طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دوباره دوباره ^__^

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ق.ظ

دوباره...

دوباره چی؟

فکر کردین میخوام بگم دوباره ایران؟! :/

نخیر -_-


دوباره مشهد ^__^



بله دوباره دارم میرم مشهد! به فاصله 20 روز ^_^

دقیقا همین الآن قطارمون حرکت کرد.

دعا میکنم قسمت همه بشه :)


دراصل قرار بود ما تو همین تاریخ بریم، ولی سفر قبلی خیلی یهویی پیش اومد و رفتیم؛ تاریخ فعلی هم به قوت خودش باقی موند :)


+ محبوبه جان! خوشم میاد به هیچ وجه هم لو نمیدی ;)

ببینید چه کرده!!

اینجا

به این میگن یه میزبان درجه یک! آدم لحظه شماری میکنه که زودتر برسه ^_^


ب.ن: لازم به ذکره قطار 20 دقیقه تاخیر داشت o_O

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۴
اَسی ...

نظرات  (۲۱)

۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۹ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
حالا مهر بشه تا بهمن نمیایی؟:-(
پاسخ:
فکر نکنم :(
مگه اینکه امام رضا بطلبه :)
سلام 
سفر بیخطر ایشالا 🌸🌹
نائب الزیاره ما هم باش اسی جان 💖 سلام ما رو هم برسون.
دلم هوایی شد ❤
پیشاپیش زیارتت قبول 
التماس دعا 


+
من میگم درس حدس زدم بعد محبوبه میگه نه :))))
برو عامو برو بابا :دی برو محبوبه :)))😅😃😀😀😁😁😁😁
من نمیتونی بپیچونی با سالاد شیرازی :دی😁😅😅

پاسخ:
سلام
ممنون عزیزم :)
نائب الزیاره همه دوستان هستم
الهی قسمت همه بشه
مرسی :*
محتاج دعا
+
محبوبه همه رو گفت نه ولی منو چیزی نگفت ;)
دعامون کنین
پاسخ:
حتما :)
ای بابا امام رضا هم پارتی بازی میکنه؟:)))
ان‌شاا... که خوش بگذره عزیزم خیلی هم دعا کن برای ما:)
یاعلی
پاسخ:
نه بابا :))))
حالا این بار نوبت ما بود، دفعات بعدی هم نوبت بقیه :)
مرسی فرشته جان، حتما ^_^
یاعلی
سلام
پس به سلامتی راه افتادی؟ ^_^

باس به مستر دچار بگیم به فکر یه بنر دیگه باشه :دی

پاسخ:
سلام
آره محبوبه، دارم میام ^_^
اینو خوب اومدی :))))
قطار ما سه ساعت تاخیر داشت ۳۵ درصدش رو برگردوندن :|
ان شاالله به سلامتی ... التماس دعا داریم
پاسخ:
3 ساعت خیلیه!! o_O
ممنون
بله حتما :))
۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۶ فروردین دخت
ای جانم...منم کلی دلم میخواد ک برم مشهد...نذر کردم که اگه اونی که میخوام بشه برم پابوس آقا...
دعا کن برام :)
پاسخ:
معلومه واقعا دلت میخواد بری مشهد! چون هر وقت پست مشهد میذارم پیدات میشه ;)
ایشالا حاجتت برآورده بشه
منم دعا میکنم :)
چه عالی :)
دوباره سفرتون بخیر و بی‌خطر و پر از خاطره‌ی خوب :)
پاسخ:
اوهوم ^_^
مرسیییی :*
سلام
به سلامتی ان شاءالله
التماس دعا
پاسخ:
سلام
تشکر
محتاجیم به دعا
ای جااااااااااان خوش به سعادتت
خوش بگذره 
التماس دعا :)
پاسخ:
ممنووونم ^__^
ایشالا قسمت همه آرزومندا بشه :)
حتما عزیزم
۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۱ علیـ ــر ضــا
😞 من حرفی نیدارم
پاسخ:
چرا؟؟ :)))
۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۳ خان بلاگستان
میگم خوب پارتی دارید ها پیش خدا :دی 

چه خوب زیارت قبول  .سفرتون بی خطر .
پاسخ:
چی بگم :))
هنوز که زیارت نکردم! مرسی :)
به به سفربه سلامت...
پاسخ:
خیلی ممنون :)
۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۳ سید محمد موسوی
التماس دعا داریم!
پاسخ:
اگه لایق باشم حتما
۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۷ دُچــــ ــــار
عجب :/
پاسخ:
بله ^_^
باسلام
تشکروقدردانی از زحمات بی پایان شما والبته تبریک بابت وبلاگ عالیتون. لطفاازوبلاگ ماهم دیدن کنید
باآرزوی توفیق روزافزو
پاسخ:
سلام o_O
دیگه کاریه که از دستمون برمیاد :)))
روزافزو ؟؟ :دی
التماس دعا
پاسخ:
محتاج دعام
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۱ تور تایلند
سلام عزیزم
خوش بگذره بهت ما رو هم دعا کن 
راستی ممنون میشم من و جزء دوستات قرار بدی 
با تشکر 
https://www.tailand.ir/thailand-tour.html
پاسخ:
سلام
مرسی، حتما
روایت داریم هرکسی رفت مشهد و آقاگل رو دعا کرد امام رضا هم حاجتش رو میده. بازم میل خودت :)
پاسخ:
واقعا؟! پس چقدر روایت داریم که تا حالا شنیده نشده!! :دی
باشه حتما :))
۲۶ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۸ قاسم صفایی نژاد
زیارت قبول
پاسخ:
مممونم
قبول باشه :)
پاسخ:
خیلی متشکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">