طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

برای اولین بار در تاریخ وبلاگ نویسی!

دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۱ ب.ظ

نمیدونم جدیدا چی شده که اداره پست، پستچی هاش رو فرستاده مرخصی! آخه همه بسته ها دیر به دستم میرسه o_O

اون از نقاشی پست قبل که با دو هفته تاخیر به دستم رسید، این هم از بنر بازگشتم از مشهد که چند روز بعد از تشریف فرماییم اومده:


ولی عااالی بودها!! :))))

مررررسی واقعا :)))

یه حرکت بی سابقه بود! :)

اینجانب مفتخرم که اولین بنر بازگشت از مشهد اون هم از نوع مجازیش رو دریافت کردم ^__^ (گینس کجایی؟)

مرسی از دچار بخاطر این کار قشنگ :)

کلا مخاطبای خوبی دارم، فقط اگه یه کم سرعت عملشون رو ببرن بالا دیگه نور علی نور میشه :دی

مرسی که هستین :)


لطفا اون "سایر دوستان بلاگر" هم خودشون رو معرفی کنن ببینیم کیان :-d



+ مشهد که بودم هر کسی رو میدیدم حس میکردم بلاگره! حتی یه بار نزدیک بود از یه نفر بپرسم! نمیدونم چرا اینطور فکر میکردم o_O

خلاصه بگم که امروز داریم میریم فیروزکوه و فردا هم تنگه واشی؛ اگه کسی از دوستان تو این دو روز میخواد بره اونطرفا اعلام کنه که دیگه نخوام از همه ملت بپرسم :دی

یه پلاکارد هم بگیرید دستتون که گم نشید :)))

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۲۶)

مهم اون آدرسه است که خیلی به چشم میاد😅😃😃😀
که دست جناب دچار درد نکنه که این یه مورد رو اتخاذ کردند :))
پاسخ:
بله دیگه سفارش شما بود :)))
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۷ دُچـــــ ـــــار
اوف چجوری  لینک وبلاگتو توی عکس اینقدر بزرگ کردی؟ اینجوری نبود که :)))

پاسخ:
من کاریش نکردم، دسته گل خودتونه :دی
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۸ دُچـــــ ـــــار
حیف که دیر آماده شد وگرنه میزدم سردر بیان :)
پاسخ:
الآن هم دیر نشده! :دی
وای چقدر باحاله:))
زیارت قبول اسی جان:)
یاعلی
پاسخ:
خیلی :))
ممنونم فرشته :*
یاعلی
من حاضرم پلاکارد کوهنوردی تو تهیه ببینم :دی 😀😀😀
به یه شرط همونجا بمونی تا میرسم رو تنگه :دی😀😀😀
و پرچم و پلاکارد کوهنوردی رو مثل مشعل المپیک ،بهت برسونم:دی 😅😅

پاسخ:
خیلی هم خوبه :)))
منتظرتم :دی
زود بیا ;)
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۲ ام اسی خوشبخت
خب خوبه که هر چند وقت سورپرایز میشین :)
سفر بسلامت :)
پاسخ:
آره از این لحاظ خیلی خوبه ^_^
مرسی :)
زیارت قبول
سوغاتی! سوغاتی چی آوردی برامون؟
پاسخ:
ممنون
سوغاتی؟! چی هست؟؟ o_O
اوووفففف چه کار باحالی
عاقا منم دستیارشون بودماااا
خخخخ
پاسخ:
شدیدا :)))
عه! تو هم بودی؟ ;)
زیارت قبول .



پاسخ:
متشکرم
ره‌آورد یا سوغات کالایی است که از یک شهر، روستا یا منطقه‌ای توسط معمولاً مسافران و گردشگران خریداری می‌گردد تا پس از بازگشت مسافر به نزدیکان، دوستان و آشنایان هدیه داده شود. ره‌آوردها به طور معمول جزء صنایع دستی، محصولات صنعتی و مواد غذایی ساخته شده در نواحی مختلف جغرافیایی هستند.
پاسخ:
اوو چه جالب!! چه کار پسندیده ای :دی
میشه من یه  اعتراف کنم ؟^__^
قول بده دعوام نکنید (آیکن تشویش و اضطراب )



+
باشه :))
پاسخ:
بوگو دخترم :)
من واران هستم جز همون سایر دوستان بلاگر 😀:)))

منو نزنی ها :))):دی 😁😁😀
پاسخ:
جدی؟؟ یعنی تو همکاری کردی؟؟!! O_O
زیارتت قبول اسی جان. ای شاعر. ای شفتالو =))
پاسخ:
ببین کی اومده!!! میگفتی گاوی گوسفندی قربونی کنیم! :))
مرسی عزیزم :*
شاعر بودنمو رو چه حسابی میگی؟ ;)
مگه من شوخی باهات دارم‌؟😀😁
مثل محبوبه جز سایر دوستان بلاگر بودم :))
من و محبوبه و جناب دچار و چند نفر دیگه بودیم :)))

میتونی از جناب دچار بپرسی کیا بودند اون دوستان اصلا  :)))

پاسخ:
نه اینجوری نمیشه! باید از خودش بپرسم :)))
وای زی زی 
@زی زی جان 
بیا یه پست بذار مثل قدیم ها منو و تو و اسی تا صبح حرف بزنیم :))



+
راستی رسیدنت بخیر 
زیارتت قبول ^__^
تو کی از مشهد برگشتی اسی ؟:)
من خبر نداشتم :)))

پاسخ:
وای زی زی ;)
یادش بخیر ^_^
+ ممنون
جای شما خالی
من چهارشنبه برگشتم
عه چرا؟ :دی
خلاقیت تا به کجا ؟؟!!کلی خندیدم دست اقای دچار وسایر دوستان بلاگر دردنکنه
پاسخ:
خلاقیت بیداد میکنه :)))
بله دستشون درد نکنه :)
واران راس مگه! مو و واران و بقیه، سایر فامیل وابسطه (!) عه عه ببخشید سایر دوستان بلاگریم دیگه :دی (خخخخخ)

راستی زیارت قبول
شرمنده نشد همو ببینیم :(
پاسخ:
واقعا؟ پس قبول مکنوم :))
قبول حق
دشمنت شرمنده! ایشالا به زودی ;)
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۴۳ آرتمیس ‌‌
حستون تو مشهد برمی‌گرده به اینکه بلاگرای مشهدی بیانو قُرُق کردن! چپ و راست میری به مشهدی برمی‌خوری :)
+ زیارتتون هم پساااااپس قبول!
پاسخ:
آره ها راست میگی! ولی من که یکیشونم ندیدم o_O
+ پساپس مرسی :))
زیارت قبول
چه عالی
پاسخ:
متشکرم
اوهوم :)
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۳ کنت دراکولا
اِسی(!) دلت خنک شد آدرسو گنده زدن؟!؛)))
پاسخ:
:/
دل من یا دل تو؟ :)))
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۴ قاسم صفایی نژاد
زیارت قبول
پاسخ:
ممنونم
بداهه هات کشته منو =))

 @واران
یادش بخیر قدیم ندیما
جوونی کجایی که یادت بخیررر!
باشه میزارم. خبرتون میکنم به وقتش ؛)
پاسخ:
آها! فکر کردم بخاطر این پست میگی ;)
یادش بخیر :)
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۵۵ کنت دراکولا
دل من؛))
دل تو سوخت:دی
پاسخ:
:/
به آدرسم حسودی می کنید دیگه :دی
حالا این کارم مد میشه:)))
پاسخ:
فکر نکنم :))
۱۷ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۴ یـک مـعــلّـم . .
باسلام وعرض ادب،
زیارتتون قبول باشه،
امیدوارم،لطف وتوجه امام رئوف شامل حالتون بشه واین زیارت،
مبدأخیروشادکامی بشه براتون؛
ان شاء الله دوباره مشرّف بشید..
پاسخ:
سلام بر یک معلم گرامی :)
الهی قسمت شما بشه
خیلی ممنونم از لطفتون
آمین
دعاتون مستجاب شد! هفته بعد عازمم به امید خدا ^_^

آدرس وبتون رو بنر...:))
پاسخ:
میبینید؟ :دی
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">