طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

تقصیر اون شد دیگه :/

دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ

حالا که ماه رمضون تموم شده و دیگه کسی روزه نیست که بخواد بر ما خرده بگیره، بر آن شدیم تا پست های خوشمزه بنگاریم :دی


گفتیم یه غذایی هم بپزیم که فکر نکنن هیچی بلد نیستیم!


این شما و این املت سبزیجات ^__^



از تلویزیون یاد گرفتم!

آقاهه گفت باید تخم مرغ، کامل روی مواد رو بپوشونه و مواد داخل قرار بگیرن، بعد که خودش خواست همین کار و انجام بده، نشد و تخم مرغ تا نصفه مواد اومد و بیشتر نیومد! یهو دید خیلی ضایع شده گفت: من خواستم یه مقدار از موادم بیرون باشن تا ترکیب رنگیشو ببینید!

بعد یهو تصویر قطع شد، بعد که برگشتن دیدیم تخم مرغ رو از سمت مقابل دوباره تا زده تا مواد جمع و جور بشن :|

بابا بلد نیستی چرا میای تو تلویزیون خودتو ضایع میکنی؟؟ :/


خلاصه ما هم از یه ور تا زدیم، کامل مواد و نگرفت، از یه ور دیگه اقدام کردیم، با شکست مواجه شدیم -_-

این شد که این شد o_O


پ.ن: من اینجوری گفتم که یه وقت دلتون نخواد و ایضا چشم نخورم! اگه نه بسیووور هم عالی بود ^_^

:)))

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۵
اَسی ...

نظرات  (۲۱)

اصلا هم دلم نخواست .
تازه اشتهامونم کور شد رفت:دی
پاسخ:
الآن اصلا معلوم نیست حسودیتون شده :-d
خوبیش اینه خودشون هم قبول دارن هیچی بلد نیستن:دی
پاسخ:
کیا؟! o_O
خوب شده اینم مدلیه دیگه.
پاسخ:
این تعریف بود مثلا؟! :)))
یاد اون شعر فیتیله ای ها افتادم!
کت شلوار و جلیقه/ کت شلوار و جلیقه/ به به/ به به/ بابا به به, به این سلیقه!!!
پاسخ:
مرسی ^_^
مدیونید اگه فکر کنید دقیقا با همون آهنگ خوندمش =)))
نشده یودم دلم تخم مرغ بخواد ولی الان تخم مرغ خواست:))
یاعلی
پاسخ:
ای جانم :))
علی یارت
املت فقط با گوجه و نون بربری (:
این چیزا چیه میزنن به املت اقتدارش زیر سوال میره |:
پاسخ:
املت با گوجه دوست ندارم :|
۰۵ تیر ۹۶ ، ۲۳:۴۸ ام اسی خوشبخت
نوش جان :)
قشنگ شده.
پاسخ:
مرسی عزیزم ^_^
۰۵ تیر ۹۶ ، ۲۳:۵۳ کوالای پیر
نوش جان و آفرین چه کدبانو :))

هویج و خیار پخته هم داره؟؟؟؟؟ o_O
پاسخ:
وای ممنووون ^__^
هویج آره، اما خیار نه! کدو سبز ;)
خب طرز تهیه شم میگفتی دیگه :| 
:))
پاسخ:
هویج و سیب زمینی و کدو سبز و قارچ رو تفت میدیم
تخم مرغ رو میزنیم، میذاریم روی شعله، یه کم که خودش رو گرفت مواد رو میریزیم روش و تخم مرغ رو تا میزنیم روی مواد، طوری که مواد داخل پوششی از تخم مرغ قرار بگیره
همین!
البته تو دستور اصلیش کرفس و فلفل های دلمه ای رنگی بود، من سیب زمینی و قارچ جایگزین کردم. هر چی بخوای میتونی استفاده کنی، سلیقه ایه. نمک و فلفل هم به میزان لازم :))
نوش جان
پاسخ:
ممنون :)
۰۶ تیر ۹۶ ، ۰۲:۰۰ محبوبه شب
این املته یا کرپ؟ : )))
گوشت بشه بچسبه به جونت چاق بشی :دی
پاسخ:
شکلش مثل کرپه! اما آرد نداره، تخم مرغ خالصه :)
مرسیییی :))))))))
همین که اعتماد بنفس داری
 و ادرس وبلاگت را کوبوندی خودش جای تامل داره
خخخ
پاسخ:
همین که شما کامنت گذاشتی جای بسی شگفتی است!
میگفتید شترمرغی، بوقلمونی قربونی میکردیم :دی
:)
نوش :)


عیدت مبارک.
پاسخ:
مرسی :)
عید تو هم مبارک واران جان :)
۰۶ تیر ۹۶ ، ۱۰:۰۲ مترسک ‌‌
افق‌های روشنی در برابرت می‌بینم :))
پاسخ:
خدا افق دیدتون رو گسترش بده :)))
۰۶ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۵ علیـ ــر ضــا
خیلی اشتها آوره الکی مثلا خسته نباشید پهلوان
پاسخ:
الکی مثلا باور کردم الکی گفتین :دی
این دیگه انصافا آدرس نمیخواست :))))
میخواست ؟^__^ :دی 



+
ممنون
پاسخ:
نمیخواست؟!
میخواست ;)
+ :)
منظورم رو خوب میفهمی الکی مثلا داداشم و البته دختر داییم  رفتار نکن :))


پاسخ:
مگه منظوری داشتی؟! o_O
من که گمون نکنم :-d
اصلاحیه :
مثل داداشم 



نزار بیامممم اونجااااااا :/
من حالم خوب نیست دارم می میرم سر به سرم نذار :|:((


پاسخ:
متوجه شدم :)

باشه عزیزم! تو خودتو اذیت نکن >_<
اصلا هر چی تو بگی O_O
میدونستین کدو سبز یکی از مواد مورد نیاز تهیه "کچلیک" هستش؟ :)
^_^
پاسخ:
در واقع کدو سبز خود کچلیک هست :)
من که نمیدونستم! مگه شما میدونستین؟! :دی
عجب :|:)
مرسی 
پاسخ:
:)
خواهش
خودش نیست! سطر اولو بخونید..

http://roozplus.com/fa/news/32162/%DA%A9%DA%86%D9%84%DB%8C%DA%A9-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%AE%D8%AA


بله .. میدونستم! ^-^
پاسخ:
درسته، اما منظور همون کدو سبز هست
چنانچه اینجا داخل پرانتز گفته شده:
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/کدو_سبز

چطور ممکنه؟! :دی
مگه داریم؟؟ :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">