طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

رنگ از "ز"

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ

ست کردن میوه های خود را به ما بسپارید!



شماره تماس: دو تا شیش o_O

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۱
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

آدرس وبلاگتو  دادی که سفارش بگیری ؟:)))
سلام


پاسخ:
نه دیگه این بار شماره دادم ;)
سلام عزیزم :*
۳۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۲۱ مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
زرشکی😂😂
وای دلم زردآلو خواست:/
پاسخ:
:)))
کال بودن بابا :|
منم می خواستم بگم «زردالویی» ^_^
پاسخ:
زردآلویی هم داریم؟ :)
شماره رییسی بود که دو تا شیش!!!
پاسخ:
آقا سیاسیش نکن :)))
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۵۱ خانومِ حدیث :)
وای زردالو *_*
پاسخ:
نرسیده بودن اصلا o_O
خرابم کردی :))
پاسخ:
خانه ات آباد! :دی
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۴ دچـــــ ــــــار
به شما میسپاریم ولی حاضریم دوبرابر پول بدیم اما لوگو نزنید روی میوه هامون خخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
بدون لوگو که نمیشه :دی
سالهاست زردآلو نخوردم نزدیک به ۲۰ سال شاید بیشتر شاید کمتر
 باوجودیکه حتی درختش رو داریم :)
نوش جان :*



+
ولی تو لوگوش رو گذاشتی فبل از اینکه ش تماس بدی :دی 

پاسخ:
چرا؟ خوشت نمیاد؟
مرسی :)
+ اون که جزء جدانشدنی عکسهامه :دی
اینو باید از گودزیلاها (اشاره به نسل امروزه) پرسید :دی
پاسخ:
اختراع اوناست؟! :))
ما به زردآلو به کردی میگیم :
زرداَلی :)))
زرد علی :|:))
پاسخ:
چه جالب!
به "آلو" چی میگین؟
آلو :دی 


+
متاسفانه با کیوی با زردآلو با خربزه با آناناس با خربزه پیوندی (نمیدونم اسمش چیه ولی میگن طالبیه که پیوند خورده با خربزه یا شایدم خربزه پیوند خورده به آناناس ) و آلو رَشَه (گوجه سبز) و گلابی حساسیت دارم ولی نسبت خربزه 
زردآلو و کیوی و آناناس خیلی زیادتره :/
اینا در حد مرگن :|
کیوی که تنگی نفس برام میاره یه زمانی دل درد شدید برام میاورد 
الان در حد خفگی منو میکشه :/
ولی خربزه و زردآلو دل پیجه شدید در حد مرگ برام میاره انگاری یه مار تو شکمت باشه اون شکلی میشم :/

بابت متن طولانیم پیش پیش عذرخواهی اگر اینا رو گفتم 
گفتم بدونی بعدا اگر مُردم فاتحه برام بدی :دی 
مرسی 
پاسخ:
ای وای اینجوری خیلی بده که هیچی نخوری :|
اشکال نداره عزیزم، الهی همیشه سلامت باشی :)
اون خربزه ها هم فکر کنم اسمشو خربزه آتیشی یا "گرمک" باشه

این حرفا چیه؟ زنده باشی ایشالا :*
تازه زَردَه علی :))
پاسخ:
عجب :)))
ما میگیم "شولک"
با تشدید و فتحه روی لام :دی
۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۳ امید (لانتوری)
یه پیشنهاد
میگم بهتر نیست بجای اینکه کنار عکس ادرس وبلاگت را بکوبونی

ادرس وبلاگ را بذاری و اون گوشه خبلی ریز یه عکسم بچسبونی?
خودتم راحتری خخخخ
پاسخ:
مرسی از پیشنهادتون، ولی لازمه بگم تکراری بود! این هم سندش
اگه پیشنهاد دیگه ای هست به عنوان وصیت ازتون قبول میکنم :دی
....
جاست زردالو:))
پاسخ:
ظاهرا زردآلو نظر همه رو جلب کرده :دی
تو هم دلتنگی؟... 
پاسخ:
پس تو هم دلتنگی!
خدا رو هزار مرتبه شاکرم به گرمک حساسیت و آلرژی ندارم (بزن به اون تخته کناری تون :دی )
نه بابا این طالبی هایی هست که با آناناس و خربزه پیوند میخوره از اوناست 
ولی خود طالبی نیست ...


دیگه بعضی وقتها به بعضی از خوراکی ها آدم آلرژی پیدا میکنه ؛)
ممنونم و همچنین ...
پاسخ:
تق تق تق ;)
نمیدونم کدوما رو میگی، منظورت دستنبو نیست؟
فقط بعضی وقتا! :دی
:*
برم شهرمون عکسشو برات میذارم :))

خب حالا بعضی وقتا :دی :))
یاد یه خاطره افتادم بعدا شاید گفتمش ولی اگر گفتمش با اجازه ت این‌پست رو لینک میکنم :)
ممنونم 
پاسخ:
باشه :)
;)
خواهش میکنم، خیلی هم خوب :)
زبز!

همه شو تهنایی خوردین حالا؟ :/
:)
پاسخ:
:))
نه بابا فخط یکی :|
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">