طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

گوشت قربونی o_O

جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۱۵ ب.ظ

وقتی روز عیدت رو با چنین کامنتی شروع کنی:



دیگه آدم به چه امیدی زندگی کنه؟ یه عکس پروفایل هم به ما روا ندارن!! رحم و مروتتون کجا رفته؟؟ کجاست اون همه صفا و صمیمیت؟؟

 چطور دلت اومد؟ :(


هیچی دیگه، عید همه مبارک :|

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

به عکس پروفایلت دقت نکرده بودم:دی
پاسخ:
:))
خوش برگشتی به وبلاگم ^_^
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۱۷ خان بلاگستان
خخخخخخخخخ میگم چطوره خودتون رو قربانی کنیم :دیی
پاسخ:
شما بیشتر مستعد قربانی شدنین :/
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۱۹ خان بلاگستان
شوخی کردم چرا فرار میکنید :دیی


عیدتون مبارک .
پاسخ:
من و فرار؟ -_-

عید شمام مبارک :)
سلام از وبلاگ خوبتون لذت بردم بسیار زیبا و دلنشینه
لطفا از مطلب منم دیدن کنید:
http://persiane.ir/Tennis--sports-and-more-familiar-with-this-sport-and-its-rules.html
پاسخ:
سلام
تو همین 1 دقیقه به این نتیجه رسیدین؟! :دی
خوش اومدین
:)))) خب چکار کنم عکس یه بره ی چاق و چله گذاشتی آدم وسوسه میشه:)))
عیدت مبارک عزیزم:)
یاعلی
پاسخ:
ای شیکمو :)))
عید تو هم مبارک فرشته جان :)
یاعلی
عیدتون مبارک
پاسخ:
متشکرم، همچنین :)
عید شمام مبارک..:)

+ گوشت قربونی ما هم فراموش نشه!:|
پاسخ:
مرسی :)

نگاه کن حالا :/
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۱۲ خان بلاگستان
نامرد:/
خو من شوخی کردم شما جدی جدی میگید:/
پاسخ:
منم شوخی شوخی گفتم :دی
عیدت مبارک
پاسخ:
ممنونم :)
 عیدتون بسیار مبارک 
پاسخ:
سپاسگزارم، همچنین
۱۰ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۳۹ فروردین دخت
:)

عید شما هم مبارک !
پاسخ:
تشکر :)
عیدتون مبارک اسی جان :)
+عه عه فرشته راست میگه ها :)))
پاسخ:
مرسی شاه توت جان :)
+ عه! عه :/
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۳۸ دُچــــ ــــار
قشنگ بود باریکلا فرشته خانم :)
پاسخ:
بعله :|
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۴۳ علیـ ــر ضــا
😂😂😂😂 
طفلک 
پاسخ:
:(
خخخخخخ
پاسخ:
;)
الان قربونی شدی که نیستی ؟؟:))


کجایی؟
 نگرانتم :((

پاسخ:
نه :))
نت ندارم :|
۱۸ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۱۰ رادیو بلاگی ها
میدونی چرا اومدم اینجا ؟ :)
پاسخ:
نیک میدانم ^_^
قدمت مبارک است ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">