طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شایدم خرگوش برفی

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ب.ظ

در تمام دوران کودکیم، کسی برام آدم برفی درست نکرد؛ بعدها خودم هم برای کسی آدم برفی نساختم

چند وقت پیش که برف نسبتا زیادی اومده بود، من خونه ی مادربزرگم بودم. یهو دلم خواست برم تو برفا و یه آدم برفی برای خودم بسازم! پسرخاله رو بهونه کردم و بهش گفتم بیا بریم آدم برفی درست کنیم :)

رفتیم تو حیاط و برای اولین بار در عمرم، یه آدم برفی خلق کردم:



سرش کار پسرخاله است

میخواستم خیلی بزرگتر از این بشه اما خانواده به سرعت برفها رو پارو کردن و فقط همین مقدار نصیبمون شد

هیچی پیدا نکردم برای دستها و دکمه هاش، اون دو تیکه چوب و اون دوتا برگ هم به سختی گیر آوردم :|


سه روز بعد که رفتم خونه مادربزرگ، آدم برفیمو در چنین حالتی دیدم!! o_O



بچم از غم دوریم کمرش شکست :دی


فردای اون روز دوباره رفتم سراغ آدم برفی دلشکستم، و دیدم که:



از شدت افسردگی، دق کرده بود :(


پسردایی بزرگه گفت: آدم برفیت اول رفت رکوع، بعد سجده، حالا هم رفته تو فاز گرد نخود کشیدن :))))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۶
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

دیگه این یکی را امیدوارم توقع نداشته باشی کسی بیاد و بگه آفرین
قشنگه
پاسخ:
نه...
توقع ندارم
:|
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۰۷ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
منم با بالایی موافقم. خخخخخخخخخخخخ
یعنی با لانتوری

پاسخ:
:/
باشه -_-
اولیش قشنگ نبود ولی وسطیش شبیه یه غو /قو هستش و خیلی زیبا شده انصافا و حتی سومیش که سرش رو خم شده ای غوی/ قوی  زیبا :)) 
فارسی رو یکمدت یادم رفته :دی (خجالت)


اسی تو متنت خیلی بامزه است تا خود عکسات که هی مرتب آدرس میذاری توش :)))
بخدا کسی نمیبرتش :دی 
پاسخ:
همون قو ;)

یعنی کلهم جمیعا متفق القول کمر بستین به گرفتن حال من :|
من که میدونم این جریانا زیر سر کیه! :/
:دی
خیلی خابالو بوده ادم برفیه!:)))
پاسخ:
خب خسته شده بس که شب و روز فقط یه جا ایستاده! :دی
اولی اگه اون دماغش نبود واقعا خرگوش نازی بود. عالیه اون گوش هاش. و دومی هم برای من در اولین لحظه تداعی گر یک لک لک بود. ولی سومی...

جالب بودند.
پاسخ:
البته قرار بود اون برگا، موهاش بشن! اما بیشتر شبیه گوش شدن :))
:)
سومی نا امید کننده بود؟؟! :دی

ممنون
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۴۱ تُــربــچِــه :)
عجب ادم برفیه
خخخ
اینجا خیلی برف نمیاد ولی امسال ی برف گنده اومد حدودا یه ماه پیش ما هم ی ادم برفی ساختیم در حد اسکار
حیف عکسشو ندارم وگرنه میفرستادم برات
پاسخ:
:دی
ای بابا حیف شد که! از اسکار جا موندیم ;)
گرد نخود خیلی باحال بود. :)))
پاسخ:
موافقم :)))
خیلی خوبه حتما که نباید برای اولین بار خوب از آب درمیاد .درنوع خودش
بی نظیره .
پاسخ:
الآن تعریف کردید یا عکسش؟؟!! :دی
در کل ممنون :)))
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۳۰ ام اسی خوشبخت
آدم برفی قشنگ و متفاوتی شده. استفاده از حداقل امکانات :)
پاسخ:
خیلی متشکرم از تعریفتون ^_^
 من فکر میکنم که هم قشنگ شده هم پر معنی 
درست مثل آدمهایی که از تنهایی دق میکنند 
پاسخ:
اوهوم...
فکر میکنم همینطور باشه
خیلی تامل برانگیز بود!
سپاس
۱۷ اسفند ۹۵ ، ۰۲:۴۹ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خداییش این آدم برفیه درست کردی:))) چرا اینقد لاغر مردنیه:)))
پاسخ:
:|
مانکنه :دی
منم فک کنم تا حالا ی بار بیشتر آدم برفی درست نکردم!!

البته تا جایی ک یادمه.. نذاشتیم اینجوری دق کنه.. خودمون گردنشو قطع کردیم! :)
پاسخ:
چه تفاوتی!! :دی

چرا خب؟؟؟؟!!!! =)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">