طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

خبرنگار و نمک (شو)

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ب.ظ

1) به دعوت بانوچه در فراخوان "خبرنگار شو" شرکت کردم و این پست رو سوژه کردم!

بشنوید :)

ضمنا من به عنوان پر سوژه شونده های اخبار رادیوبلاگیها شناخته شدم :دی


2) در مسابقه ی "نمک شو" شرکت کردم؛ هم اکنون متنم در کنار رقبا منتشر شده و تا 24 ساعت فرصت هست که لایک بگیره! (از الآن تا ساعت 12 ظهر فردا یعنی سه شنبه) ؛ گروه اول و دوم هر کدوم 3 شرکت کننده داشت، ولی گروه سوم که ما باشیم 5 شرکت کننده داره!! و رقابت تنگاتنگ تره! :))

لطفا همکاری کنید و لایک بزنید :)

اینجا

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۶
اَسی ...

نظرات  (۵)

۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۹ هنوز... هنوز...
اسی اون خبر طولانیه خیلی!
دقیقه چندمش هستی؟
پاسخ:
دقیقه ی 9:30 تا 12:00 :)
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۴:۰۱ باران ( واران ) ...
@
یلدا بانو اخبار من بشنوین دو تا خبر اول از واران :دی :))


ببخشید اسی جان :)
اسی این رادیو چی ها نمیخوان به ما جایزه بدهند ؟:دی 
بیا بریم پشت در رادیو بَست بشینیم :دی جایزه مون بگیریم :)))
نظرت چیه هوم ؟؟:)))



سلام اسی 
اسی سلام 
 لایک زدیم ولی کدومش جوک تو بود ؟؟
اونو بگو برم‌ بخونم چون وقت ندارم همه اون پست رو بخونم :)
مرسی :**

پاسخ:
ظاهرا نه -_-
بریم بریم :دی

سلام واران
باران سلام
نمیتونم بگم! خودت باید بفهمی ;)
ممنون :**
بگیر لایک رو که اومد :)))
پاسخ:
این پست رو نگفتما! پست مسابقه! >_<
1.
:)

2.
الان یادم افتاد ک باید لایک میکردیم :/
پاسخ:
مرسی واقعا :/
آتش به اختیار ملت رو سوژه میکنین ؟؟!!  :|

پاسخ:
بله دیگه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">