طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

وقتی پسر کوچولویی از تو برایت میگوید

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ق.ظ

یادش بخیر اون دفعه ای که اومده بودی خونه مون و پیش ما موندی، از این بالشت استفاده میکردی. از اون به بعد من اونو واست نگه داشتم. هر وقت هر کی میخواست روش بخوابه من نذاشتم و گفتم صاحب داره! یه بار پسردایی بزرگه برداشته بودش، من سریع رفتم یه بالشت دیگه براش آوردم و اینو ازش گرفتم! چند وقت پیش مامان ملافه شو شست و گفت بذاریم کنار تمیز بمونه واسه مهمونای غیر خودمونی. از اون موقع تا حالا همچنان بدون استفاده مونده ...


+ مگر میشود این ها را شنید و از خوشبختی مست نشد؟

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۱۶)

اینقد خوشم میاد یکی هوای آدمو داشته باشه :))))
پاسخ:
حس فوق العاده ایه :)
پسر کوچولو هوم؟ 😂😂😂😂😉
پاسخ:
اوهوم 😜
ینی نگم
لی لی لی لی لی
یا
شولولولولو
؟
خخخخ
پاسخ:
نه باااابا !!! چی میگی؟؟؟ دیوونه =)))))))
خب الحمدلله به خیر گذشت;)
+چه حس شیرینی
پاسخ:
چی؟! o_O
+ خیلی :)
خونه ی خواهرم پتو روی خودم گرفتم پسرخواهرم اومد برداشتش گفت پتوی بابا عباسه،یکی دیگه برداشتم گفت پتوی مادر جونه، ملافه براشتم گفت ملافه ی مامانه، اخرکار یه پتو برداشتم دیگه الحمدالله کسی نبود بگه مال اونه:))
این از تفاوت من و تو:))
یاعلی
پاسخ:
الهی :)))
علی یارت
۰۱ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۵۵ علیـ ــر ضــا
😂😂
چه شانس بزرگی
پاسخ:
بعله :دی
۰۱ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۰۰ خان بلاگستان
این خسیسه میخواد شیرینی نده خسیس:دی
عاقا باچوب دنبالش کنید تا شیرینی رو نگرفتید ولش نکنید:دی شیرینی منم بی زحمت ازش بگیرید:دی
پاسخ:
آقاااا چی میگید شما؟؟!! O_O
شلوغش نکنید دهه :/
چ جالب .. :-)
پاسخ:
اوهوم ^_^
چه حس خوبیه اینجوری کسی هواتو داشته باشه ...
پسر کوچولو؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
پاسخ:
محشره ^_^
بله کوووووچولووووووو *_*
۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۲۴ خان بلاگستان
حالا این پسر کوچولو کی هست؟
در حال حاظر چند سالشونه؟
خوب پس به میمنت ومبارکی شیرینی بنده هم یادتان نرود :دیی
پاسخ:
پسرخالم، 12 سالشه
الآن مشکل حل شد؟ <_<
چه خووب :))
خخ کامنت فرشته :دی
پاسخ:
^_^
گناه داره :))
۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۲۸ دُچــــ ــــار
بزرگترا یاد بگیرن :))
پاسخ:
:))
۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۸:۵۱ خان بلاگستان
چرا اینقدر خشنید:/
پاسخ:
خب آخه چرا اینقدر ذهنتون تک بعدیه؟ :/
دیگه ما پسرا مهربونیم دیگه چه میشه کرد :))
پاسخ:
چه به خودتون هم گرفتین! :-d
۰۱ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۰۰ خان بلاگستان
تک بعدیo_O

مزاح بود خواهر من :(
پاسخ:
خیلی خب حالا :))
:)

کاش ماهم یادمیگرفتیم مث بچه ها بقیه رو دوس داشته باشیم بدون هیچ نظر بدی . . .
پاسخ:
آره دقیقا! چقدر خوب گفتین ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">