طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

قبل از عمل-بعد از عمل!

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۳۰ ق.ظ

اندر سرا همی نشسته بودندی و سخت هوس کیک خانگی کردندی! لیکن موجود نبودندی و چاره جز بیخیالی نبودندی

باری نفس غلبه کردندی و شکم بر تنبلی چیره شدندی و مجبور به آشپزی شدندی!


ازقضا هنوز فر ابداع نشدندی و با قابلمه روی اجاق، کیککی درست کردندی:



اهل خانه بسی مشعوف شدندی و از هنر حاصله انبساط خاطر یافتندی و شامگاه بعد، مجددا کیک طلب کردندی!


و اینگونه بود که دلهایی از عزا به در رفتندی :دی


پشت صحنه ی پست:

اون موزا بیشتر از اینکه جنبه ی تزیینی داشته باشن، برای ماست مالی به کار گرفته شدن!

تصویر قبل از عمل رو ملاحظه بفرمایید:



البته برای هر سرآشپز قابلی، یک بار در عمرش از این اتفاقا می افته -_-


ولی خوشمزه بود ^_^


+ نمیدونم چرا سبک نگارش این پست اینجوری شد! خودش شدها! خیلی یهویی o_O

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۶
اَسی ...

نظرات  (۲۲)

من موز تو کیک خیلی دوست داشتندی
پاسخ:
من نیز :)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

الان این پست ایمیل شد برای اهل منزلتان :دی 
پاسخ:
نه دیگه! میل شد :دی
نوش جان :))
پاسخ:
مرسی ^_^
ما گشنگان را چه خواهی کرد اکنون؟
کیک :(
پاسخ:
امید که تو نیز دستکی بجنبانی و چون ما از سیر شدگان گردی ;)
نوش :)
پاسخ:
ممنون :*
چرا اینشکلی شد؟ چه بلایی سرش آوردی؟ تو چرا انقدر شیطونی آخه دختتتتتتتتتتتتررررررررررررررر؟؟؟؟
پاسخ:
خیلی پف کرده بود! بعد که برگردوندمش یهو پفش خوابید و توش خالی شد :|
من که اصلا شیطون نیستم که!! :))))
مهم اینه خوشمزه بود :)
پاسخ:
دقیقا! خوشگل هم بود خو :دی
الان من دلم خواسته، کی پاسخگوئه؟ D:
پاسخ:
شما هم بر تنبلی غلبه کنید و دست به کار شید! قول میدم بدتر از من نشه :دی
موز ندوس:-/
ولی خب خوب شده که:))
پاسخ:
چرااا؟ :)
اوهوم ^_^
سلام
چه جالب! کیک توی قابلمه، روی اجاق :)
پاسخ:
سلام
از اینورا!
بعله :)
جای لانتوری خالیه :))
منتظر عکس العمل لانتوریم :دی 


+
بلاخره یکی فهمید تو شیطونی :))
مهربآنو ممنونم :)



پاسخ:
امروز روز تعطیلشه!
لابد میخواد یه نظر بی مزه بده :دی
+
ای بابا من که بچه ی خوبی ام *_*
به قبل از عملش نیز راضی بودندی:))
حیف که تنبلی ما عمرا بر شکم مغلوب شود.:)))
یاعلی
پاسخ:
:))
خودتو دست کم نگیر! تو میتونی ;)
علی یارت
۰۶ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۵۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خداییش روی گاز کیک به این خوبی پختی 
دمت گرم ای ول بابا 
پاسخ:
مرسی که به ارزش کار من پی بردی!
ممنوووونم :)
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۰۸:۲۲ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
من بلد نیستم لینکم رو به آقا گل بدم
پاسخ:
باشه من برات میفرستم
عکس اولی را که از تو اینترنت گرفتی :))))
اینم آدرسش
http://bayanbox.ir/preview/8435255245252053437/1487889255679.jpg

دومی که صدالبته معلومه کار خودته :)))

فقط بنظرم امدی یه چیزی ابداع کنی بجای موز وسط کیک تخم مرغ گذاشتی :)))
Oـــo

فقط یه سوال
چرا روی عکس اولی که از اینترنت گرفتیش
آدرس وبلاگت را چسبوندی ؟؟
پاسخ:
هرچقدر تلاش کنی نمیتونی انتقام بگیری! خودتو اذیت نکن :-P

خود اینترنت از اول اسم وبلاگمو زده بود :دی
یه نظریه دیگه هم دارم
احتمالا میخواستی کیک درست کنی
فر نداشتی
رفتی توی یه ظرف که قبلا داخلش تخم مرغ پختی و نشستیش
شروع کردی به کیک درست کردن

شده اونجوری
بعدش دیدی که ای واااااای خیلی ضایع شد
یه موز پوست کردی و گذاشتی وسطش :)))))


پاسخ:
بابا اون تخم مرغ نیست! وسط کیکه که خوب برشته نشده چون گود شده بود :|
شما راحت باش! هرچقدر میخوای نظریه بده! :))
:))!!
پاسخ:
میخند؟ o_O
۰۸ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۲۱ ام اسی خوشبخت
ابتکار قشنگی بود، آفرین :)
پاسخ:
متشکرم ^_^
آفرین - چه کردی ! 
با قابلمه - محشره - آفرین هنرمند
پاسخ:
مررررسی ^_^
خواهش میشود :))
عجب:) دی


کیک های ما نیز در دو دهه قبل اینگونه بودندی.
پاسخ:
شما نیز آری؟ :دی
خودتون درست کردین؟!
خوش اومدین
خیلیم خوب.. :)

از اون دوران چایی دم کردنتون.. قشنگ فاصله گرفتینا! :)
پاسخ:
^_^
سرعت پیشرفتو داشتین؟؟! :))))
نه خب مادرم برای تولدمون می پخت.
وقتی که ما بچه بودیم. خیلی ممنون.
پاسخ:
چه عالی :)
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">