طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

کدوم هفت سین قشنگ تره؟؟

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۰۶ ب.ظ

هفت سین های قشنگتون به دستم رسید :)

ممنونم از تمام عزیزانی که تو بازی ما شرکت کردن.

از زحمات واران جان در زمینه ی تبلیغات متشکرم، درواقع پیشنهاد راه اندازی بازی از طرف ایشون بود که البته لطف کردن و جوایز رو هم متقبل شدن ^_^

تو بازی امسال، ما یازده شرکت کننده داریم. سه نفر از این دوستان عکسهاشون رو تو وبشون به نمایش گذاشتن و سفره هاشون لو رفته! یکی دیگه از دوستان هم اعتراف کرده که تو اینستا سفره شو به نمایش گذاشته بوده! با این اوصاف از همه ی شما مخاطبین بزرگوار میخوام که بدون کوچکترین جانبداری، به اون هفت سین که از همه بیشتر مورد پسندتون هست رای بدین.

از امروز تا پایان روز جمعه 25 فروردین مهلت رای دهی هست، فقط به یک هفت سین میتونید رای بدید، آرا هم تا پایان زمان مسابقه تایید نمیشن.

در ادامه، تصاویر سفره های هفت سین نمایش داده شده!

بفرمایید ^_^


عکس شماره 1



عکس شماره 2



عکس شماره 3



عکس شماره 4



عکس شماره 5



عکس شماره 6



عکس شماره 7




عکس شماره 8



عکس شماره 9



عکس شماره 10



چند نکته:

1) شماره ی هر سفره بالای عکس درج شده.

2) اگه انتخاب یک سفره خیلی براتون سخته و مثلا دو تا سفره رو در یک حد عالی میبینید، میتونید دو رای بدید.

3) میتونید علت انتخابتون رو هم توضیح بدید.

4) هیچ یک از شرکت کننده ها نمیتونن به عکس خودشون رای بدن!

5) نمیتونید به صورت ناشناس رای بدید

6) رای دهنده ها حتما آدرس وبلاگشون در کامنتشون مشخص باشه

7) افراد غیربلاگر نمیتونن رای بدن، مگه اینکه خودشون تو بازی شرکت کرده باشن

8) شرکت کننده ها اگه میخوان برای رای دهی تبلیغ کنن فقط مجازن این پست رو به دوستاشون معرفی کنن، کسی نباید هفت سینش رو به دوستاش معرفی کنه!!! (اون سه شرکت کننده هم که از قبل سفره شون رو در وبلاگشون گذاشتن به هیچ وجه نمیتونن این پست رو تبلیغ کنن)

9) لطفا خصوصی رای ندید

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۱
اَسی ...

نظرات  (۴۸)

۲۱ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۰۶ قاسم صفایی نژاد
3
پاسخ:
ممنون از همکاریتون
شماره هشت و هفت . نوع چیدمان .خیلی زیبا تزئین کردن .
پاسخ:
مرسی که شرکت کردین
امممم 1- 7- 9
ولی از اون جایی که نمیدونم چرا اون یه عکس(شماره هفت) منو اینقدر جذب خودش میکنه (گمان کنم بخاطر سبز بودنشه:) )
اگه بخوام از بین اون سه تا یکی رو انتخاب کنم
میگم 7
پاسخ:
سپاس از همراهیت :)
سلام
۳ و ۷ :)
الآن یعنی باید آدرس خودم رو اینجا بنویسم؟!!
the-phoenix.blog.ir 
پاسخ:
سلام
مرسی :)
نه منظورم این بود که کامنتت بدون آدرس نباشه :))
واووو چقد قشنگن :)

البته من از تو ممنونم روله :**
البته من به دوستانی که  برنده بشن بدون اینکه عکس هاشون قبلا تو وب هاشون لو رفته باشه و احیانا برنده بشن جایره میدم :دی :))


+
آخه چه جوری از بین این همه سفره قشگ یک رای بدیم سخته انصافا :))
ولی تا جمعه وقت هست :دی 
منم که میشناسی دقیقه ی ۹۰ایی :دی 

بازم ممنونم :**

پاسخ:
محشرن ^_^

بله بله :))
+ میبینی چقدر خوشگلن؟؟ :)
ای تنبل :دی

قابلتو نداشت :*
۷
پاسخ:
ممنونم
خیلی قشنگن انصافا  :))
تمبلی با ما خو کرده من چکار کنم ؟:دی 


من جات باشم بعد رای گیری مسابقه تشخیص سفره رو راه میندازم :دی :)
کی مال کیه :))
و اینگونه است که روانشناختی من کم کم ممکنه روشن بشه:دی :))



پاسخ:
اوهوم ^_^
با حسن کچل نسبتی داری؟ :دی

نمیدونم، شاید راه بندازم
اگه تو حدس زدی بگو خب! :)
سفره خودمون از همه قشنگ تر بود جز هفتمی :)
+لانتوری کجایی ...
+ هر کی میخاد بهش رای بدم من رایم رو میفروشم /بیاد خصوصی بگه
پاسخ:
جز هفتمی؟ o_O
+ لانتوری با ما قهره ...
الکی که لقب اخلالگر بهتون ندادم :/
نکنه میخواید ممنوع الرای بشید؟؟ :|
خیلی قشنگن...چون قطعا همه شون با یه دنیا عشق چیده شدن، تا کنارش با یه دنیا امید و آرزو سال جدید شروع بشه...
هر کدومشون جزئیات قشنگی داره...

اما من 7 رو خیلی دوس داشتم:)
پاسخ:
دقیقا همینطوره که میگی

مرسی :)
خیر 
چون کار دستِ یک مادربزرگ خیلی عزیز هست :)
رای رو یک بار می فرستند :) 
ما به شما اطمینان داریم :*
پاسخ:
که اینطور :)
پس رای شما عکس شماره 1
چرا نداره ... بقیشو بعدا میگم به صاحبش خبر بده بیاد رای منو بخره :)
+ من و اخلال؟
پاسخ:
متوجه نشدم o_O
به صاحب چی؟
نمیتونم انتخاب کنم خیلی خوبن 
بیان ۶ و ۷ و۹ موندم:-/

پاسخ:
انتخاب کن تو میتونی ;)
خوب تصمیم گرفته شد
به هفت و نه بخاطر ترکیب رنگ‌ و تزیین زیبا
خیلی خوشگلننننن
پاسخ:
متشکرم از رایت
7
9
پاسخ:
مرسی
بنظرم بکنش یازده تا قانون راحت :)):دی


ممنونم 
پاسخ:
هی به قوانینم اضافه میشه :))
اوهاع:))
همه شون قشنگ ترن
پاسخ:
خیلی خیلی قشنگ ترن :)
اسی جان
هفت سین من هم به نوعی لو رفته...اون دوستانی که آدرس اینستای منو دارن دیدن هفت سینم رو :)
پاسخ:
البته تعدادشون اندکه! اما لحاظ میکنم :)
۲۱ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۵۶ لبخنــــツ ـــد

من عکس هفت سینمو برا تبلیغ تو وبم نذاشتم  خانومی

فقط واسه اینکه داشته باشمش تو وبم ثبت کردم، اصلا حواسم به تبلیغ و این چیزا نبود:)


من خودم به عکس 6و 7 رای میدم ولی همشون قشنگن

پاسخ:
ای حواس پرت :)
مرسی از همکاریت
آره واقعا همه قشنگن
از اونجایی که حسش نیست خیلی فکر کنیم کدوم قشنگتره 
۹ رو انتخاب میکنیم چون خوردنی هاش بیشتره
والسلام و علیکم و رحمت الله بر من
پاسخ:
شیکمو :)))
ممنون
صاحبعکس شماره 7
پاسخ:
پیشنهاد رشوه در مقابل چشمان داور؟؟؟ o_O
ولمون کن بابا حال نداریم:دی.
پاسخ:
:/
این که دیگه کاری نداره o_O
عکس ۳ و ۷
انتخاب خیلی سخت بود اخه همشون قشنگن:/
یاعلی
پاسخ:
بله واقعا!
ممنون
علی یارت
شماره ی 7برای فضای اطرافش..اون گلدونا و گلا...
خیلی زیباست :)
پاسخ:
متشکرم :)
شماره هفت ،به دلم نشست...همین
پاسخ:
مرسی از شما :)
همشون قشنگن واقعا....:)
مخصوصا 3 و 6 و 7 و 9 و 10...

 دو تا رایم هم..
3.. ب خاطر سادگی دلچسبش
و هفت سین یلداخانم.. 10.. ب خاطر سنبل و ظرفای قشنگش
پاسخ:
اوهوم ^_^

لو دادین؟! :))
خیلی ممنون
منم باید رای بدم؟

پاسخ:
بله حتما :)
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۵۱ ام اسی خوشبخت
عکس شماره 1
ساده و سنتی، زیبا و جمع و جور :)
پاسخ:
بله :)
تشکر از حضورتون
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۵۲ ام اسی خوشبخت
همشون زیبا هستن :)
پاسخ:
بله واقعا :)

سلااااااااااااااااااااااام به همگی

انگار هیشکی دلش نمیاد رای بده یدونه ای !

خب ، من میگم هر کسی بیاد به هفت سین خودش رای بده لااقل !

بقیه هم بیان به همه هفت سین ها رای بدن  و  در نهایت همه هفت سین ها رو اول اعلام کنیم :)

همگی شاد و خوشحال برویم سر خونه و زندگیمون :)

الان چند روزی هست منتظریم :))))

جهت اعلام نتایج نهایی :)


پاسخ:
سلااااااام به شما
چرا اتفاقا خیلی ها رای دادن! اما کامنت ها پایان زمان رای گیری تایید میشن!
کسی هم نمیتونه به هفت سین خودش رای بده!
بند 7 قانون اساسی مسابقه منو از انداختن رای به صندوق منع میکنه !!
:دی

یادش بخیر چه دورانی بود ...
تو مسابقات شرکت میکردیم ...
اول میشدیم ...
:دی
پاسخ:
نه شما میتونید رای بدید!! چون شناخته شده اید! اون قانون برای افراد ناشناسه که برای اولین بار میان اینجا!

خب چرا شرکت نکردید؟! :)
من اینجا کامنت گذاشته بودم
نرسید به دستتون؟
پاسخ:
رسیده، جواب هم دادم! اما نمیدونم چرا تاییدش نکرده بودم :|
اول از همه باید بگم که کاش مثل مسابقه سفره یلدا انتخاب ها در 3 اولویت قرار میگرفت و کسب اکثریت مطلق آرا برنده رو مشخص میکرد

قطعا تک تک سفره های هفت سین دوستان ، زیبا و حاصل خلاقیت و هنر سفره آرایی شونه ... قبل از انتخاب باید به همگی به خاط ذوق و هنرشون تبریک بگم ...

من با سه اولویت رای میدم ...
خواه اولویت سوم و دوم پذیرفته بشه یا نه !

اولین رای : تصویر شماره 7
اون طبیعت سبز که فضا رو پوشونده نظرمو جلب کرد ، به نظرم چیدن سفره هفت سین در کنار برگ سبز گیاهان و نماد سرسبزی طبیعت بهترین ایده بود ، من که خودم عاشق گل و گیاهم از دیدن این تصویر به وجد اومدم ، عدد 7 هم که دیگه از برکتش تو زندگیم نمیتونم چیزی بگم ^_^

دومین رای : تصویر شماره 8
به نظرم صاحب این تصویر در عین سادگی زیباترین جلوه ی سفره هفت سین رو به نمایش گذاشتن ... خیلی زیباست ... ظروف زیبا ، تنگ ماهی و ماهی قرمز توش و سبزه های خوشگل سفره یه طرف او چراغ نفتی گوگولی توی اون آینه ی خوشگل یه طرف دیگه :)

سومین رای در صورت قبول شدن : تصویر شماره 9
این تصویر هم همون زیبایی در عین سادگی تصویر قبل رو داره ...
دیوان حافظ رو عشقه ^_^

بقیه تصاویر هم چیزی از زیبایی و اوج هنر سفره آرایی کم ندارن
واسه همتون آرزوی سالی خوش و پربرکت دارم
سلامت و پیروز در پناه حق باشید

:)
پاسخ:
تو مسابقه سفره های یلدا به دلیل اینکه تعداد سفره ها کم بود، من پیشنهاد دادم آرا دارای 3 اولویت باشن، اما اینجا تصمیمم بر یک رای بود، دیگه کم و کاستیشو دوستان باید بر من ببخشن

بله همینطوره :)

متاسفانه نمیتونم سومین رایتون رو بپذیرم، چون دوستان دیگه ای هم بودن که 3 رای داشتن اما یک یا دو موردش رو برگزیدن

با نظرتون درباره ی تصویر شماره 8 موافقم ^_^

ممنون و متشکرم از شما آقا مرتضی که همیشه همراه هستید، چه وبلاگ داشته باشید و چه نداشته باشید! :)
۲۳ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۰۶ ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
6 و 9
پاسخ:
ممنون که شرکت کردین
خوش اومدین
پس من به 7 و 9 رای میدم :)
چون هم ساده بودن هم خوب ازشون عکس گرفته شده بود. 

پاسخ:
ممنونم از نظرتون و رایی که دادین
۲۳ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۰۵ یا فاطمة الزهراء
شماره 6 محشره
پاسخ:
شدیدا موافقم ^_^
مرسی از همکاریت
توی تصویر شماره 8 توی آینه که چراغ نفتی نیست :دی
عجب سوتی دادما
:|
پاسخ:
باید گلدون باشه! اما شبیه سماوره o_O
اشکال نداره! کسی متوجه نشد :دی
شماره ۱۰
پاسخ:
مرسی از همراهیتون
سلام 
مثل اینکه من دیر رسیدم و فرصت شرکت تو مسابقه تموم شده به هر حال تو رای شرکت می کنم 
عکس شماره ی 6 رای منه 
ان شاءالله مسابقه های بعدی زودتر با خبر بشیم:) 
پاسخ:
سلام
مرسی که شرکت کردین
ان شاءالله :)
خوش اومدین
سلام
صبح تون بخیر :)
ساعت :4:42
فکر کنم  رئیس حوزه اخذ رای خوابیده :دی
برای همین آهسته آهسته اومدم رای مو تا یادم نرفته میخوام  به صندوق اخذ رای بندازم :))
اما من دو تا رای میدم :)

به خودم که نمیتونم رای بدم برای همین به دو هفت سین رای خواهم داد :)
بقول جناب لانتوری همین که من میگم :))
البته خودتون هم گفتین میشه دو رای داد :)

+
اولین سفره عکس شماره 7 :
بدلیل طبیعت زیباش (هر چند این گل ها باعث عطسه و آلرژی من میشه ولی خب من عاشق گل و گیام ) و هارمونی رنگ سفره با
گل های که کنارش هست و سادگی که در اون موج میزنه و همچنین
دلیل اصلی اینکه خب سفره خواهرمه بایدم بهش رای بدم :دی
رای مجازه به سفره خواهر :))
دیگه بیشتر از این تعریفش نمیکنم :)))

دومین هفت سین  عکس شماره 10
بدلیل اینکه سفره ساده ایه رو میزی اش یا همون سفره رنگش خیلی شاده و به دل میشنه :)
و اون گل سنبلی که من عاشقشم :)
نگم که اسمارتیزها هم منو برد ...
و اون سبد تخم مرغ هایی طلایی که منو یاد تخم مرغ های رنگی  قدیم خودمون  انداخت :)
 
من واقعا برام سخت بود بین این دو تا یکی رو انتخاب کنم برای همین هردوشون رو انتخاب کردم :)

با تشکر از شما و زحمات بی دریغ تون :)



پاسخ:
سلام
صبح شمام بخیر :)
تا کامنتت رو تموم کنی 6 دقیقه طول کشیده! ;)
+ پارتی بازی؟ :دی

مرسی از تو واران جان :*
بدون شک 7
اصلا اون خونه دل من رو برد !
پاسخ:
چه قاطع!
مرسی از رایتون :)
عکس شماره ۱:آقاگل 
عکس شماره ۲:لبخند بانو 
عکس شماره ۳ خودم 
عکس شماره ۴ احتمالا (من نیست ؟)
عکس شماره ۵:بازم من :)
عکس شماره ۶: اگر اسم بدی متوجه میشم :)))
عکس شماره ۷: خواهر خودم :))
عکس شماره ۸: احیانا ناهید خانوم نیست ؟^__^
عکس شماره ۹: اگر جناب دچار شرکت کرده باشه دچاره ولی خب  اسم ها رو بگی تشخیص به نسبت آسونتر میشه :))
عکس شماره ۱۰: یلدا خانوم :)
(با توجه به پست داخل کانالش چیدمان سفره اش شبیه اون پست داخل کاناله )
عکس شماره ۱۱: نفیسه :))

خودت چی شرکت نکردی ؟^__^


+
سلام 
ما منتظر پرده نمایی از آراء هستیم :))
ما هم یه نفره :دی

با تشکر از زحماتتون  ولی من میدونم بجز فاطمه جان  که خیلی قشنگ تشخیص درست داد هیچکی تشخیص نداده کدوم هفت سین مال منه :) و قطعا از آخر اول میشم :))
و یه رای بیشتر ندارم و همه آرام رو باز هفت سین خواهرم خورده :))))


پاسخ:
پنج تا رو درست گفتی :)))

من امسال عکس نگرفتم
+ سلام
پرده نمایی یا پرده برداری؟ :دی

خواهش میکنم
خودت واسه خودت رقیب آوردی خب ;)
چرا من الان خیال کردم شنبه اس ؟:|:))
و اون کامنت قبلی رو دادم :)))))))
بوخدا خیال کردم شنبه اس تا این حد گفتم خدایا این اسی چرا پرده نمایی نمیکنه از آراء چرا معطلش میکنه ؟^__^دی :)))))
(آیکن نیشخند و خنده از اینجا تا کویر لوت حتی :دی )
وای غش کردم از خنده :)))
این از اثرات شب  دیر خوابیدنه ها :))))
وای خدایا کلی خندیدم :))
ببخشید اسی جان :)
پاسخ:
از بس واسه اعلام نتایج هیجان داری ^_^
پرده برداری! :دی
الهی همیشه خنده رو لبت باشه :)
هفت سین شماره ی 7 
دلیلم فقط سلیقه ست . سلیقه ی شخصیم همچین تزئینی رو می پسنده . 
پاسخ:
ممنونم از حضورتون
خوش اومدین
شماره 7 
اینکه توی گلخونه س و طرح شاد رومیزی جلوه خوبی ب سفره داده
پاسخ:
مرسی که شرکت کردی
کاس میشد حسن یوسفا رو دان کنم :)
پاسخ:
زیبان :)
آراء منتخب مردم رو اعلام کنید :دی
الان ساعت 02:33 بامداد شنبه منتظر اعلام نتایج هستیم ....
پاسخ:
آرا همه منتخبن! :دی
امروز نتایج رو اعلام میکنم ان شاءالله
ی سوال..
الان ینی اسم شما "نفیسه" ست؟؟ ^_^
چرا شماره 11 برداشته شده؟!
پاسخ:
من؟؟ نه!! :))))
چرا فکر کردین برای منه؟!
من شرکت نکرده بودم! شرکت کننده ی شماره 11 خواستن که هفت سینشون رو بردارم
خو خودتون تو معرفی هفت سین ها گفته بودین ک واسه شماس!
اشتباه کردم پس! :)
پاسخ:
نه!!! :)))
اسم فرد شرکت کننده "منم" بود! مثل شرکت کننده ی شماره 6 که اسمشون "من" هست و دوم هم شدن!
بله پس :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">