طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

میروم تا اربعین کنج حرم منزل بگیرم...

سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ق.ظ

امسال بدجوری هواش به سرم افتاده بود. تو هر مراسم و روضه ای که شرکت میکردم، آمینای کربلای اربعین رو از ته دل میگفتم. اما خیلی امید نداشتم به رفتن. چند باری تو خانواده مطرح کردم ولی موافقت نشد. یعنی اصلا جدی نگرفتن. کم کم برام شد حسرت. گفتم خدایا! راضی ام به رضای تو...

تا اینکه چهارشنبه شد، شهادت حضرت رقیه (س). رفته بودیم سفره ی خانم. بغل دستیم بهم گفت برو واسه حاجتت شمع روشن کن. گفتم من روم نمیشه! گفت پاشو برو یکی هم واسه من روشن کن.

بلند شدم رفتم کنار سفره. یه شمع برداشتم برای بغل دستیم و یه شمع هم برای خودم روشن کردم. از باب الحوائج سه ساله خواستم برات کربلامو امضاء کنه.

تا آخر مجلس فقط به شمع روشنم نگاه کردم تا اینکه سوخت و خاموش شد.

شبش مادرم رضایت داد!

فرداش پنجشنبه رفتم درخواست گذرنامه دادم. گفتن سه الی هفت روز طول میکشه تا برسه.

یک روز گذشت

دو روز شد. چند نفر چهار روز قبل از من درخواست داده بودن ولی با گذشت شش روز همچنان گذرنامه شون نیومده بود. نگران بودم که نکنه گذرنامه ی من به موقع به دستم نرسه!

روز سوم رسید...

صدای در اومد. گفتن نامه دارین. تو دلم گفتم واسه منه!

درست بود! گذرنامم رو آورده بودن!!

از خوشحالی تو خونه میدویدم! میپریدم و میگفتم اومد اومد!! نمیدونستم گریه کنم یا بخندم!!

بعضی دوستان گفتن ما یکشنبه اول صبح درخواست دادیم بعد از گذشت هفت روز آخرش هم خودمون رفتیم از اداره پست تحویل گرفتیم! اونوقت تو پنجشنبه آخر وقت رفتی، فرداش هم که جمعه و تعطیل! سر سه روز اومدن در خونه تون تحویل دادن!!

 

ایشالا قسمت همه ی آرزومندا بشه...

 

خواستم از پاسپورتم عکس بگیرم ولی فرصت نشد. همون دیروز فرستادمش برای گرفتن ویزا. واسه همین عکس خرید سفرم رو گذاشتم:

 

الهی همه تون واسه چنین سفری کوله بار ببندین

دعاتون میکنم

دعام کنین

 

+ از بین بلاگرا کیا دارن میرن؟ سالای گذشته خیلیا رفتن. ولی امسال من ندیدم کسی پست بذاره

 

ب.ن: یادم رفت بگم؛ به امید خدا چهارشنبه عازمم. اگه ازم بدی دیدید حلال کنید.

یا حق

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۳۵)

به سلـامتی... :)
مواظب خودتون باشین...
حتی الامکان گروهی برید.. حتی دو نفره..
پاسخ:
ممنون :)
حتما
با کاروان میرم
۰۹ آبان ۹۶ ، ۰۰:۳۵ عاشق بارون ...
وای عزیزم :))) خوشبحالت! سلام منم برسون! :)
دکتر سین(اینجا می‌نویسم) و معدنچی یاغی(MINE) هم مسافر کربلان!
پاسخ:
حتما عزیزم ^_^
ایشالا قسمتت بشه :)
نمیدونستم! مرسی که گفتی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اون ** **** ** فراموش نشه خاااشا 
گریه ی شدید ....
پاسخ:
حالا گریه نکنید! باشه -_-
کی بشه شما زائر بشید از خجالتتون دربیایم <_<
چقدر زیبا بود
پاسخ:
ممنون
خوش اومدین
۰۹ آبان ۹۶ ، ۰۱:۲۳ آرزو ﴿ッ﴾
خوشا به سعادت‌تون. سفرتون بخیر و بی‌خطر که هست ان‌شاءالله، پربار و بامعرفت هم باشه :)
التماس دعا زائرِ حضرت ارباب. :)
پاسخ:
ایشالا نصیب شمام بشه :)
الهی آمییییین...
محتاج دعام، حتما
عزیزم سفرت بیخطر ایشالا ^__^

تو بری خب کی میاد این جمع و تفریق ها و ضرب ها رو حساب میکنه ؟:))
بازی دست خط رو میگم ها ؛)

عاقا زیارتت قبول پیشاپیش 
مواظب خودت خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی باش 💚💚💗💙


التماس دعا 
خیلی برامون دعا کن 💚💗💗💗😙


پاسخ:
ممنون، ایشالا

عه اصلا یادم نبود :|
ایشالا داور اول بازی به خوبی از پسش برمیاد :)

ممنووونم ^_^
حتما حتما حتما حتما حتما :))

اگه لایق باشم به دیده ی منت
۰۹ آبان ۹۶ ، ۰۲:۰۹ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
خوووووش به سعادتت :’(
من از سال ۹۲ که رفتم پیاده روی دیگه قسمتم نشده...
از اون سال به بعد هرسال پای پخش زنده گریه کردم اما خب نشد...
خیلی هیلی خیلی دعام کن...
پاسخ:
من اولین بارمه پیاده روی اربعین میرم
الهی بارها و بارها قسمتت بشه
حتما حتما :)
به سلامتی
التماس دعا
پاسخ:
متشکرم
حتما
سلام عزیزم
خوش به حالت
خیلی التماس دعا و سلام ما رو هم برسون به آقا:)
یاعلی
پاسخ:
سلام فرشته جان
حتما عزیزم
ایشالا قسمت همه بشه
علی یارت
واااااااای خوش به حالتT_T
 میری اونجا دعا کن قسمت منم بشه...T_T
پاسخ:
ایشالا خودت هم میری
حتما :)
خوش اومدی
التماس دعا
دیروز دکتر سین هم پست سفر کربلا گذاشته بود
پاسخ:
محتاجم به دعا
ممنون کربلایی
نححح دیگ گریم گرفت یه پتویی چیزی لطف کنین ممنون میشم
اون سفارش مااا یادتون نره :|
سلام برسونین حتما...
پاسخ:
پتو کمه که! :دی
یه وقت تعارف نکنید! پیغامی، پرسشی :|
باشه حتما
سلام
ان شالله سالم برید و سالم برگردید و این سفر براتون پر از خیر و برکت باشه. برای ما هم دعا کنین :)

پاسخ:
سلام
چه عجب از اینورا!
هر چی خدا بخواد. اگه شهید شدیم هم که نور علی نوره! :)
حتما کربلایی
خدا رو شکر 
به سلامتی بگردین 
منم فردا شروع سفرم هست
پاسخ:
الحمدلله
ممنون، همچنین شما
به سلامتی ایشالا، دعامون کنین!
خوش اومدین
۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۳:۱۰ جنابــــــــ دچار
اسی انصافا ما رو جدی جدی حلال کن :)
خیلی اذیتتون کردیم مدت آشنایی مون :/

+
پاسخ:
حلال؟ چی هست؟! :/
هر کی خربزه میخوره چی میگن؟؟
۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۳:۴۹ قاسم صفایی نژاد
التماس دعا
پاسخ:
محتاج دعاتونم
۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۴:۴۳ جنابــــــــ دچار
اذیت نکن دیگه خانم مربی حلقه :))
+نیستی حلقه رو دست کی میدی؟ :/
پاسخ:
اذیت که شغل شماست! :|
+ میسپرم دست خدا
ای جان خوش به سعادتت:)

التماس دعا خیلییییی

واظب خودت باش:)
پاسخ:
ایشالا نصیب همه بشه
حتما عزیزم
باشه مرسی ^_^
۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۴:۴۶ جنابــــــــ دچار
اونجا ما نیستیم سوتی هاتون رو واسه کی تعریف میکنید؟ :))
پاسخ:
:/
اگه به نت دسترسی داشته باشم سعی میکنم پست بذارم
راه گم کردیم :)
پس رمز وبلاگ رو به یکی بگید اگه شهید شدید بیاد بقیه رو خبر کنه. :)

پاسخ:
تا باشه از این راه گم کردنا! :)
اگه شهید شدم دوستان متوجه میشن و تو وبلاگهای خودشون اعلام میکنن :)
۰۹ آبان ۹۶ ، ۱۴:۵۰ جنابــــــــ دچار
گفته باشم
اگه دعامون نکنی ما هم نمی خندیم به سوتی هاتون ://
پاسخ:
حتما برای شفای عاجل دردمندا دعا میکنم :دی
برید چنتا توصیه کردم تو وبلاگ حتما بهشون توجه کنین. وسیله هم زیاد بر ندارید. چیه این کیف برداشتید به این بزرگی؟ مگه میخواید برید کوه نوردی؟ :)
.
.
ما دلمون میخواد راه گم کنیم فرصت نمیشه. :))
پاسخ:
بله خوندم ممنون.
سعی میکنم خالی نگهش دارم :|
تازه میخواستم کیف کوهنودی بگیرم ولی دیدم زیادی بزرگه! :))
همین که دلتون میخواد برای ما کافیه :دی
۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۹:۲۲ ام اسی خوشبخت
جز خوبی ندیدیم, التماس دعا :)
پاسخ:
خودت خوبی که خوب دیدی :)
حتما عزیزم
زیارت قبول...
پاسخ:
هنوز نرفتم که! الآن کرمانشاهم :)
خب فکر کردم رفتی و کامنتم رو تا برگشت نمی بینی!

حالا که نرفتی هنوز التماس دعا دارم و می گم که کیف و کفشت خوبه :)

فقط یه چیزی برنامه ی سفرتون چطوره؟
کجاها می رید؟
پاسخ:
هنوز تو ایرانم. دارم تا آخرین دقایق کامنتامو چک میکنم که کسی از قلم نیفته :)
ممنون :))
حتما
اول اگه بتونیم میریم سامرا، بعد کاظمین، بعدش نجف. از نجف هم پیاده تا کربلا ان شاءالله. بعدشم که صبح نوزدهم آبان حرکت به سمت ایرانه.
احتمالا تو کربلا سه شب میمونیم.
اگه اول برین کربلا بهتره. تا بتونین زیارت کنید. از اونجا هم سامرا و کاظمین می شه رفت. با مینی بوس های کنار حرم صبح زود می بره و شب بر می گردونه. خیلی خوب با قیمت مناسب.

از کربلا هم برید نجف و زیارت و از اونجا پیاده به سمت کربلا.

این برنامه ی خیلی خوبیه به نظرم. تجربه ی من و چند تا از دوستام بود.
پاسخ:
پس شما کربلایی هم هستین! :)
بله مزیتش اینه که میشه تو کربلا زیارت کرد. ولی عیبش اینه که شوق و انگیزه ی پیاده روی رو کم میکنه. در هر دو صورت هر چه پیش آید خوش آید :)
۱۱ آبان ۹۶ ، ۰۷:۵۵ محسن رحمانی
چه خوب سفرتون بی خطر .
التماس دعا .
پاسخ:
ممنونم
محتاج دعا هستم
۱۱ آبان ۹۶ ، ۲۳:۰۳ عاشق بارون ...
من تازگی کربلا بودم. :) ولی بازم دل تنگه. سلام منو برسون. کاش قسمت بشه و بازم بتونم برم. نه فقط کربلا٬ نجف کاظمین سامرا کوفه همه شون آدمو دلتنگ می‌کنه. :)
پاسخ:
چه عالی ^_^
زیارتت قبول
ایشالا باز هم قسمتت بشه
اوهوم...
۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۷:۱۶ هنوز... هنوز...
وای اسی جان
چه عالی
زیارتت پیشاپیش قبول...

خیلی التماس دعا دارم...
پاسخ:
ممنووونم یلدا جانم :**
الهی حاجت روا بشی
چند روزی نبودم از سفرت بی خبر بودم :(
ان شاءاله به سلامتی بر گردی و کوله بارت از معنویات پر باشه : )

+واسه منم بدعا باشه؟ :'(
پاسخ:
مرسی محبوبه جانم :)
حتما گلم :*
۱۸ آبان ۹۶ ، ۱۱:۱۹ کنت دراکولا
هعی...برای مام دعاکن.مام قسمتمون بشه اسی:))
پاسخ:
الهی قسمتت بشه دراکو جان :)
http://s9.picofile.com/file/8311529342/435833109_203289.jpg


زیارتت قبول کربلایی جان :)

پاسخ:
ممنووووونم واران جانم ^__^
زحمت کشیدین :)
سلااام:)
هنوز برنگشتین؟؟!

اگه برگشتین ک رسیدنتون بخیر.. زیارتتونم قبول :-) ایشالا همیشه به سفر..
پاسخ:
سلااام ^_^
چرا ظهر برگشتم :)
خیلی ممنونم آقا میثم :)
همچنین ایشالا برای شما
زیارت قبول :))
پاسخ:
جای شما خالی :)

سلام

الهی سال دیگه بازم پست خداحافظی بگذارید و عازم بشین...

پاسخ:
سلام
ممنونم، هم‌چنین شما
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">