طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ما را رها کنید در این رنج بی حساب

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ

یک ماه پیش یکی از دوستام خبر داد که یه مدرسه ی جدید تو شهرمون تاسیس شده و گفت بریم واسه تدریس ثبت نام کنیم. دوباره مثل همیشه کلی امید تو دلم زنده شد و با کلی انگیزه رفتیم به مدرسه. با روحیه ای وصف نشدنی خودمونو معرفی کردیم و درخواستمون رو گفتیم. دوباره مثل همیشه گفتن اسمتون رو مینویسیم اگه نیاز بود تماس میگیریم. دوباره اون همه امید از بین رفت و دیدیم آبی از این مدرسه هم گرم نمیشه. پرسیدم: حالا امیدی هست؟ گفتن: نه، اما شاید سال دیگه که تعداد دانش آموزا بیشتر شد نیاز به معلم های بیشتری داشته باشیم. وقتی از مدرسه اومدیم بیرون اونقدر ناراحت و عصبی بودم که به دوستم گفتم: اصلا من نمیخوام برم سرکار :/ :(

تا اینکه 20 روز بعدش یه شماره ناشناس تماس گرفت، از مدرسه بود! تو پوست خودم نمیگنجیدم!! گفت میخوایم از کسانی که ثبت نام کردن آزمون بگیریم و ببینیم روش تدریسشون چطوریه. باورم نمیشد که تماس گرفته باشن!! به مادرم گفتم معجزه شده!! خیلی هیجان داشتم و دوباره چنان امیدی به رگهام جاری شده بود که نظیرش رو نداشتم تا به حال!! دیگه خودم رو پذیرفته شده میدیدم! خلاصه با کلی استرس و بدبختی کتاب مورد نظر رو گیر آوردم و روز آزمون با اعتماد به نفس کامل رفتم مدرسه! خیلی حالم خوب بود خیلی! مدیر مدرسه معلم سابقم از آب دراومد و کلی تحویلم گرفت! با خودم گفتم خب دیگه تمومه! تدریسم رو به خوبی به پایان رسوندم و از کلاس رفتم بیرون. گفتن در هر صورت ما باهاتون تماس میگیریم و نتیجه رو به اطلاعتون میرسونیم. قرار بود تا اول مهر خبر بدن. اما هرچی انتظار کشیدم زنگ نزدن. تا اینکه دیروز خودم تماس گرفتم. گفتن ببخشید شما پذیرفته نشدین. پرسیدم کی پذیرفته شده؟ گفتن یه دبیر رو آوردیم چون والدین خیلی رو درس حساس بودن!

خب اگه اولیا حساسن پس چرا جوانای مردمو الکی امیدوار میکنین؟ خودتون گفتین که هدفتون از احداث این مدرسه اینه که نیروهای جوان و تازه نفس رو به روی کار بیارین چون اطلاعاتشون به روزه و تازه فارغ التحصیل شدن، برعکس بقیه مدارس که بازنشسته هایی با سی سال سابقه رو استخدام میکنن!

شما نمیفهمین این همه امیدوار کردن و بعدش اون ضربه ی مهلک ناامیدی چی به سر ما میاره؟؟؟

فکر میکردم امسال دیگه پایان بیکاریمه...

پسرخاله به دخترخاله پیغام داده بود که بیاد بهم بگه: اگه تو آزمون تدریس قبول نشی خری!

مهر پارسال پسردایی کوچیکه با طعنه گفت: دوباره سال تحصیلی شروع شد و تو هنوز بیکاری!

هرچند بچه ان و یه چیزی میگن، ولی بدجوری نمک میشه رو زخمم...

هر کی منو میبینه میگه: کار پیدا نکردی؟ کار نداری؟؟

نه ندارم! آقا! خانم! من کار ندارم! باید به همه دنیا توضیح بدم؟؟

امروز به مامانم گفتم یه پلاکارد بزنیم سردر خونه، روش بنویسیم دختر ما کار نداره :/


مرسی از کسانی که برام دعا کردن. لابد مصلحت این بوده...

خدایا شکرت


ب.ن: الآن یادم افتاد امروز تولدمه!! دوم محرم! چرا یادم رفته بود؟! ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

سلام علیکم 
خوبید ان شاالله 
هر چی صلاحه براتون اتفاق بیفته 

پاسخ:
علیکم السلام
الحمدلله
آمین، ممنون
بین این همه ماه متولد ماه محرم باشی
بیکارم باشی
واقعا یه زندگی چه قدر میتونه سیاه باشه
به نظر من که برید معتاد شید با این وضعیت:دی
پاسخ:
از این طرفا!! راه گم کردین؟!
من دیگه ترک کردم :دی
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۷:۴۹ محبوبه شب
امیدوار باش عزیزم ان شاءالله هر چی خدا بخواد و به صلاحته همون میشه : )

عمرت با برکت باشه 🌹
پاسخ:
امیدم به خداست :)
ممنون عزیزم :*
پستت رو خوندم هی خواستم کامنت نذارم هی منصرف شدم !
خیلی خیلی من باب این موضوع  خدا میدونه ناراحت شدم ':((
توکل بخدا .
در ناامیدی بسی امید است پایان شبه سیه سفید / سپید است .

+
ولی من برای بیکاریت فعلا یه کار بهت پیشنهاد میکنم که خصوصی بهت میگم بنظرم از بیکاری بهتره.
دوست داشتی برو اونجا مشغول بشو :)


تولدت هم مبارک :)




پاسخ:
ببخشید که ناراحتت کردم

اوهوم...

مرسی عزیزم :**
ای بابا

من رفتم اموزش پرورش میگه استخدام نیرو به ما ربطی نداره!!!
جک گفت نه؟
منم تازه شدم سوژه سوال پرسیدن ها...

تولدت به قمری یا شمسی؟!

به هرحال مبارک باشه:)
پاسخ:
آموزش و پرورش که فاتحه اش رو بخون!
جوک نیست، یه واقعیت تلخه...

به قمری دیگه! شمسی تیر بود :)

ممنوووونم ^_^
من خیلی متاثر شدم از خوندن این نوشته
خیلی متاسفم
اما از صمیم قلب تولدتو تبریک می گم
با آرزوی بهترینها برایت
پاسخ:
ممنونم از همدردیتون...
خیلی خیلی متشکرم محمد آقا :)
غصه نخورید
به تلاشتون ادامه بدید خدا بزرگه
پاسخ:
ممنون
خوش اومدین
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بی خیال باو... تنتون سلامت.. فکر نکنید به این چیزا....

عه.. ماجرای تولد قمری و تیزهوشی حقیر! :)))
بالاخره الان شما ** سالتونه یا ** ؟! :)

+ تولدتون مبااارک.. :-)
پاسخ:
آره... مهم سلامتیه...
مرسی

بله همون ماجرا :))
قرار نبود از تیزهوشیتون سوءاستفاده کنید! :دی

+ مرسییییی ^__^
امید بد ترین دشمن آدمی هست و در عین حال بهترین دوست آدمی
این جور وقت ها میشه دشمت خونی ! 
آیا در شهر شما آموزشگاه خصوصی نیست ؟ ، من خودم تدریس رو از اونجا شروع کردم
پاسخ:
جالب بود!
هست، ولی برای رشته ی من متقاضی زیاد نیست
ابجاد کنید 
شاید توی رشته شما استادی نیست که رشته اش هم کم هست ، چرا اینطور نگاه نمی کنید
پاسخ:
استاد زیاده ولی تو آموزشگاه خصوصی متقاضی این رشته نیست
۰۳ مهر ۹۶ ، ۰۹:۲۸ بانوچـ ـه
تولدت با دو روز تاخیر مبارک...
برا کار چی بگم... همه به همین درد دچاریم :(

اینو بخون:
http://www.estekhdami.org/%D8%AF%D8%B1%D8%AF-%D9%88-%D8%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D9%88%D9%82-%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%A8%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D9%84
پاسخ:
ممنون بانوچه جان :)

هی...
دقیقا حرف دل منه :(
سلام 
حال دلتون خوب ...
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون
همچنین
همیشه بدبختیه آدم از زخم زبون دیگرانه.
متاسفانه شهرهای کوچک تر کار پیدا کردن سخته یا درواقع نیست، اما توکل کن به خدا گرچه مشکل اکثر جوونای ما الان کاره، تازه اونایی هم که کار دارن هیچکی توو جایگاه خودش نیست.
بهش فکر نکن با چیزای دیگه خودتو سرگرم کن ، امید داشته باش انشالله پیدا میشه، ولی اگر نیاز مالی نیست از من میشنوی قشنگ لذت دنیارو ببر کتاب بخون بخواب ورزش کن دختری ، پسر نیستی‌که مشکل خرج خونه و‌آینده داشته باشی.
و در کنار همه اینا تمام فکرای منفی هم از خودت دور کن.
پاسخ:
همینطوره...
باهات هم عقیدم، ولی گاهی آزارم میده :(
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">