طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

روز بعد از خواستگاری صاحب 5 تا بچه شدم!

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱ ق.ظ

تو بسیج سرگروه حلقه نوجوان شدم. روز اول بچه ها سنمو ازم پرسیدن. گفتم حدس بزنید! حدساشون 6 سال، 8 سال، و 10 سال کمتر از سنم بود!! وقتی سن واقعیمو بهشون گفتم هنگ کردن!! سرگروه حلقه کودک که اصلا باور نمیکرد و میگفت داره اذیتتون میکنه! گفتم نه واقعا سنم اینه :))

چشماش داشت از حدقه درمیومد و میگفت من تا حالا کسی رو ندیدم که اینقدر کمتر از سنش نشون بده! خوش به حالت پیر نمیشی o_O

چند روز پیش یکی از بچه ها گفت: خانم شما چون قیافتون بچه میزنه هیشکی نمیاد خواستگاریتون! یه کم خودتونو بزرگ کنین که خواستگار براتون بیاد -_-

یکی دیگه از بچه ها گفت: خاااانووووم یعنی میگه شما ترشیدین؟؟!!! O_O =))))

و من فقط تونستم پوکر فیس نگاشون کنم :|

کلا اصرار دارن که: خانم ازدواج کنید و عروسیتون ما رو هم دعوت کنید! ;)


عنوان: یه روز قبل از سرگروه شدنم برام خواستگار اومده بود خب! مگه چیه؟ :-d


پ.ن: همچنان نمیخواستم بیام؛ برید به جون همراه اول دعا کنید که دو گیگ اینترنت رایگان بهم هدیه داد :دی

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۶/۰۶/۲۶
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

خب حالا بگو چهارشنبه شب چی شد ؟:))
بگیم مبارکه ؟:)
اگر آره که شیرینی میخوایم خو^__^



پاسخ:
من گفتم چهارشنبه شب؟! گفتم چهارشنبه! فعلا که منتظر نتیجه ام، دعا کنید همچنان ...
خخخ اینترنت رایگان ^_^
راجع ب بقیه متن نظر بخصوصی نداریم :|
بسیجم خوبه :|
پاسخ:
:دی
خیلی ممنون :))
عنوان فوق مشکوک!؛)
+الامان الامان.از دست این هدیه های ناگهانی.
من تو جمکران بودم ایرانسل بهم یه گیگ داد.کلا نماز و زیارت و همه رو فراموش کردم:)
+ازدباج کن مارم دعوت کن عروسیت خب!:))
پاسخ:
;)
منم بخاطر این هدیه، ترک رو ترک کردم :)))
+ :/
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۲۷ دُچــــ ــــار
مبارکه ایشالاه :)
پاسخ:
چی دقیقا؟ o_O
خب به سلامتی:))
پاسخ:
سلامت باشی :))
بگم: شولولولولو یا نح؟؟؟ 😍
پاسخ:
نه بابا! :)))
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۱۹:۵۳ ام اسی خوشبخت
ان شالله با خبر خوش بیایید پست بعدی :)
بچه هایی که میگید چند سالشونه که اینجوری حرف میزنن؟
پاسخ:
هر چی خدا بخواد...
راهنمایی هستن، البته الآن میگن متوسطه اول!
اگه اینجوریه ک.. شمام من بعد تو همون کلاس بشینید، یکی دیگه بیاد سرگروهتون بشه! :p

پ ن
احتمالا شما یادگار اون نسلهایی هستین ک با تموم شدن جوهر خودکارشون ترک تحصیل میکردن!:|
پاسخ:
آره واقعا :دی
پ.ن: مگه همچین نسلایی هم وجود داشته؟! =))))
من همیشه کلی خودکار زاپاس داشتم! واسه همین ادامه تحصیل دادم :-d
چرا همه گیر اینترنت هستن :|
پاسخ:
معضلیه واسه خودش :|
۲۷ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۴۱ علیـ ــر ضــا
😂😂😂😂😂😂😂 
پوکیپیدم 
همراه اول بموقعش اومدی 
پاسخ:
:دی
خیلی به موقع بود :))
سلام
حلقه نوجوانان کارکردش چیه اسی خانوم؟
ضمناً خواستگارتون مبارک :)))
پاسخ:
سلام
احکام و مسائل مربوط به نوجوانان بهشون گفته میشه
ای بابا :))
سپاس
:))
پاسخ:
خواهش میشود :))
۳۰ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۰۱ محسن رحمانی
عه نکنه 43سالتونه :دی 

لطفا شیرینی مارو پست کنید لطفا نون خامه ای باشه 5 کیلو :دی

مبارکه ازدواجتون .
پاسخ:
:/
بابت؟!
ای بااابا چی میگید الکی واسه خودتون؟؟! ://
۳۰ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۲۹ محسن رحمانی
عه اون وقتی عمودی شدید الان کج شدید :دی 
پاسخ:
بله :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">