طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بدون عکس مبارکه!

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۵۸ ب.ظ

میخوام عکس آپلود کنم نمیشه :/

مجبورم بدون عکس، پست رو منتشر کنم -_-


میلاد امام عزیزمون رو به همه دوستدارانش تبریک میگم :)

عیدتون مبارک ^_^

الهی چشم همه عاشقان، به ضریحش روشن بشه ...

ان شاءالله همیشه هوامون رو داشته باشه و زیر سایه لطفش بهمون پناه بده.


+ اصلا امام رضا (ع) مال ما ایرونیاست ;)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۳
اَسی ...

نظرات  (۱۰)

سلام
درود بر شما
عید شما هم مبارک
پاسخ:
سلام
خیلی متشکرم
سلاااام
عیدت مبارک عزیزم : ) 🌹

پاسخ:
سلااام عزیزم :)
مرسییی 🌼
بله 
توووولدش مبااارک
پاسخ:
:)
مباااارکههه ^_^
۱۳ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۶ خان بلاگستان
آره دیروز تاحالا نمیشه آپلود کرد.

میلاد حضرت امام رضا (ع)مبارک باد.
پاسخ:
درست شد
ممنونم
۱۳ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۶ ام اسی خوشبخت
ممنون , بر شما هم مبارک :)
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
سلام :)
ممنونم 
عید توام مبارک 💐
ایشالا :)


+
ولی این داستان آپلود عکس و اینا فقط مشکل تو نبود بلکه مشکل منم بود و نشد عکس یا آهنگی آپلود کنم :|:)
برای همین از عکسای آپلود شده قدیمی و لینک ویدئویی قدیمی وبلاگم استفاده کردم :)
کلی هم ناراحت شدم چرا نمیتونم عکس آپلود کنم ولی واقعا نمی شد :|
در کل مهم نیته :)
نیت توام خوب بوده دیگه :)
پس ناراحت نشو که نشد که بشه آپلود کنید :)
پاسخ:
سلام :)
سپاسگزارم :*
+ آره مشکل از بیان بوده
مرسی ^_^
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۴۸ کنت دراکولا
تبریک^^
پاسخ:
تشکر ^__^
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۲ علیـ ــر ضــا
تبریک ⁦❤️⁩
پاسخ:
ممنون
مرسی..عیدهم برشما مبارک
پاسخ:
ممنون و متشکر
انصافا الان دیگه نمیشه واسه این پست تظر گذاشت!!:))
آها.. عیدغدیر پیشاپیش مبارک! این ب جای اون!!
پاسخ:
نه خوب بود :))
بر شما هم مبارک :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">