طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

زمان موعود فرا رسید!!

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ

ممنون واقعا از این همه استقبالی که برای چالش "اسی ^_^" نشون دادین!

فقط اونقدر تعداد پست هایی که برام نوشتین زیاده که واقعا از پس لینکشون برنمیام :|

شرمنده کردین واقعا o_O

ایشالا عمری باشه جبران کنم -_-

مرسی

اه

:/

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۳
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

http://s9.picofile.com/file/8300457442/431802482_210151.jpg





http://s9.picofile.com/file/8300457542/431807649_206661.jpg



http://s8.picofile.com/file/8300457584/429637217_267622.jpg


http://s9.picofile.com/file/8300457634/430429016_237595.jpg


سلام اسی عزیزم 💚💙💗
ببخشید نمیشد تو وبلاگم بذارم که مشکل لینک و آدرس و اینا پیش می اومد :|:)
برای همین همینجا هدیه تو بهت میدم ^__^
بازم تولدت مبارک ^__^
ببخشید دقیقه ۹۰ ایی اومدیم ^__^

پاسخ:
سلام واران جونمممم ❤💟💛
خدا ببخشه
خیلی هم عاااالیه ^_^
واااااای برام تولد گرفتی؟؟؟ عزییییزمممم 😍😍😍😍😍
مرررسییییی عزیز مهربونم :*****
مرسی که یادت بود ^_^
خیلی هدیه ی شیرینی بود ^_^
واقعا ازت ممنونم خواهری ^_^
الان نوبت خوردن اون همه خوراکی است بخصوص اون کیک تولدت ^__^
من برم کیکمو بخورم بقیه هدایا بعد از خوردن کیک و بستنی و اینا بهت ایشالا میدم :)


بازم تولدت مبارک دوست خوبم 🤗😚😙💚💖💗💜💞💝💟❣
پاسخ:
چه خوراکیای خوشمزه و چه کیک خوشگلی ^__^
از کجا میدونستی شکلاتی دوست دارم؟! ^_^
نوش جونت :)
واقعا احساس میکنم تو اون جشن حضور دارم، اینقدر شیرینه برام ^_^
بازم هدیه داری؟؟؟؟؟ وااای واران چقدرررر تو خوبی ^___^

خیلی عشقی وارانم :********
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چقدر استقبال :دی 
پاسخ:
:|
تولدت مبارک دخترجون. امید که سال های سال با شادی و سربلندی روز و روزگار رو بگذرونی.
پاسخ:
مرسییی ^_^
همچنین شما :)
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۳:۳۵ بانوچـ ـه
:دی
پاسخ:
;)
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۳:۳۷ بانوچـ ـه
بازی وبلاگی رو ول کن...

تولدت مبارک دختر خوب :*
پاسخ:
;)
ممنوووونم بانوچه جان ^_^
چرا این شکلی شدید؟
o_O
پاسخ:
چون یکی از یکی تنبل ترید :|
بله با شما هم هستم :/
من این پست رو ندیده بودم ونخونده بودم امروز که این پست رو دیدم بازش کردملینک اون پست دعوت رو وخوندم خواستم شرکت کنم دیدم دیگه دیره وزمانش گذشته .
پاسخ:
خب شرکت کنید حالا مگه چی میشه؟ :|
مگه لینکش رو تو پست "گاهی به کتابهایت نگاه کن" ندیدین؟ :/
درضمن از این که بلاگستانی هابه این دعوتها توجه نمیکنن ناراحت نشید منم کلی چالش گذاشتم ودعوت کردم دریغ ازیک توجه وشرکت یک نفر فقط یکی دونفر اونم تو کامنت  یه چیزی مینوشتن که منم عطای دعوت کردن وچالش رو به لقاش بخشیدم . 
پاسخ:
این یکی خیلی فرق داشت!
خیلی مهم بود!
نه فکر کردم فقط اسمتون رو با آبی نوشتید .
پاسخ:
:|
الآن باز میگید چرا این شکلی شدم! :/
باشه چشم تا امشب مینویسم ومیذارم .
پاسخ:
سعی کنید تا قبل از ساعت 6 عصر بنویسیدش!
مرسی :)
آقا من دیشب مراسم برادرم بود تا ۲ روز دیگه هم میخوام کاملا استراحت کنم:)))
تولدت هم مبارک عزیزم، موفق و شاد و سلامت باشی
یاعلی
پاسخ:
مبارکا باشه!! ایشالا قسمت خودت بشه :)
مرررسی فرشته جان ^_^
همچنین تو
یاعلی
ینی تعداد لینک ها اینقد زیاده ک هنوزم از پسشون بر نیومدین؟! D:
پاسخ:
بله خیییلی!!! O_o
ولی برای نمونه چند تا رو تو این پست گذاشتم :دی

مرسی عالی بود

 

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">