طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سیم کارتم چند ماه بود بازی درمیاورد و گوشی شناساییش نمیکرد. اولش فکر میکردم ایراد از گوشیمه اما بعد فهمیدم سیم کارتم مشکل پیدا کرده. دیروز رفتم واسه تعویض. پنج هزار تومن به عنوان هزینه ی تعویض سیم ازم گرفتن. سیم کارت جدید رو گرفتم و انداختم تو گوشی. موجودی گرفتم دیدم دوهزار و خرده ای شارژ دارم. گفتم چرا پنج هزار تومن از شارژم کم شده؟ گفتن خب هزینه ی تعویض سیمه دیگه! گفتم من که الآن پنج هزار تومن دادم! گفتن خب سیم کارتتون رو پنج تومن شارژ کردیم! گفتم: "شارژ نشده که! حدود هفت و خرده ای بود الآن دو تومن دارم." گفتن: "نه هفت تومن نبود که، سه تومن بود!" گفتم نه من میدونم شارژ زیاد داشتم! گفتن مگه اس شارژ نیومده؟ گفتم نه! گفتن خب منتظر بمون ببینیم چرا اس شارژ برات نیومده!

بعد از اینکه زنگ زدن اینور و اونور، گفتن بذار یه بار دیگه کد شارژ رو برات بزنیم ببینیم شارژ میشه؟ زدن و پنج هزار تومن شارژ شد! گفتن خیلی خب پس دو هزار تومن بده. گفتم این دیگه واسه چیه؟ گفتن خب هزینه است دیگه! گفتم من که همون اول پنج هزار تومن دادم! گفتن: "اون واسه تعویض سیم بود، پس ما چی؟" گفتم پس چرا همون اول هفت تومن نخواستین؟ گفتن چون اون دو تومن رو میخواستیم از شارژتون کم کنیم! گفتم یعنی هزینه تعویض هفت تومنه؟ گفتن: "آره دیگه، تعرفه رو روی دیوار زدیم." رفتم نگاه کردم نوشته بود پنج هزار تومن. به خانم کناریش گفتم اینجا که زده پنج تومن! گفت: "من کارتونو انجام ندادم، از خودشون بپرسید!" یکی نیست بگه آخه چه ربطی به انجام دادن کار داره؟ دارم تعرفه رو ازت میپرسم جناب! :/

وقتی داشتم میرفتم بیرون، همون آقایی که تا الآن داشت کارامو انجام میداد گفت: "اگه یوسیم میگرفتی هزینش رایگان بود و 15 گیگ اینترنت رایگان هم هدیه میگرفتی، حالا فردا بیا دوباره تعویض به یوسیم انجام بدیم برات!" (خب سرکار! چرا از اول نگفتی این همه ما رو معطل کردی و سرمون رو درد آوردی؟ :/ نه که امروز خیلی خوب کار ما رو راه انداختی تازه میخوای فردا هم بیام؟ <_< )

خلاصه رفتم خونه. وقتی رسیدم دیدم خطم هزار تومن دیگه شارژ شد! زنگ زدم دفتر خدماتی (از همون آقایی که خطم رو عوض کرده بود)* پرسیدم قضیه ی این شارژ هزاری دیگه چیه؟ گفتن اگه اضافه شارژ شده برامون بیارید. گفتم یعنی چی الآن؟ گفتن: "ما هفت تومن شارژ میزنیم تا دوباره از خطتون کم بشه، اگه از این به بعد چیزی شارژ شد توروخدا برامون بیارید!" گفتم پس چرا به جای دو تومن، هزار تومن اضافه شده؟ گفتن شما ضرری نکردین فقط اگه اضافه شد بیارید. گفتم یعنی این هزار تومن رو بیارم؟ گفتن: "نه! اگه از این به بعد شارژ شد." گفتم یه وقت حق الناسی گردن من نباشه! گفتن این هزار تومن رو نمیخواد ولی اگه دوباره شارژ شد بیارید چون ما نمیتونیم یکی یکی واسه همه چک کنیم که چی شد!

حالا من موندم و یه عالم سوال بی پاسخ!

اگه خطم سه تومن داشته چرا شده بود دو تومن؟ اگه هفت تومن داشته چرا میگفتن سه تومن بوده؟ اگه هزینه پنج تومنه چرا گفتن هفت تومنه؟ اگه هفت تومن شارژ کردن چرا شیش تومن شارژ شد؟ اگه میگن باید پنج تومن شارژ میشده پس اون هزار تومن شارژ چی بود؟ اگه باید اضافه رو برگردونم چرا اون هزار تومن رو نگرفتن؟

ما که آخرش نفهمیدیم چی شد! شما فهمیدین؟! o_O


* واسه این که خانم کناریش گردن نمیگرفت هیچی رو :/


+ امضاء: یک عدد اسی مات و مبهوت خیره شده به دوربین :|

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۷
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

۰۷ آبان ۹۶ ، ۱۲:۳۶ جناب دچـ ــــار
به خانمه گفتی دارم تعرفه رو ازت میپرسم جناب!

:)))

پاسخ:
بله دیگه! همونطور که به آقاهه گفتم "سرکار"! :دی
بهت حق میدیم :))
بیزحمت بجز همراه اول اون ایرانسل  بوق رو هم این حق رو  بهت میدیم هر بلایی دوس داری سرشون بیاری :|:))
حالا هم حرص نخور :)
بجاش برو ناهارتو بخور :)))😀

سلام :)
پاسخ:
ایرانسل که سزاوار انفجاره :|
:))
ناهار الآن آماده نیست :دی
سلام ^_^
این هزار تومن، شاید اختلاف همون سه تومنی که اونا گفتن و دو تومنی که تو گفتی و در واقع هفت تومن بود باشه :|
پاسخ:
این فرضیه هم قابل تامله! :|
یعنی درواقع شارژم هشت تومن بوده و بعد از کسر پنج تومن، سه تومن مونده و وقتی به دست من رسیده، هزار تومن دیگه هم معلوم نیست به خاطر چی کم شده که آخرش اون پنج تومن و این هزار تومن جبران شده! o_O
هفت تومن هم که دستی گرفتن و میگفتن هزینه است!
این بود انشای ما :|
چیک چیک عکستونم گرفتم میذارم وبم :| چشاتون که چار تا شده :|
ایرانسل بوده ?!
من بودم فکشونو میاوردم پایین :/
فردا رفتید کلاشی کلتی ببرید لازم میشه 
پاسخ:
:)))
همراه اول :|
یه جوری هم به آدم نگاه میکردن که انگار اونا درست میگن، و این منم که متوجه نیستم <_<
من که دیگه اونورا آفتابی نمیشم :/
۰۷ آبان ۹۶ ، ۱۵:۴۱ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اسی لپ لپو عصبانی می شود :دی 


ما نیز نفهمیدیم .
پاسخ:
<_<

:)))

:|
۰۷ آبان ۹۶ ، ۱۵:۴۷ محسن رحمانی
کلا سیم کارتهای اعتباری همینطوره .
پاسخ:
یعنی چطوریه؟
۰۷ آبان ۹۶ ، ۱۵:۵۶ محسن رحمانی
اینکه میبینی کلی شارژ داری چند روز بعد میبینی پریده وکم شده شارژ یا
میبینی مثلا یهو شارژ اضافی اومده رو گوشیت مثل همین هزار تومن .
پاسخ:
:))
نه این علتش همون تعویض بود و کار دفتر خدماتی بود!
۰۷ آبان ۹۶ ، ۲۱:۱۳ عاشق بارون ...
من چند سال پیش شهرستان بودیم رفتم سیم کارت ایرانسل رو تعویض کنم و تغییر مالکیت هم داده بشه. نمیدونم 12 تومن 15 تومن اینطورا ازم گرفتن و سیم کارت رو داد بهم. بعد اومدیم تهران و دیدم فعال نمیشه. زنگ زدم ایرانسل گفت خط مسدوده. گفتم چرا؟ گفت مدارکتون ناقصه و ازین چیزا. گفتم نمایندگی ایرانسل رفتم و کارا رو انجام داد! آخر 3-4 بار هی زنگ زدم به ایرانسل و بحث کردم تا بالاخره سیم کارت رو فعال کردن!
خدا نکنه آدم کارش به تعویض سیمکارت برسه یعنی! :| 
یه بارم برای تعویض سیمکارت رایتل به یوسیم رفتیم اونم باز کلی ماجرا داره. کلاً خودشونم نمیدونن چیکار میکنن!
پاسخ:
بساطیه ها :/
همونجا باید امتحان میکردی!
کم پیدایی عاشق ;)
۰۷ آبان ۹۶ ، ۲۲:۰۸ عاشق بارون ...
آخه ماجراهای سیم‌کارتی من باید یه کتاب بشه! :)) چون اون موقع یه سیم‌کارت دیگه استفاده می‌کردم دیگه اینو امتحان نکردم. تازه می‌دونی چطور فهمیدم مسدوده؟ دوستم بهم زنگ زد گفت شماره ات رو می‌گه مسدوده! و اینطوری من پیگیرش شدم. کلاً من از تمام سیم‌کارت‌ها حداقل یکی رو دارم بسکه آنتن دهی و نت تو همه‌شون داغونه و ثبات نداره.
هستم اسی. :) بی سر و صدام :))
پاسخ:
داغون رو خوب اومدی :|
ببینیمت :)
:|
نرفتید ?!
پاسخ:
نه -_-
خیر!
:)
پاسخ:
نکنه با اونا دستتون تو یه کاسه است؟! :دی
یه معمایی هست میگه که سه نفر میرن هتل، نفری ده دلار میدن به پذیرش. هزینه هتلشون میشه بیست و پنج دلار، رییس هتل پنج دلار رو میده یه کارمند براشون ببره به اتاقشون، کارمنده دو دلارش رو برمیداره سه دلار بهشون میده. بعد سوال مطرح میشه که اینا الان بیست و هفت دلار خرج کردن پس ، دو دلارش رو هم کارمنده برداشت، میشه بیست و نه دلار، یه دلارِ آخر کجا رفت.:دی
پاسخ:
اتفاقا چند روز پیش یاد این معما افتادم :))
البته با قضیه ی پستم فرق داره ها! ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">