طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات



سلام دوستان

من از سفر برگشتم. شنبه ظهر رسیدم. خدای را سپاس که دوباره کربلایی شدم.

برای همه دعا کردم. الهی همه تون این سفر رو تجربه کنید.

خیلی خیلی ممنونم از عزیزانی که زحمت بنر رو کشیدن. ایشالا قسمت خودتون بشه تا بتونم جبران کنم.

بسیار سپاسگزارم از جناب دیوانه برای این پست خوشامدشون. ایشالا خودتون راهی بشین.

ان شاءالله در روزهای آتی پست سفرم رو مینویسم.


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۲
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

خوش برگشتی عزیزم : )
زیارتت قبول باشه.
پاسخ:
مرسی محبوبه جان :*
قبول حق
سلام
زیارتت قبول عزیزم ان شاا... قسمت هر سالت.
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون فرشته جان
آمین
ایشالا با همدیگه
علی یارت
۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۳:۵۹ جنابــــــــ دچار
زیارت قبول
پاسخ:
متشکرم
چه بنرم زدن براتون:)

زیارت قبول
به یاد ما هم بودید؟:)
پاسخ:
بله ^_^
ایشالا قسمت شما بشه
به یاد همه بودم
۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۷:۱۶ آرزو ﴿ッ﴾
زیارت قبول.
ان‌شاءالله بازم نصیب‌تون شه. :)
پاسخ:
جای شما خالی
آمین
الهی نوبت شما بشه :)
۲۳ آبان ۹۶ ، ۰۱:۰۱ عاشق بارون ...
سلام! رسیدن بخیر٬ زیارت قبول. :)
پاسخ:
سلام کربلایی
مرسی :)
آمین
زیارت قبول :)
پاسخ:
قبول حق :)
زیارت قبول  اسی جان عزیز
 زیارت هر سالت:)
پاسخ:
فدای تو یسنا سادات :)
الهی هرسال با هم بریم ^_^
اون سایر دوستان مارو میگه ها :| بی اطلاع بنر زدن :|
پاسخ:
قطعا همینطوره :))
سوغاتی هم ک ندادین..:/
پاسخ:
دیر رسیدین تموم شد :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">