طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

همه به صف!

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ب.ظ

در راستای پست قبل یه کامنت اومده که میگه...

خودتون ببینید چی میگه:



خب دوستان یکی یکی مشخصات خودتون و اقوام درجه یک و دوتون رو اعلام کنید تا ببینیم چند نفر شناسایی میشن -_-

فقط نوبت رو رعایت کنید :دی

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱
اَسی ...

نظرات  (۲۳)

خخخخخخخخخ
سجاد رضایی هستم فرزند اکبر کلاس دوم ب دبستان سیف
پاسخ:
هم مدرسه ای هستیم که!! :دی
من که همیشه باید گمنام بمونم:))
پاسخ:
عه من میشناسم شما رو!!!!
:))
فرشته هستم ۱۹.۵ ساله از استان بوشهر.
شناختی یا ریزتر بشم؟؟:)))
یاعلی
پاسخ:
نه یه کوچولو مونده که بشناسم ;)
علی یارت
من مبهم هستم 25ساله از بزرگترین شهر شمالی ایران 

خیلیم بیوگرافیم جامع وکامله:))
پاسخ:
بسیار خوشوقتم ^_^
فقط یه کم مبهم بود ;)
کدوم شهر میشه؟؟
اهم‌اهم! از معرفی خوشمان می‌آد!
آرزو هستم ۱۹ساله( :) ) (مشخصه تازه ۱۹سالم شده یا واضح‌تر بگم؟:دی) در اصل از یک شهر خوش‌آب و هوا از استان کرمان :)
پاسخ:
چه خوب :)
کاملا مشخصه ;)
چقدر کرمانی داریم تو بیان!
از آشناییتون خوشوقتم ^_^
ابوالفضل هستم، با اسم بای پولار اینجا می نویسم. 29 ساله از مشهد.
حالم هم یه روز خوبه، یه روز بد...
تو چی؟ تو رو که اصلا نمی شناسم!
پاسخ:
بله شما که معرف حضور هستین :)
ایشالا همیشه خوب باشین
منو نمیشناسین؟؟؟؟ چطور ممکنه؟؟!!! O_O
:دی
منم که همه میشناسن! آقاگل کبیر هستم! آقاگل ملت هم بهم میگن. کمتر از 80سال هم سن دارم. 

پاسخ:
من بهتون میگم پیرآقاگل :-P
پس از من کوچکترین :دی
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۴۱ عاشق بارون ...
خیلی خوب بود کامنتش. :))) 
پاسخ:
آره خیلی :)))
با شناختی که از شما دارم
حتی اگر خودمو معرفی نکنم بازم میخای بگی منو میشناسی
و سریع خودتو بچسبونی به من :)))


از همین جا اعلام میکنم منو نمیشناسی
پاسخ:
من که شما رو میشناسم! بگم؟؟ :دی
من خودمو بچسبونم به شما؟؟؟ سقف نریزه رو سرتون! :/
من نلی هستم ٢٤سالمه از همین حوالی 
حالا شما معرفی کن:)))
پاسخ:
پس همسایه ای ;)
فکر میکردم بزرگتر باشی! :)
دهه هشتادی هسدم...یک گودزیلا!
:))
پاسخ:
گودزیلا رو خوب اومدی!!! =)))))))
میخاستم یکی پتو بگم دیدم گفته شده:-/

المی هسدم یک پشت کنکوری دارای مدرک دیپلم تجربی از مدرسه ی امام حسین(ع) سه سال عسد که عضو کانون قلم چی هسدم و در هیچ یک از آزمون هایم غیبت نداشتم

شناختی یا بیشتر توضیح بدم:دی
پاسخ:
یکی پتو؟؟!! o_O

و به امید خدا دکتر بعد از این ;)

دقیقا شناختم :دی
خخخ - 
خوب من که دیگه کلا معلوم الحالم :|
پاسخ:
بله دیگه شما کلا آشنایی ;)
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۴۰ دچــ ــــار
من که شما رو نمیشناسم :)
تازه هم وبمو راه انداختم 
پاسخ:
تازه؟؟ مطمئنید؟؟
ولی من خیلی وقته میشناسمتون ها! :)
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۵۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
:))))
پاسخ:
من این پست رو من باب شوخی گذاشتم ولی ظاهرا با همه آشنا دراومدم ;)
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۰۵ دچــ ــــار
بله 122 روزه سن وبم :)
پاسخ:
من از قبلش میشناختمتون :)
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۹ دچــ ــــار
جدی!! :/
پاسخ:
O_O
نمیدونین؟؟!!
منم یکی یه دونه مترسکِ جمعم، خوش‌وقتم از آشنایی با شما D:
پاسخ:
بسیار هم مشعوف شدیم :)
یه سوال:
کاربرد مترسک برای ترسوندن کلاغهاست، پس چرا اسمش مترسک هست؟ مترس یعنی نترس
:))
الان چطوری نتیجه گرفتین که من کوچکترم آیا؟ :|
کمتر از 80 کم سنی نیستا.

پاسخ:
چون من کمتر از 100 سالمه :دی
من که نیازی به معرفی ندارم ...
اینجا ، اونجا ، همه جا هستم :دی
پاسخ:
زبل خان؟؟! :دی
:))))
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۰۴ ام اسی خوشبخت
هنوز خودمو کامل نشناختم که به شما معرفی کنم :)
پاسخ:
همین که خوشبخت هستین کافیه :)
میثم هستم.. از وب روزها! :)
پاسخ:
شما که از همه آشناترین :)
البته مترسکه، یعنی یه مترس کوچولو :))
پاسخ:
پس یعنی موجود ترساننده ی کوچکی که خودش نمیترسه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">