طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اولین پست نود و شیشی ^_^

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ب.ظ

به به!! میبینم که عیده و همه مشغول دید و بازدید و عید دیدنی هستن :)

بعضیا عیدی میدن بعضیا عیدی میگیرن و بساط بخور بخور به راهه :دی

اولین روز از سال 96 که خوش گذشت؟؟؟

همه بگید بعععله :)))

خوودا رو شکر (با لحن خاله شادونه بخونید) :دی


راستی شما هم رسم دارید که بعد از تحویل سال، یه نفر با آب و آینه و قرآن و سبزه وارد خونه بشه و برای اعضای خانواده دعا کنه که تا آخر سال برکت داشته باشن و از این داستانا؟؟

ما به اون فرد میگیم "سالی"


خود من چند سال، سالی یکی از همسایه هامون بودم! میگفتن قدمت برامون خوبه و از وقتی تو سالی ما شدی وضع مالیمون بهتر شده و خونه و زندگیمون نو نوار شده و پیشرفت کردیم!

یادش بخیر... ^_^


+ ظاهرا اسفند برای وبلاگم ماه پر باری بوده! :)



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

بعضی ها هم فقط مشغول پذیرایی از مهمانان نوروزی اونم از صبح الی ۳ نصف شب :|:)

نه :|:)
ولی بخاطر شما بعللهههه :))

نمیدونم باید بپرسم خبر ندارم :دی
پس قدم خیر اسمت بوده قبلنا بعدا شده اسی :دی :)
سلام قدم خیر :دی

برای ما هم پس بیار از اونا :))
پاسخ:
پذیرایی از مهمون که خیلی خوبه :)
:))
سلام واران :دی
از کدوما؟!
یه شخصیتی تو سریال پزشک دهکده بود به نام سالی ما به اون میگفتیم سالی (((: 
پاسخ:
عه؟ چه جالب! ما هم بهش میگفتیم :)))
۰۲ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۲۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
چه رسم باحالیه
ما که نداریم 
ولی من از این رسم خوشم اومد :)
پاسخ:
آره قشنگه :)
سلام سالی:)
سال نو مبارک سالی:)
ایشالله سال خوب و خوشی رو در کنار خانواده داشته باشی سالی:)
پاسخ:
سلام گمنام :)
ممنون گمنام، عید شما هم مبارک گمنام :))
ایشالا، همچنین گمنام :)))
تولده عیده شومااا‌مبااارک
پاسخ:
تولد عید شما مبارک ^_^
موتوشکر :)
بعععله!
+ ی لحظه یاد یه موجودی افتادم!!:))

نه..سالی تاک میبینیم هر از گاهی!! اما سالی نداریم!
جالبه..:) الان دیگه اومد ندارید واسه اون همسایه تون؟!:))

ایشالا فروردین 96 رو دست اسفند بزنه..تو پرباری! ^_^
پاسخ:
موجود دوست داشتنی ایه :دی
سالی تاک ندیدم o_O
الآن دیگه بازنشسته شدم :)))

ببینیم چی میشه! مرسی ^_^
نه بابا...عید دیدنی کجا بود؟!همه رفتن مسافرت:|
فعلا که دوازده تا کتاب گذاشتم جلوم دارم یکی یکی میخونم:دی
پاسخ:
:)))
چقدر از درس خوندن تو عید بدم میاد :/
موفق باشی :)
همچین نوشته اولین پست نود و شش
انگار مثلا ناسا اولین ماهواره ی سال 2017 را فرستاد فضا ...
..
اون احتمالا چون سالی یه بار اتفاق میفته بهش میگن سالی
و چه جالب درباره همسایه شما
خخخخخ
بهت گفته برامون پاقدم داشتی ولی جون هر کی دوست داری دیگه سالی ما نباش :))))
احتمالا الان یه نفر دیگه سالی اوناست :)))
...

حالا مثلا ماههای دیگه ده تا بازدید کننده داشتی اسفند شده یازده تا
این دیگه تبلیغ داره ؟؟؟

...

میبینم که اینبار هم ادرس وبلاگت را نکوبوندی خخخخخخ
نگفتی یه نفر این عکس را کپی کنه :)))))

پاسخ:
بعله پس چی :/
اونا به خوش قدمی من پی بردن! من که سر خود نمیرفتم :/

عدداشو برداشتم که افرادی مثل شما افسردگی نگیرن P-:

چرا اتفاقا آدرس همون بالای عکس هست :دی
سلام
عیدتون مبارک .

ان شاالله که سال خوب وپربرکتی داشته باشید .
پاسخ:
سلام
وای که چقدر شما لطف دارین :)
مرسییییی ^_^
عیدت مبارک عزیزم :* سال خوبی داشته باشی ایشالله ^_^
پاسخ:
مرسی ^_^
عید تو هم مبارک حریر جان :**
ایشالا سال رسیدن به خوشبختی باشه برات :)
نه جانم:|من گفتم درس؟!
کتابای متفرقه  و رمان:)))
پاسخ:
آووو متفرقه!! ایول :)))
سلااااام اسی جان
خووبی ؟ سال نو مبااارک :* 
انشاالله سال فوق العاده ای بشه برات :)
پاسخ:
سلااااااام معمارک عزیزمممم :****
الحمدلله، تو چطوری؟؟
سال نو شمام مبارک ^_^
مرسی، ایشالا برای تو هم سال پر از موفقیتی باشه :)
شکر خدا 
خیلی ممنووونم عزیزم :* 
مررسی (گل)
پاسخ:
فدای تو :***
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">