طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پرده برداری از کامنت برتر بازی! :)

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۴۶ ب.ظ

بدین وسیله سیمرغ بلورین برترین کامنت بازی اهدا میشود به:

به...

.

.

به غایب پشت پرده!! o_O

برای کامنت:



یعنی آخرش بودا ! =))))))


نخند ببینم! :/

مودب وایسا :/


امپراتور اسی وارد می شود!!! ^_^

احترام بگذارید! -_-

:دی



+ ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) رو به همه تبریک میگم :)

مادر یه خوشبختی تکرار نشدنیه! قدر مادرامون رو بدونیم :)


++ من هنوز کادو نگرفتمممم :((

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۱۹)

فکر کنم به شما امپراتور نمیگن ها :( قبلاً ها میگفتن ملکه :|
پاسخ:
کویین منظورتونه؟!
خخخخخ
روز زن عه روز دختر که نیست کادو بگیرید :دی 

والا... 
پاسخ:
برای مادرم :|

دقت کن بچه!
++ من هنوز کادو نگرفتمممم :((
******

خب مادر من این جمله ایهام داره :))
پاسخ:
O_O
خداوندا !!! :(
ایهام نداره، خرده هوشی نیاز داره که بگیرید مطلبو :|
الان امپراتوری درسته یا امپراطوری ؟؟؟

احتمالا خودت برای خودت اینو ننوشتی ؟؟


پاسخ:
هر دوش رایجه ولی با "ت" صورت برگزیدشه

شک نداشتم چنین اتهامی رو خواهم شنید!
حیف که نمیخواد شناخته بشه...
حیف!!
روز همه مادرا مبارک ^_^
پاسخ:
مبارک :)
همین الان یهویی یه سوال امد توی ذهنم

چرا توی این عکس آدرس وبلاگت را نکوبوندی :)))))
پاسخ:
:)))
بکوبونم ایراد میگیرید! نکوبونم ایراد میگیرید :|
چون این عکس نیست، متنه! :)
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۰۲ بهار بهاری
:((((منم نگرفتم:`((((
پاسخ:
چی بگیریم؟؟!! :((
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۱۵ بهار بهاری
گل رو که داداش خان گرفتن:|
میگم بیا بریم کتاب بگیریم.
:)))
پاسخ:
دقیقا داداش منم گل گرفته! :))
کتاب؟ o_O
این یه بازی نبوده
یه حرکت سیاسی اجتماعی بوده
پاسخ:
احسنت!
شما به نکته ی اصلیش پی بردین :دی
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۱۴ دچــ ــــار
نفهمیدم چی شد:/
پاسخ:
:|
واضح بود که! o_O
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۲۶ دچــ ــــار
من دوم شدمو نفهمیدم
پاسخ:
دوستی که معرفی کردید اسمتونو حدس زدن!
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۰۰ دچــ ــــار
اگه ناداوری نبود اول هم می شدم حتی
پاسخ:
ناداوری؟ :|
داوری من حرف نداشت! :/
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۱۶ دچــ ــــار
قبول دارم :)
پاسخ:
چه سریع تغییر عقیده دادین! o_O
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۲۳ دچــ ــــار
گفتم شاید تاثیر داشته باشه اول شم :)))))
+ انگار دوستان همه کمین گرفتن یهویی ساعت 9 چراغشونو سبز کنن :))
+ اتفاقا منم توی صحبتم یه جا میگم خب چراغ سبز شد!!
پاسخ:
پیشنهاد رشوه؟؟!! چه جسارتا!! O_O
+ متوجه نشدم
مادرتون رو ببوسید به جای کادو :-)
پاسخ:
بوسیدمش، بغلش هم کردم! ولی آخرش کادو هم گرفتم ^_^
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۲۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
از این به بعد باید یه نماد بزاریم بگیم نماد امپراطور بزرگ اسی به جای میتیکومون:)))
پاسخ:
خوب بود :))))
 
 این (http://tolooeman.blog.ir)علامت حاکم بزرگ اسی کومان است ...
احترام بگذارید :دی :))



+
@

Morgan

سلام ولی ایشون همون امپراطورن‌ نه ملکه :)
این (http://tolooeman.blog.ir) علامت حاکم بزرگ‌ اسی کومان است احترام بگذارید ...


+
روز مادرتون مبارک (گل)
اگر هنوز بهشون کادو ندادی ، بهت پیشنهاد بدم اگر نه که بگذرم ؛)







پاسخ:
مرسی :)))
+ ممنون، روز مادر شمام مبارک :)
خدا مادرتو بیامرزه...
نه دیگه گرفتم! ;)
سلـام امپراطور/امپراتور :)
امپراتور خانم نداشتیم ک الان داریم! :))

+
واسه مادرتون چی گرفتین بالاخره؟؟ :-)
روزشون مبارک...
پاسخ:
سلام فرمانبردار :دی
اتفاقا داشتیم، تو همین ایران هم داشتیم!
+ یه جفت کفش :)
مرسی، روز مادر شما هم مبارک
مهم نیست که ادرس بکوبونی منگیر میدم
نکوبونی هم من گیر میدم

مهم اینه شما انتقاد پذیر باشی که نیستی :)))
پاسخ:
خیلی هم هستم :/
ولی چه انتقادیه که در هر شرایط صورت میگیره؟ حتی اگه 180 درجه متفاوت با انتقاد قبلیتون باشه :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">