲۷ آذر ۹۶ ، ۲۰:۳۷ عاشق بارون ...
واقعاً؟؟؟!
عجــــــــــــــــب!
پاسخ:
بله o_O
۲۷ آذر ۹۶ ، ۲۳:۲۱ پسر مشرقی
هدیه ش بده به من !
پاسخ:
جدی میخواین؟؟
دختر نیستین که!
مرگ بر آمریکا
پاسخ:
با مشت هایی گره کرده حتی! :))
۲۸ آذر ۹۶ ، ۰۹:۱۳ جناب دچار
آقا من میخرمش :)
یا تعویض
پاسخ:
قبوله!
به مزایده میذارمش! قیمت اولیه رو اعلام کنید :دی
آمریکا آمریکا 
ننگ به نیرنگ تو !!!
https://www.aparat.com/v/4y6i0

پاسخ:
بله بله :))
۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۰:۳۹ جناب دچار
من اینو 12 تومن میخرم
پاسخ:
آقای دچار 12 تومن!
پیشنهاد بالاتر نبود؟؟ :))
۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۹ جناب دچار
نه نیست زودباش برو اداره پست تا نبسته :)
پاسخ:
12 تومن یک!
12 تومن دو!!
@
جناب دچار  
بنظرم اینقد نمی ارزه ۱۲ تومن بابتش بدین :))


+
اسی من هزار تومن ازت میگیرم :))
البته به روش دختر داییم :))
۱۰۰۰ یک 
۱۰۰۰دو 
۱۰۰۰ فروخته شد :دی:))


انصافا من امروز حق وتوی آمریکا تو سازمان ملل بار دیگر شنیدم خیلی تاسف خوردم :|
یعنی من جات باشم همین الان آتیشش میزنم :|

پاسخ:
مشتری رو نپرون بابا :دی

مناقصه شد که! :)))
امان از دخترداییت ;)
۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۰:۵۳ جناب دچار
تپ تپ
تپ تپ
+صدا قلبمه :)
پاسخ:
:)))
یه رقیب پیدا شد! :دی
۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۱:۲۱ جناب دچار
رقیبه این!؟
+ مغز اقتصادی شما رو خریداریم :))
پاسخ:
ادبتون روزافزون
خب استفاده نکنید ازش.. واسه چی آتیشش میزنید؟!! :)
شما دوست دارین پرچم کشورتونو به آتیش بکشن؟؟ :/


میتونید رو زمینۀ سورمه ایش.. ماه و خورشید بکشید.. بشه پرچم مالزی!
بعد استفاده‌ش کنید! :)
اینجوری.. حرکتتون در راستای تقویت وحدت بین کشورهای اسلامی قلمداد میشه! :))
پاسخ:
آتیش زدن پرچم یه حرکت نمادینه برای ابراز نارضایتی از دولت اون کشور، نه مردمش!

اصلا چه کاریه که آدم پرچم سرش کنه؟
@
جناب دچار 
این به شاخه درخت میگن :|:)
بعدم آمریکا خودش چیه که روسری پرچمیش داشته باشه اونقدر ارزش اقتصادی نداره ها :)))
از ما گفتن بود :))
خواه پند گیرین خواه ملال :))



+
اسی جان ، بنظرم همون هزار تومن به ما بفروش خیرش رو ببینی :دی :))
قبول ؟:))

پاسخ:
قبول :)
اسی گیان 
پس 
بزن قدش ✋
مرسی مرسی :)



+
@جناب دچار
 من بردم :دی :))
پاسخ:
این پیروزی خجسته باد این پیروزی! :))
۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۳:۳۲ علیـ ــر ضــا
چه سوغات خوبی مواضعه کنیم 🙂 
پاسخ:
مواضعه؟!!
این پیروزی رو خیلی خوووب گفتی :)))👏
مرسی 
پاسخ:
;)
۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۳:۴۷ علیـ ــر ضــا
در ازار دعا خیر
پاسخ:
ازار؟؟!! o_O
۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۳:۵۵ جناب دچار
@واران

ببخشید. دقت نکردم ...
+ برد شما رو تبریک میگم :)
@
جناب دچار :)
خواهش میکنم :)
بنظرم ما همه مون پیروزیم اونی که پیروز نیست دشمنانی چون آمریکا و اسرائیل است :))
ممنونم :)

۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۸:۲۳ پسر مشرقی
واقعا این قضیه ی آتیش زدن رو دوستان شوخی می کنن یا جدی می گن؟!!!
آتیش زدن پرچم یک کشور یعنی چی؟! اگه به نارضایتی از دولت باشه که من با دولت و حکومت ایران بیشتر مشکل دارم و اون مقصرتره توی بدبختیای من. حالا باید پرچم ایران رو آتیش بزنم؟! 
بس کنید این بساط مرگ بر فلان و آتیش زدن و حمله به سفارت و ... چقدر انرژی منفی می دیم ما به دنیا و صدبرابرش رو پس می گیریم.
مرسی اه!

پاسخ:
هر کی یه جور اعتراضشو نشون میده
۲۸ آذر ۹۶ ، ۲۳:۴۴ پسر مشرقی
پس داعش و باقی تروریست ها هم حق دارن با سر بریدن و بمب گذاری اعتراضشون رو نشون بدن. 

شیعه رو چی شده توی این روزگار که برخلاف مرام ائمه ش هدف وسیله و راه رو براش توجیه می کنه...
پاسخ:
اون اسمش اعتراض نیست! کشتن یه عده آدم بیگناه تروره! جنایته!
قیاستون مع الفارقه
۲۹ آذر ۹۶ ، ۰۰:۰۴ پسر مشرقی
اتفاقا اونم اعتراضه! ولی به سبک خودشون. پیامبر که اشرف مخلوقات بودند به فرموده ی خداوند به امت گفتن به بت های مشرکین فحش ندید! الان نحوه ی اعتراض شما چه سنخیتی با آیه ی قرآن و توصیه ی پیامبر داره؟!
پاسخ:
فحشه؟؟

انسان اشرف مخلوقاته!
۲۹ آذر ۹۶ ، ۰۰:۵۸ پسر مشرقی
یعنی با این جواب هاتون بهتره بحث رو ادامه ندم...
قطعا مردم آمریکا خوششون نمی أد مثل هر ملت دیگه ای که پرچمش أتیش زده بشه و امام حسن فرمودند که کاری رو که برای خودت نمی پسندی برای دیگری هم نپسند... و با این کارتون دل یک انسان رو به رنج می آرید و این کارتون از فحش هم بدتره خودش یه جنایته. اصلا خودمونیم قرآن چه کتاب یه بار مصرفیه اینجور که کلی از مصداق هاش برا همون دوران مونده!

پیامبر اشرف مخلوقاته آره! چون حجت خلق تمام موجودات بودند. و برترین انسان ها.
پاسخ:
بله ادامه ندید
۲۹ آذر ۹۶ ، ۰۱:۰۸ پیمان کرامتی
یا خدا
اقا یا خانوم سوغاتی اورنده...تحولی در  معنای کلمه سرخوش به وجد اوردن
 خخخ
ایدتون ولی دوس داشتم خخخ
پاسخ:
ایشون برای من عزیز هستن. مطمئنا متوجه چنین مسئله ای نشدن، که اگه میدونستن چنین چیزی نمیخریدن
۲۹ آذر ۹۶ ، ۲۰:۴۷ محسن رحمانی
اول خوب پامالی شود وسپس به آتش کشیده شود .
پاسخ:
-_-
۲۹ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۸ محسن رحمانی
چرا این شکلی -_-؟
پاسخ:
چه شکلی پ؟
۲۹ آذر ۹۶ ، ۲۱:۰۳ محسن رحمانی
این شکلی :) .
پاسخ:
:))
۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۸:۲۴ امید چِرَوی
واقعا عجب سلیقه ای 😂
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">