طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بیدار باش

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۴ ق.ظ

از آنجا که اینجانب، ماه رمضونا همیشه تا سحر بیدارم، امروز موقع سحری از شدت خواب آلودگی داشتم بیهوش میشدم، هر طوری بود غذامو تموم کردم و افتادم!

هرچقدر اهل خونه گفتن الآن نخواب کلی کار داری هنوز! گفتم خوابم میااااد!


مامان اومده بالاسرم و میگه: پاشو برات شربت آوردم

میگم: نمیخوام

میگه: حالا نمازتو نمیخوای بخونی برو جهنم، ولی شربتو بخور که غذا رو دلت نمونه!!

o_O

داداش بزرگه اومده میگه: پاشو برو مسواک بزن الآن اذان میگه!

میگم: بابا ولم کنید میخوام بخوابم!!!!!


آخرش شکستم دادن

حالا هم آخر از همه دارم میخوابم :|

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره :d

پاسخ:
بزرگی کجایی؟ :))
حالا اگر نرفتی جهنمممم برای ما هم دعا کن :))


+
انصافا تا سحر بیداری چکار میکنی ؟:)

نخواب نخواب الان :)
معده ات پر باشه خطرناکه حسن :)
برای سلامتیت خوب نیست :)

پاسخ:
نه دیگه نرفتم ;)
+ همیشه تا دیروقت بیدار بودم، حالا یکی دو ساعت اضافه شده :دی
بعد از زدن مسواک و شستن ظرف و خوندن نماز دیگه هضم شد :))
۱۰ خرداد ۹۶ ، ۰۵:۳۹ یک عدد منِ سرکش ...
منم عادت دارم همیشه تا سحر بیدار بمونم:) 
پاسخ:
مثل خودمی :دی
اسمتو عوض کردی نشناختمت ;)
۱۰ خرداد ۹۶ ، ۰۷:۴۷ دچـــــ ــــــار
:)
پاسخ:
:-)
خخخخ
من که این روزها خوابم مدل خرس های قطبیه هر کاری هم میکنم لامصب درست نمیشه:(
یاعلی
پاسخ:
ولی من برعکس همیشه خوابم کم شده، کمتر از 6 ساعت o_O
علی یارت
منم هر وقت با گوشی ور برم دیگه خابم نمیبره:/:))
پاسخ:
گوشی عامل بی خوابیه :/ :دی
۱۰ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۰ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
😂😂😂وای برای منم اینجوری شده
پاسخ:
پس همدردیم -_-
خداقوت (:
پاسخ:
خدا برکت ;)
وااای. بعد از چند سال که تمام شب های ماه رمضون بیدار بودم.امسال ولی...
شبای قدر رو چیکار کنم؟! 
پاسخ:
بهتر بابا! شب بیداری چیه؟
فرداش دیرتر نباید برید؟
خیلی باحاله این شبی بیداری های خوش انرژی ^___^
پاسخ:
به شرطی که روزها خواب کافی داشته باشی :)
۱۰ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۰۶ ام اسی خوشبخت
من بعد سحری بیدار میمونم، به نظرم بهتر از شب بیداریه، حداقل غذا هضم میشه :)
پاسخ:
بیدار موندن بعد از سحر که فوق العاده است! خیلی مفیده و توصیه شده
 حتما فرزند کوچک خانواده هستی ..
پاسخ:
یعنی تا این حد مشخصه؟؟!! :)))
حالا نمازتونو کی خوند به جاتون؟؟ :)))

اونا "شکستتون" دادن واقعا؟! :)

 
پاسخ:
خودم دیگه! مگه کسی جای کسی نماز میخونه؟! :))
بله خب! من که پیروز نشدم! :)
یکی غذا میداده بهتون.. یکی شربت میداده.. یکی مسواک میزده واستون..
گفتم شاید ادای این فریضه رو هم به کس دیگه ای تفویض کردین!!:/ :))
پاسخ:
آقاااا نه دیگه تا این حد :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">