طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

تابلو ریزش کرد :(

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ

تو کلاس معرق کاشی و سرامیک ما، هر فرد باید برای خودش هم یه کار انجام بده. از آنجا که من آدم از زیر کار در رویی هستم، تصمیم داشتم به همون کاری که گروهی انجام دادیم و تو این پست دیدین، بسنده کنم و واسه خودم چیزی درست نکنم! اما دیروز که رفتیم کلاس، مربیمون گفت با کاشی های نیمه کاره ی بچه ها، یه تابلوی جمعی درست کنیم. من و یکی از بچه ها مامور ساختش شدیم. من در حین انجام کار، هی با خودم فکر میکردم الآن این کار مال کیه؟ آیا الکی دارم زحمت میکشم؟ اگه اونی که داره الآن همکاری میکنه، آخرش تابلو رو ببره واسه خودش چی؟ اونوقت سر من بی کلاه میمونه که!

تو همین فکرا بودم که فرد مورد نظر گفت امروز عجله داره و باید بره! بعد هم گفت فردا میام با هم درستش کنیم، ولی پشیمون شد و گفت سه شنبه میام! بعد فهمید سه شنبه تعطیله و دیگه هیچی نگفت و رفت!

من دیدم این تابلو کلا افتاده گردن من! به مربیم گفتم خب پس حالا که اینطوره، این بشه کار کلاسی من! اونم قبول کرد. اینجوری شد که بنده جوگیر شدم و کلاسی رو که ساعت 12 تموم میشه، تا 2 و نیم موندم!! رسما از کت و کول افتادم o_O

باید کارمون رو تا پنج شنبه تحویل بدیم، واسه همین امروز هم رفتم کارگاه و یه مقدار کارمو پیش بردم، اما از آنجا که من آدم کندی هستم و تابلو هم بزرگ تشریف داره، پیشرفت زیادی نداشتم! صلاح دیدم بند و بساط و ببرم خونه که بتونم تا پنجشنبه تکمیلش کنم.


هنوز پامو از آموزشگاه بیرون نذاشته بودم که یهو کاشی های دور کار کنده شدن :(

دیروز با سیمان و پودر سنگ چسبونده بودیمشون اما امروز ریختن :/

خیلی تو ذوقم خورد، این همه زحمت بکشیم آخرش به این راحتی خراب بشه؟

الآن دیگه انگیزه واسه تکمیلش ندارم :|

بندازمش دور بره گم شه -_-


+ یکی از مربی های آموزشگاه وقتی کارمو دید گفت: این لونه زنبوره؟؟ چرا من تشخیص نمیدم چیه؟ چقدر کوچیکه!! چرا میخوای زمینه رو سفید کار کنی؟؟

هیچی دیگه کلا حالم گرفته شد :|

میشه شما بگید تو تصویر چی میبینید؟! o_O

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۵
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

منم لونه زنبور میبینم!!!! ^_-
گل و گلدونه دیگه مگه نه؟
راستی اسم این کار چیه؟ (کاشی کاری؟ یا یه اسم دیگه داره؟)خیلی باحاله! 
رو فیبر کار میکنی؟
پاسخ:
o_O
بله
اسمش معرق کاشی و سرامیکه، نقاشی موزاییک هم میگن
رو هر سطحی که سفت باشه میشه کار کرد، مثل چوب، سفال، پلاستیک، دیوار و...
اوومممم اون کاشی آبیا شبیه لباس هم هست :دییی
آیکون سوت زدن و یهویی در رفتن : )
پاسخ:
+_+
:))
۰۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۲۱ پشمآلِ پشمآلو
واقعا خوندن متن سیاه رو پس زمینه سیاه سخته:s
پاسخ:
مشکل از گیرنده است نه فرستنده :دی
خوش اومدین
۰۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۲۴ پشمآلِ پشمآلو
مث ک مشکل از گوشی من بود  .. مذرت 
تابلوتم قشنگه بنظر من .. و واضح
شاید باید ریز تر کنی کاشیاشو ک شبیه لونه زنبور که میگه نشه؟:-؟
پاسخ:
:))
هم میشه با کاشی شکسته کار کرد و هم کاشی سالم
گلدونه دیگه:-/ واح اخه تو لونه زنبور مگه گل در میاد:-/
پاسخ:
همینو بگو :/
یه اسب میبینم که یه شاهزاده سیکس پک روش سواره. خدم و حشم زیادی هم داره. اما تاریکی بر دل اون شاهزاده چیره است. شاید میره تا کسی رو بکشه. اما پشت اون تاریکی ها یه نور امیدی هم هست...
:)
گلدون؟
پاسخ:
اوه اوه چه چیزا که نمی بینید!! O_O
خوبه یه نور امیدی هم هست :دی
گلدون!
۰۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۳:۲۰ امید (لانتوری)
من توی این عکس
خستگی ها یه دختر میبینم
که خیس عرق شده
با دستای پر خاک و سیمانی
که میخاد یک شگقتی برای خودش خلق کنه
و نمیذاره کسی ناامیدش کنه
....

سیمان را بیشتر کن و پودرسنگ را کمتر
به سیمان هم هر چند ساعتی یه بار کمی اب بده
تا دو روز که قشنگ محکم بشه
پاسخ:
چه کامنت امید دهنده ای :)
دیروز که داشتم تابلو به دست، یه ظرف پر از سرامیک شکسته و انبر و سمباده ای که به یه تخته سنگین نصب بود رو به اضافه یه کیف، از 35 تا پله پایین میاوردم، چادرم رو تمام پله ها کشیده شد و حتی نمیتونستم جمعش کنم! اونقدر این وسایل سنگین بود و اونقدر سر تا پام خاکی شده بود که حد نداشت! یه پلاستیک هم نداشتم وسایل رو درش قرار بدم...
مثلا رفتم از کارمندا کمک بگیرم که اونها هم بدتر ایراد گرفتن از کارم :(
وقتی دیدم کاشی ها هم کنده شدن که دیگه واویلا :((

دیگه به سیمان اعتمادی ندارم، اگه هم بخوام درستش کنم همون چسب چوب رو میزنم
۰۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۳۲ ام اسی خوشبخت
کاملا واضحه گل و گلدون.
فکر میکنم کمی بی ذوق بودند ایشون.
 خیلی قشنگه :)
پاسخ:
خیلی ممنونم از شما ^_^
۰۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۳۶ ام اسی خوشبخت
راستی چرا از چسب هایی که برای چسبوندن کاشی استفاده میشه, استفاده نمیکنید؟ اسمش رو دقیق نمیدونم, اما کاشی فروشی ها دارن.
پاسخ:
چون زیر کار چوبه از چسب چوب استفاده میکنیم، ولی تو حاشیه های کار از سیمان و پودر سنگ استفاده کردیم که کاشی ها هم سطح سرامیک ها بشن، چون کاشی ها کوتاه ترن و با استفاده از سیمان بهشون ارتفاع دادیم.
اون چسبی که شما میگید نمیدونم چیه o_O
گلونه دیگه اخه کجای این شبیه لونه ی زنبوره؟
شاید برگها رو زنبور دیده:)))
یاعلی
پاسخ:
احتمالا :)))
زنبورهای سبز :دی
یاعلی
۰۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۵۹ امید (لانتوری)
سیمان هم دیگه به تو اعتماد نداره :)
پاسخ:
نه به کامنت قبلیتون نه به این کامنت :))
ینی فردا آماده س ایشالا؟؟ :)
تا اینجا ک خوب رفتین..

لونه زنبور ؟!!
میگفتین.. نه کلونی مورچه ست! -_^


+
اگه تو مسیر ریخته.. ممکنه ایستاده بمونه یا آویزون باشه ب جایی.. بازم بریزه ک! :|
پاسخ:
نه :(

:))
+ همین انگیزمو گرفته دیگه :|
میتونید از مغازه های رنگ و ابزار بپرسید ک چ نوع چسبی کاشی ها رو.. رو زمینه مورد استفاده تون نگه میداره..
اونا بیشتر میتونن کمکتون کنن
پاسخ:
برای کل کار از چسب چوب استفاده کردم
شاید چسب دیگه ای هم باشه.. متناسب با این کار... و مقاوم تر
پاسخ:
نمیدونم o_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">