طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

با جزئیات لطفا

جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۵ ب.ظ

می شود بگویید صبح که از خواب بر می خیزید، تا شب چه می کنید و چطور روزتان را به شب می رسانید؟

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۵
اَسی ...

نظرات  (۸)

بستگی داره چه روزی باشه
پاسخ:
!
سحری ---> خواب ----> افطاری ----> خواب
پاسخ:
...
خیر !

:دی
پاسخ:
:|
دارم پایان نامه می نویسم + درس
پاسخ:
:)
روزای بیکاری اتفاق خاصی نمی افتاد، با اینکه اوقات فراغتم هم بیشتر بود.
ولی وقتی کار داشته باشی به شرطی که دچار روزمرگی نشی کلی بهره وری و راندمان اوقاتت بالا می ره. من که فیلم ها و کتاب هایی که موقع سر کار بودن می بینم و می خونم چندین برابر ایام بیکاریه.

پ.ن:این کامنت برای هر دو پستت بود و یه گوشه ای هم به نوشته ی کامنت دونی بسته ی بالا می زد...
پاسخ:
خیلی ممنونم از پاسختون :)
 من روزامو خییییل تکراری میگذرونم
صبا دیر بیدار میشم اگه خونه خودمون باشم ظهر ناهار درست میکنم البته قبلش یک ساعت میشینم سایت رنگی رنگی رو نگاه میکنم حسرشو میخورم بعد ناهارو درست میکنم با دو نفر چت میکنم ناهار میخوریم تواینستا میچرخم بعدم میرم بیرون یوقتایی گل فروشیا و مغازه هایی که جنسای جیگیلی و ارزون داره رو نیگا میکنم .شبم شام میخوریم و تلوزیون میبینیم گاهی اهنگ میزاریم گوش میدیم و بعدم هرکی میره توجاش دراز میکشه و سرش تو گوشیشه . خییییلی مسخره زندگی میکنیم
پاسخ:
میفهمم چی میگی...
خواب روزانه + غذا خوردن! + کمی کار مثلا + فیلم و آهنگ و سریال + مراوده با دوستان + سرچ تو نت.. از خبرگزاری گرفته تا سایتای فان + کمی کتاب + تهنایی قدم زدن + زبان + چند تا مورد کوچیک دیگه
ولی بیشتر وقتم به بطالت میگذره! چون برنامه ریزی ندارم!
پاسخ:
نه خوبه! ان شاءالله بهتر هم میشه :)
بد گیره روزمرگی افتادیم !
پاسخ:
بدجور!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">