طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

الهی تب کنم، شاید پرستارم تو باشی

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱ ق.ظ

یک اخلاق بدی که من دارم این است که تا حدودی وسواسی هستم، درواقع سوسول تشریف دارم :|

مثلا امشب که داشتم از شدت مریضی رو به قبله میشدم، مادرم نگران و مشوش مدام میگفت:

پاشو ببریمت دکتر

شیر میخوری برات بیارم؟

آبمیوه چطور؟

بستنی میخوای؟

و من در جواب همه ی اینها با حرکت دست میگفتم: نه

دوباره مادر همه را از سر میگرفت و بی وقفه به من پیشنهاد میداد

این بار وقتی به آبمیوه رسید، با حرکت سر اوکی دادم و مادر ذوق زده سریع رفت به آشپزخانه و با یک لیوان پر آبمیوه برگشت.

با دیدن لیوان گفتم: این که لیوان من نیست!

مادر که یکباره تمام شادی اش از چهره رخت بربست و غصه جایش را گرفت گفت: حالا اشکالی نداره بخور

خندیدم و گفتم: نه نمیخوام

رفت و اینبار با لیوان خودم برگشت و با کلی ریسک، یک کیک هم آورده بود که اگر غر نزنم، لااقل یک چیزی ته دلم را بگیرد.


به راستی چه پرستاری مهربان تر و دلسوز تر از مادر وجود دارد؟

خدایا من مریضی را بدون مادرم نمی خواهم

اصلا دنیا را نمی خواهم

خدایا مادرم را برایم حفظ کن دیگر هیچ نمی خواهم


همین حالا هم که دارم گریه می کنم مادرم میگوید: خب چرا نمیای بریم دکتر؟ :(

نمی داند گریه ی الآنم از روی مریضی نیست

بخاطر خودش است...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۲
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

آخ آخ دلم به شدددت تنگ شده:((
پاسخ:
آخی...
پیش مامانت نیستی؟
۰۲ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۷ مـــحـــدثـــه ...
منم وقتایی که مریض میشم به تنها کسی که احتیاج دارم مامانمه...و اونقدر خوب ازم پرستاری میکنه که اشک تو چشمام جمع میشه...فکر میکنم تنها کسی که توی زندگی وااااااااااقعا با غم ما غمگین میشه و با شادیمون شاد، فقط مادره و بس.
الهی سایه مامان گلت همیشه بالاسرتون باشه.
پاسخ:
واقعا همینطوره...
ممنونم، خدا مادر تو رو هم حفظ کنه
خوش اومدی
بیچاره شوهرت!
پاسخ:
چه حرفیه آقا :/
ان‌شاءالله عمر طولانی و باعزت داشته باشن و سایه‌شون بالای سرتون باشه :)
گریه نکین دیگه، غصه می‌خورن :(
پاسخ:
آمین
ان شاءالله مادر شما هم همیشه زنده و سلامت باشن
باشه :)
یادم رفت! امیدوارم خودتونم زودتر خوب شین :)
پاسخ:
ممنونم آرزو جان :)
الهـــــــــــــــــی.... ناز بشی اسی که انقدر روحت لطیفه : )
منم این اخلاقو دارم متاسفانه.. و هر چی بخورم باید تو لیوان خودم بریزم.
خدا حفظشون کنه و سایه شون سال های سال بر سرت مستدام باشه : )
پاسخ:
^_^
مرسی، آمین
الهی تو هم همیشه از نعمت داشتن مادر برخوردار باشی
  تنها فرشته روی زمین مادر است ...
 شاید در آسمانها هم مادر باشد 
پاسخ:
بله همینطوره...
ولی هیچ کدوم از فرشته های آسمون به پای مادر نمیرسن!
عزیزم ان شاا... سایه ی مادرت روی سرت مستدام باشه.:)
یاعلی
پاسخ:
ممنونم عزیزم
الهی خدا مادر تو رو هم برات نگهداره
یاعلی
دیگه این دعا ها خز شده(اشاره به عنوان)
پاسخ:
خز چیه؟
به نظر من این شعر همیشه قشنگه :)
۰۲ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۵ امید (لانتوری)
احیانا روی لیوانتون آدرس وبلاگت را نکوبوندی ؟؟؟
...

حقش بود مامانت همونجا ابمیوه ها را بخوره و بعدش بره به کاراش برسه :)))
پاسخ:
:|
من نمیدونم اگه این آدرس وبلاگ نبود شما چی میخواستین تو کامنتتون بنویسین :/
خداروشکر شما مامان نشدین <_<
الهی عزیزم :**
خدا برای ما هم نگهدارتون .
و سایه مادرجانتون مستدام بمونه...


+
الان حالت خوب شده ؟^__^
باز از کجا سرما رو خوردی سوسول جان ؟:دی
پاسخ:
فدای تو :*
خدا مادر شما رو بیامرزه و به شما عمر با برکت بده
+ خوبم الحمدلله :)
نمیدونم! خودم هم غافلگیر شدم :دی
این مقدار از ناز کزدن زمان مریضی برای یه دختر عادیه :)

مورد داشتیم موقعی مریض نیستم همینقدر ناز میکنه!
پاسخ:
دختره و نازش :دی
۰۲ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۳ دچـــــ ــــــار
آفرین :)
پاسخ:
هرچقدر دقت میکنم متوجه نمیشم کجای پست آفرین داشت o_O
دنیای من بی تو تعطیله! :) 
پاسخ:
آخ گفتی!
@
آقای سین 
ولی مردا هنگام سرماخوردگی نازشون بیشتر از دختراست :|:)
نمونه اش پدر خودم  و برادر بزرگم که وقتی سرما میخورن انگاری دور از جونشون بدترین بیماری عمرشون رو گرفتن یعنی اونقدر سرماخوردگی براشون دردناکه که بقیه دردا نیست :|:)



+
اسی در جواب کامنت جناب دچار گفتی کجا ؟
من میگم بهت احتمالا نازت آفرین داشت :دی :))

پاسخ:
آقایون تحمل ندارن که! :|
+ ناز آفرین داره؟؟!! :)))
۰۲ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۱ ام اسی خوشبخت
خداوند این پرستار مهربان رو حفظ کنه و شما زیر سایشون سلامت و شاد باشید :)
پاسخ:
ممنونم :)
الهی شما و خانوادتون هم همیشه سلامت باشید
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۰ علیـ ــر ضــا
 چه موج هولناکی
فدای همه مادرا !
پاسخ:
موج؟؟!! o_O
:)
الهی تب کنم.. باید پرستارم تو باشی... واللا
عمر مادر عزیزتون طولانی و پر برکت باشه.. آمین :)
پاسخ:
چه قشنگ گفتین ^_^
مرسی از مهربونیتون، الهی شما و خانوادتون همیشه زنده و سلامت باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">