طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بابا من نمییییخوام :/

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ

دیشب عروسی بودیم. امروز هم پاتختیه! اصولا درحال حاضر دیگه مراسم پاتختی ورافتاده! اما این تازه عروس ما جشن گرفته. مادر جان هم اصرار پشت اصرار که باااید بری! میگم بابا من همون عروسیشم به زور اومدم! پاتختی رو دیگه بیخیال من بشید :|

اما گوششون بدهکار نیست -_-

آقا من اصلا آمادگیشو ندارم! انگار به یکی که تازه از خواب بیدار شده بگن همین الآن یه جلسه ی کاری مهم داری! آخه تو اون وضعیت چطور میتونه آماده بشه؟ حالا تصور کنید یک خانم بخواد یهویی بره پاتختی! بدون اینکه از قبل آمادگیشو داشته باشه، به اینکه چی بپوشه فکر کرده باشه، اینکه کدوم زیورآلاتشو استفاده کنه، موهاشو چیکار کنه (معضل اصلی درواقع) !!!

بابا من نمییییتونم برم! قدر سر سوزن برنامه ریزی نکردم، چرا درک نمیکنن؟! o_O

+ نویسنده درحالی که به طرز فجیع و خنده داری آماده شده این پست را نوشت :|

ما رفتیم پاتختی :/

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۳
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

خخخخ اگ برا آقایون هم پاتختی بود من با زیر شلواری میرفتم 
:||
پاسخ:
تنوع لباس تو آقایون بیداد میکنه! :)))
خب پای تخت نرو همون گوشه کنارا بشین کسی هم بهت کاری نداره
پاسخ:
کاش به همین سادگی بود که شما میگین!
خوش اومدین
۰۳ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۰۵ ام اسی خوشبخت
من همین الان میتونم بدون برنامه برم عروسی مثل هر مهمونی دیگه ای. سخت نگیرید :)
پاسخ:
خوش به حالت :(
۰۳ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۳۵ خان بلاگستان
خخخخخخخخخخخخخخخخ
حالا نمیشه شما خانوما یه روز بدون معضل چی بپوشید یه چیزی بپوشید:دی یا کلا بدون این معضل برید بیرون؟
پاسخ:
اگه میشد که اسمش معضل نبود :|
۰۳ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۳۷ خان بلاگستان
اعتراض وارد نیست:دی
خخخخخخخخخ
پاسخ:
چرا خب؟؟ :))
۰۳ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۴۴ خان بلاگستان
عاقا با مدرسان شریف دیگه نگران نباشید:
یه خانم میخواد بره پاتختی بدون آمادگی قبلی چی بپوشه؟
گونی:دی
کدوم زیور آلاتشو استفاده کنه ؟
همونی که شب عروسی استفاده کرده.:دی
موهاشو چی کار کنه؟
بچپونه زیر روسری :دی
مدرسان شریف تلفن :بیسو شیش دوتا صفر:دی
پاسخ:
عجب :)))
:))) آخی
خوب خوب خوب درکت میکنم:)
این تابستان عروس هایی رفتم که مپرس:)
پاسخ:
:(
مخصوصا الآنا که تابستون رو به اتمامه و محرم در راه! اوج زمان عروسی هاست o_O
: )))))))))))))
خدایی بزرگترین معضل اصلی همون موآرایی هستش! -_-


خوش گذشت 😂
پاسخ:
اصلا خانمان براندازه! :/

آره ;)
خخخ ، امید داریم به نویسنده خوش گذشته باشه بر خلاف آنچه خود انتظار داشته است.
پاسخ:
عالی بود ^_^
البته میدونستم خوش میگذره، فقط رفتنش برام سخت بود :|
مبارکه.. خوشبخت شن ایشالا ..:) قسمت خودتون باشه...:)

خدا رو شکر آقایون از این دغدغه ها ندارن!!
البته امیدوارم ک نداشته باشن! -_-


+
قدیما.. پنجشنبه شب حنابندون بود.. جمعه عروسی و شنبه پاتختی!
جدیدا یه روز شیفت پیدا کرده عقب ک ملت استراحت کنن روز جمعه ای یا دلیل دیگه ای داره؟!
پاسخ:
الهی همه جوانها خوشبخت بشن
ممنون، ایشالا دامادی شما :)

واقعا از این لحاظ شما آقایون یه قدم جلوترین -_-
ندارن، مگه اینکه 1 در هزار باشه!

+ جدیدا پنجشنبه ها تعطیله، به اون خاطر هست! :دی
۰۴ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۴۰ خانومِ حدیث :)
من قبلا خیلیی سخت میگرفتم!ولی الان هروقت بهن بگن بریم عروشی من مشکلی ندارم  :)   سخت نگیر  ؛)
پاسخ:
منم با عروشی مشکلی ندارم :)))
مشکل من عروسیه! ;)
ولی خوبه که سخت نمیگیری :)
۰۴ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۵۷ خان بلاگستان
مارکو اسی از پاتختی برایمان چه آورده ای ؟ :دییی
پاسخ:
برایتان یک جیب خالی شده آوردم! :دی
تو پاتختی چیزی به ما نمیدن، بلکه از آدم هدیه میگیرن! :))
۰۴ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۰۱ خان بلاگستان
می دانیم منظورمان خوراکی است :دی
پاسخ:
دیگر نمیشد با خود بیاوریم، فقط میتوانستیم نوش جان کنیم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">