طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

میهمان تصویری شماره...؟؟! :دی

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۰ ب.ظ

از آنجا که به ما گفته اند تغییر کرده ایم و دیگر مثل سابق نیستیم، بر آن شدیم تا پستی به سبک گذشته بنگاریم تا اثباتی باشد بر اصالت وجودی اسی :دی

باشد که مورد پسند افتد ^_^


چند وقته مهمون نداشتیم؟؟ اووووو هشت ماه!!!

اصلا مهمونامون رو یادتون میاد؟ :))



خب خدمتتون عارضم که ایشون دهمین مهمون ما هستن:



که منت به سرمون نهادن و برای دومین سال پیاپی به گل نشستن ^_^


اگه میبینید گلدونش اینطور خاصه!!! واسه اینه که به عقیده برادر جان خیلی هم فانتزی و زیباست! و کاملا عامدانه به این شکل در اومده o_O

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۱
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

چقدر خووووب گل داده :)

خیلی فانتزیه ! O.o
پاسخ:
اوهوم ^_^

فانتزی بودن از سر و روش میباره ;)
یعنی این گله واقعا مال کاکتوسه است؟
من ندیده بودم کاکتوس کل اینجوری بده؟!!
یاعلی
پاسخ:
آره دیگه! از زاویه ای عکس گرفتم که مشخص باشه از کاکتوس روییده، که فکر نکنید الکیه :))
کلا گل دادن کاکتوس ها عجیبه! :)
علی یارت
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۶ ام اسی خوشبخت
کاکتوس ها همیشه گل های زیبایی دارن :)
پاسخ:
اصلا آدم رو شگفت زده میکنن ^_^
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۸ علیـ ــر ضــا
خیلیـ خاصه مثه صاحبشـ
پاسخ:
o_O
صاحبش برادرمه :دی
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۹ عاشق بارون ...
گل های کاکتوس یه جور دیگه ای دوست داشتنی هستن! :) شاید خیییلی هم خاص نباشن ولی آدم دوسشون داره! :)
پاسخ:
برای من که یه جورایی مثل معجزه هستن :)
آخه اصلا باور کردنی نیست که کاکتوس گل بده! :)
چه خوب .
چرا این بلارو سر گلدون آوردید .
پاسخ:
مثل اینکه یه طرفش شکسته و برادرم خواسته همه طرفش یک شکل بشه :|
خوش اومدن.. :)
پاسخ:
مرسی ^_^
نزدیک بود جا بندازینش!! :)))
متوجه شدین؟! :)))
پاسخ:
شک نکنید!
شما شدیدا زیر ذره بینید! برای تمامی پست ها حضور و غیاب میشید :دی
حواستون باشه :))
حضور غیاب؟!:/ :))
پاسخ:
بعله!!
دفترش هم موجوده :دی
۰۶ تیر ۹۶ ، ۲۲:۴۵ یـک مـعــلّـم . .
سلام:)
آغا!جمعتون جَمه،یه دونه گُلتون کمه!!
چشمم روشن!!
مهمونی برگزارمی کنین اونم بدون حضوریک معــلّم؟O_o
.
به بهههههه!
دوست عزیزمون"ژمینوکالیسیوم":))...
هاو آر یو ژِمی؟
آیم فاین!!
تنکیو! وری ماچ!:)
(ماچ؟!!یعنی خیلی،زیاد!O_oپناه برخدا!! لا اله الّا الله!!!)
یور فلاور پات! ایز وری پُست مدرن!!!!
خلاقیت،ایز بینگ فوران!!!
گودبای! ژِمیo_O
.
خب ما دیگه رفع زحمت می کنیم،
ولی اون همسایه ی "ژمی"جون!رو معرفی نکردین!
نمی دونم جناب"شویدی"هستن ایشون؟!
یا"جناب"اسپاراگوس"؟!
درهرحال،
سلام ما رو به"مامیلاریا"و"گل ستاره ی دریایی"وبقیه دوستان برسونین لطفاً!!
+اُفتـاااااااااد^ــ^
.
تامهمونی بعدی،
درپناه خدای مهربون باشید:)
پاسخ:
سلام بر شما :)
خب خداروشکر که گلمون هم به جمع اضافه شد :)))
چشم و دلتون روشن :دی
آقو شما کی حضور دارین اصلا؟؟؟ اگه بخاطر همین مهمون نبود که تا 3 سال دیگه هم پیداتون نمیشد :|
به به اسمشم که بلدین! :)
شما از کجا اسماشونو یاد میگیرین؟ من که هر چقدر سرچ کردم آخرش نفهمیدم کدوم به کدومه o_O
فارسی متوجه نمیشن؟! :))
از دست شما :)))
چی شد؟! آشنا در اومدین که! ظاهرا من از همه غریبه ترم :|
اون شویدیه اما از نوع مصنوعیش :دی
دوستان همگی سلام میرسونن ^_^
+ حالا چرا میزنید؟! O_O
.
رفتین تا مهمونی بعدی؟؟ اینه رسمش؟! :/
سلام 
گلدونش خوشگله 
پاسخ:
سلام
بله :))
خوش اومدین
۲۳ تیر ۹۶ ، ۰۶:۰۴ یـک مـعــلّـم . .
باسلام مجدد:)
+آغا!زدن چیه؟؟!
استغفرالله ..
منظورم ازاُفتاااااااااد،"موردپسند"بود^ـــ^
(سطرسوم پُست)
+من حضورنامحسوس دارمo_O
+واقعیتش،این گُل هابه بنده خیلی محبت دارند!
دیگه توصحبتا گاهی آشناازآب درمیاییم!!
وخلاصه اینجوری اسماشون رو یادمی گیریم:)...
+آغا!ماعااااشق مهمونی هستیم(بالحن باب راس درلذت نقاشی)^ــ^
.
تابرنامه ی بعد،یعنی تامهمونی!بعد،خدانگهدار :)..
پاسخ:
سلام علیکم :)
یعنی شما فرمودین:
سلام برسونید؛ مورد پسند؟؟!! o_O
+ خب این چه وضعشه آقا؟ مگه رانندگیه؟! -_-
+ خوش به حالتونه پس ^_^
+ همون "داد ماست" ؟! :دی
.
یعنی باید تند تند مهمون دعوت کنم دیگه؟! :))
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۶:۴۳ یـک مـعــلّـم . .
آغاااااااااااا !!!
شمادرسطرسوم نوشتین که"باشدکه موردپسندافتد
من هم درپاسخ نوشتم:
+اُفتاااااااااد^ــ^
یعنی:این پُست موردپسنداُفتااااااااادO_O
لااله الّااللـــــــــه:))...
+(به اِضافه‌ی سومی)آری آری،باهمون لحنD:
.
حالانه اونقدرتندتند!
چون!خرج ومخارج زیاده وهزینه هاهم بالا رفته!!
هرازچندمدت،یک دورهمی گیاهی!!!بذاریدخوبه:))....
پاسخ:
آهااان! حالا گرفتم چی شد :)))))
خب من اول پست گفتم ولی شما آخر کامنت نوشتین، چه میدونم این آخری جواب اون اولیه o_O
:))

باشه حواسم هست :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">