طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اعلام نتایج بازی دوستان واقعی ^__^

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

دوستان عزیز!!

انتظار به پایان رسید!!!

و اکنون نتایج بازی و اعلام دوستان واقعی!!! ^_^


حریر = لیلا الهام پریشان

صخره = یاس رسول فاطمه

{ رگها میم & ( الانور } = جولیک )

آرزو = حدیث & حوا

شباهنگ = دلنیا & مریم

{ لانتوری اسی & ( دچار } = سلام 110 )

محمد رضا = بهار شیراز


رنگ سبز: کسانی که هر سه دوست معرفی شده شان، متقابلا آنها را معرفی کرده اند

رنگ قرمز: کسانی که دو دوست از دوستان معرفی شده شان، متقابلا آنها را معرفی کرده اند

رنگ آبی: کسانی که یکی از دوستان معرفی شده شان، متقابلا آنها را معرفی کرده اند


بنابراین 2 نفر مقام اول، 6 نفر مقام دوم، و 16 نفر مقام سوم را در دوستی های واقعی کسب کردند ^_^


تبریک میگم به دوستان واقعی و تشکر میکنم از همراهی همه ی دوستان تو این بازی :)

برام جالب بود بعضی از شرکت کننده ها خیلی قاطع اسامی رو میگفتن و دقیقا همه ی اون اسامی هم اسم دعوت کننده شون رو آوردن! این نشان از دوستی های محکمشون داره :)

خیلی از معرفی شده ها تو بازی شرکت نکردن، وگرنه تعداد برنده ها خیلی بیشتر از اینا بود! اما به احترام بقیه ی شرکت کننده ها و پایان دادن به انتظارشون، نتایج رو اعلام کردم :)


+ فکر کردید بازی تموم شد؟ نخیر! هنوز تایید کامنت ها مونده! :دی

برای بار سوم میپرسم: ای کسانی که حرفی درمورد سانسور نزدید! کامنتتون رو سانسور کنم؟؟ :))

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۵/۱۲/۲۶
اَسی ...

نظرات  (۳۶)

۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۰۲ دچــ ــــار
خیلی از معرفی شده ها تو بازی شرکت نکردن، وگرنه تعداد برنده ها خیلی بیشتر از اینا بود!

برگرفته شده از tolooeman.blog.ir
پاسخ:
این یعنی چی؟ o_O
من دقیقا حدس زده بودم که شباهنگ منو دعوت کرده :)
پاسخ:
واقعا؟ آفرین! :)
جیییییییییییییغ
پاسخ:
هورااااااااااااا :)))
۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۰۷ قاسم صفایی نژاد
هایپرلینک بذارید این اسامی رو که با کلیک بتونیم به وبلاگشون بریم
پاسخ:
انجام شد :)
۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۰۸ دچــ ــــار
درود بر لانتوری / فقط خودم و خودت / میدونم اسی رو مجبوری نوشتی :))
پاسخ:
لا اله الا الله :|
خب یکم تنشم کم شد:-D 
اهم اهم:-D سلام عرض میکنم خدمت حضار محترم:-D
اینجانب به هیچ وجه تمایلی به سانسور کامنت هاش ندارد لدفن همه را آکبند تایید کنید
با تشکر:-D

بعد! دمتون گرم عاغا! خعلی بازی خوبی بود.ممنونم از زحمتاتون و اینا:)
پاسخ:
:))
علیک سلام خانم برنده :دی
کامنت شما که مشخص شد چی بوده و دیگه سانسوری نخواهد بود ;)

خواهش میکنم، مرسی از شما که اینقدر انرژی دادی ^_^
ولی جدی چطور اینقدر دقیق دوستاتو گفتی؟! :)
۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۱۴ بهار بهاری
افرین به اینا:))+
پاسخ:
بعله :)
عامو تبریک به همه :)
من فهمیدم من محبوب نیستم ولی :دی 
ولی محبوبیت اسی جان دردسر داره ها :))


+
آقای لانتوری عجیبه که شما رو انتخاب کرده بعنوان دوست عجیبه فکر کنم انتخابت کرده که دیگه تو سال ۹۶ سوتی هاش رو نگیری :دی 

++
دوستی هاتون پایدار ...
روز و روزگار خوش...
پاسخ:
مرسی عامو :))
اشتباه نکن! این اسامی که اعلام شده بیانگر همه چی نیست! تا الآن مشخص شده دوستانی که شما معرفی کردی، اسم شما رو نگفتن، اما شاید بقیه گفته باشن! :دی
ای بابا چه محبوبیتی؟ آقا محمد رضا و لانتوری و دچار و خود شما پیش بینی کردید که من اول میشم! ولی ببین! :))
+ لانتوری که انتخاب هاش داستان داشت!! :/
++ ممنون عزیزم، همچنین :*
اسی لطفا اعلام کن که چه کسایی به چه دلیلی شرکت نکردن در مسابقه:)
پاسخ:
تایید کامنت ها همه چیو مشخص میکنه! ولی اگه باز هم ابهامی بود چشم اعلام میکنم :)
۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۱۳ دچــ ــــار
من با لانتوری بودم نه با شما! :/
پاسخ:
بله متوجه شدم :|
خیلیم خوب و عالی :)) 
تبریک به میم 
تبریک به الانور 
برا داشتن دوستی چون من :)))))
پاسخ:
بله دیگه :))
و تبریک به شما برای داشتن دوستانی چون میم و الانور ;)
مسخره ترین بازی بود که تو عمرم دیدم :/
پاسخ:
ان شاء الله دیگه نمی بینید
سلام بر دچار :)))

اسی امد خصوصیم  اصرار که اسم منم بنویس :)))
پاسخ:
:|
O_O
اینجوریاست؟؟ باشه! :/
ان شاء الله که دیگه نمی بینید :دی :))
وای اسی تو منو آخری از خنده میکشییییییی :))



+
یعنی وزارت کشور هم اینقد تعلل نمیکنه که تو میکنی !!
بابا اون کامنتا رو تایید کنننن پیرمممم کردی بوخدا :)
پاسخ:
چیکار کنم دیگه؟ :)
+ بابا خب حجم نتم تموم شد!! :|
بعدم میدونی چقدددر کامنته؟؟! باید ببینم کدوم سانسوریه کدوم نیست! کلللی طول میکشه! o_O
((-: قضیه چیه
پاسخ:
عه! نمیدونی؟!
یه بازی وبلاگی داشتیم که امروز نتایجش مشخص شد :دی
ولی من نمی‌دونم و حتی حدس هم نمی‌تونم بزنم کی منو معرفی کرده :|
پاسخ:
آخی ^_^
کامنتشون تایید شده! ;)
من باز خسته نباشید عرض می کنم:)))
پاسخ:
عجیب به موقع بود! :)))
نمیدونید چقدر این بازی کار داشت و همچنان داره!
واقعا ممنونم :)
إهم إهم :-D
والا من وبلاگم شلوغ نیست ولی بچه هام همشون گل سرسبدن. قدیمیاشون که اصن تو واژه جا نمیشن
چیزی که سخت بود انتخاب بین خوبا بود. اگه بازی مثلا پنج تا گنجایش داشت برای من عالی بود ولی خب چند نفر رو به سختی حذف کردم نتیجه هم شد این!:) 
بچه هام یکی از یکی ماه ترن. دیدن ماه که هنر نیست سرتو بالا کنی میبینی:)
پاسخ:
هندونه بارونه!! :)))
:دی
ولی خودمونیما! خوش درخشیدی!! ;)
دوستاتم برات کم نذاشتن :)
تبررییک ب برنده ها.. ^_^
پاسخ:
مرسی ^_^
(منم جزوشونم دیگه :دی)
دعوتت برا من رفته بود تو هرزنامه. نباید کامنتا رو کپی پیست می کردی.

پاسخ:
ای وای :(
من کپی پیست نکردم اصلا! اتفاقا برای هر فرد یه کامنت جداگانه با متن متفاوت نوشتم :|
پس به همین خاطر خیلی ها شرکت نکردن o_O
۲۶ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۳۸ دچــ ــــار
استاد عزیز خودشونم تایید کردن  :)
الحمدلله:/
پاسخ:
استاد؟! o_O
چون اسم شما رو گفتن استاد شدن؟؟ :)))

باشه! نوبت ما هم میرسه :/
حسابی خسته‌ نباشید :))
بازی جالب و مهیجی بود :)
پاسخ:
حسابی ممنونم :))
تبریک به شما که دوم شدی :)
خوشحالم که راضی بودی ^_^
شما کامنت خودتون موجود نیستا که ما باور کنیم تو اون زمان مشخص رای دادین :p

نام درس :
اسی شناسی ۱
استاد راهنما :واران :))

پاسخ:
زود قضاوت نکن!
مگه میشه اسی سختگیر که اون همه قانون وضع کرده و ناقضین مقررات رو اعمال قانون کرده، همینجوری رو هوا، بدون سند و مدرک یه حرفی بزنه؟
کامنت منم موجوده! صبر داشته باش ;)

آخرشو خوب اومدی :))))
قضاوت نبود که شوخی بود :دی 

میشه اگر نمیشد که اعمال قانون میشدی :)


چه جالب کامنتا هم میتونن پررنگ شن تا حالا نمیدونستم :))
پاسخ:
اشتباهی اعمال قانون کردی! :دی
انتظارت به پایان رسید ;)
بله که میشه :)
اعمال قانونت که نکرددم :)
به پایان‌ رسید ولی وچه بو ؟^_^

مرسی :)





پاسخ:
گفتی میشه، یعنی میشه که اسی بدون دلیل یه حرفی بزنه، اگه نمیشد اعمال قانون میشدم! چی شد الآن؟! o_O
باید میگفتی نمیشه، اگه میشد اعمال قانون میشدی!
وچه بو یعنی چه؟ :دی
اسی جان دمت گرم
لذت بردم از بازی
تبریک به نفرات برتر
بهار شیراز دوست دارم
پاسخ:
دم شما گرم که حمایت کردین :)
حضور دوستانی چون شما قوت قلبه
تبریک به شما ^_^

یا خدا کامنت آقا محمد رضا :))))))))))))

@

آقا محمد رضا

امشب جای خواب دارین احیانا ؟:دی




+

منظورم اعمال قانون بود :))

ولی خدایی خودمم نفهمیدم چی گفتم اصلا از بس آدرنالین پایینه :(


ممنونم :*


پاسخ:
:دی
ایشون جاشون امنه! :))
+
خخخخ
:*
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۰۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خداییش دوستی محکمی باقی نمونده
پاسخ:
چرا؟؟ پس نتیجه ی این بازی چیه؟ خب بیانگر همین دوستی هاست دیگه! :)
من الان اومدم جواب بدم :)
نمیدونم وقت بازی تموم شده یا نه ولی شاید پرتقال :)
پاسخ:
میتونی حدس بزنی
نه پرتقال نبود :)
واران جان بهار دوست بسیار عزیز خانوادگی منه
دوست داشتن دولا دولا نمی شه که :)))))
چی گفتم 
اصن گل گفتم :))))
آرا صادره من غیر قابل تجدید نظر هست
یلدا بانو و میثم جان هم بسیار دوستشون دارم

پاسخ:
از دست شما :)))))
منظور تجدید نظر درباره ی سانسور شدن یا نشدن بود!
ممنون برای نتایج!😊

خیلی زحمت کشیدیاااا.
خدا قوت. 
:)
پاسخ:
ممنون از همراهی شما :)
خیلی واسه 1 دقیقش بود!! :))
مرسی ^_^
@
جناب محمد رضا 
سلام‌ شوخی منو حمل بر بی ادبی من ندونین :)
فقط اون لحظه باور کنین یه شوخی کردم و هیچ نیت بدی پشت حرفم نبود :)
ببخشید اگر باعث ناراحتی تون شدم.
خدا دوستی هاتون رو پایدار نگه داره ایشالا...

پاسخ:
آقا محمد رضا با شمان :)
خسته نباشید بابت برگزاری این مسابقه قشنگ و پر زحمت...:-)
خوندن کامنتا کلی طول کشید! تایید و سانسور کردن و.... ک بماند! تازه همشو هم نخوندم!

ب نفرات آخر چیزی نمیدین؟ تشویق بشن؟؟ -_-
:)
پاسخ:
بسی ممنون و متشکر ^_^
دعوت کردن از معرفی شده ها رو بگووو!!! O_O

نفر آخری که شما باشی اولین رای داور بازی رو به خودش اختصاص داد! کم چیزی نیستا! :))
ضمن اینکه در زمینه ی محبوبیت، شما با دریافت 3 رای، مقام سوم محبوبیت رو کسب کردید! و این اتفاق مهمیه!
تبریک میگم :)
واقعا پروسه ای بود واسه خودش! :)

راست میگینا.. :) خیلی ممنونم بابت رأیتون :-)
اَاَاَ.. همه آمارها رو در میاریدا..! خیلی خوبه :)
مرسی *-*
پاسخ:
یه چیزی میگم یه چیزی میشنوید! اصلا یه وضعی!! o_O
البته وقتی تصمیم به راه اندازی بازی گرفتم، میدونستم تا چه حد میتونه دردسر داشته باشه!

خواهش میشه ^_^
بخاطر خوب بودن خودتونه :)

نزدیک 10 روزه تو بطن بازی ام ها! :دی
:)
واران جان ناراحت چیه بابا
خودتم خیلی دوست دارم
پاسخ:
بفرما :|
تحویل بگیر :/
همینو میخواستی؟ :دی
حالا بیا و درستش کن :)))
اومدی ابروشو درست کنی زدی چشمشو کور کردی ;)
عه من یادم رفت بیام نتیجه رو ببینم :||||

خوشششش حالم ^_^
مرسیییییی
خلاصه آیکون جیغ و ذوق واسه نتیجه ی بازی :)))))

ممنون برا زحمتات آسی جان :*
پاسخ:
چه عجب بالآخره اومدی! :))
تبرییییک میگم!! چه دوستای خوبی هستین :)
خواهش میکنم حریر جان ^_^
ممنون از شما که شرکت کردی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">