طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بهتر از برگ درخت...

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ب.ظ

بعضی از دوستا هستن که فقط اسم دوست رو یدک میکشن، هیچوقت دلشون برات تنگ نمیشه، اگه هم بشه به بهونه ی کار و زندگی ازت خبری نمیگیرن، اصلا نمیدونن زنده ای یا نه! به عبارت دیگه بود و نبودت براشون فرقی نداره

یه عده هم هستن از همون مثلا دوست ها! که فقط در مواقع نیاز میان سراغت، درواقع براشون حکم کار راه انداز رو داری

اما این وسط یه گروه سومی هم وجود داره که همیشه حواسشون بهت هست، بودنت براشون مهمه، پیگیر احوالت هستن، اگه غصه دار باشی حس میکنن، اگه نباشی میفهمن، دنبالت میگردن، میخوان خوشحالت کنن، همیشه مراقب رفتاراشون هستن که یه وقت ازشون دلگیر نشده باشی

داشتن چنین دوستایی یعنی خود خوشبختی...

ممنونم آقا میثم بامرام

ممنونم آقا محمد رضای مهربون

ممنونم یلدای عزیزم

ممنونم آقا پیمان خوب

ممنونم پرتقال جان دیوانه

و ممنونم محبوبه جانم که اصلا از وجود این وبلاگ خبر نداری


پ ن: چرا همه مجازی شدن؟ انگار دوستای مجازی بامعرفت ترن! شایدم حضورشون پررنگ تره، چرا که حضور خود ما تو دنیای مجازی بیشتر از دنیای واقعی شده o_O

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۲۳)

خب خیلی حال میده فقط اسم دوست رو یدک کشیدن
یه بار امتحان کنین:دی.
پاسخ:
البته خود منم جزو دسته ی اولم :|
هعععععععععی
پاسخ:
چرااااا؟؟
نه بابا شما که حداقل تو مدت نبودن من به یادم بودید و شرمنده ام کردید
پاسخ:
خواهش میکنم
دشمنتون شرمنده
اما درکل زیاد بامعرفت نیستم -_-
کلا دست ما بی نمکه :/ 
پاسخ:
شما که به یه پست جداگانه نیاز دارین :)))
اتفاقا تو فکرش بودم :دی
هرچند قبلا یه پست مخصوص داشتینا! یادتون رفته؟
داغ دلمو تازه کردین
اینکه فکر میکنی بعضیا رفیقتن 
ولی بعد میبینی اصصصصصصصصصصصصصصصلا نیستن 
پاسخ:
اشکال نداره، خودتونو اذیت نکنین
دنیا به من یاد داده اگه کسی برات اهمیت قائل بود لطف خودشو رسونده و اگه نه نقصانی بهش وارد نیست
از دیروز دارم دنبال یه کلمه میگردم به جای این "نقصان" اما پیداش نمیکنم :/
چی میگن؟؟؟
خخخخخخخخخ
نمیدونم  والا
پاسخ:
:(
ب.ن در تاریخ20/1/96:
پیداش کردم!! قصور ^_^
قصوری متوجهش نیست!
من دوستای واقعا دوسته مجازیم از حقیقی م بیشتره:-/
ذوستای مجازیم بیشتر درکم میکنن

پاسخ:
آره انگار مجازی ها بهترن، شاید واسه این که اینجا با تفکراتمون هستیم اما تو دنیای واقعی خیلی از نزدیکانمون ما رو خوب نمیشناسن
هرچی هست زیر این مدار کج زمینه. از روزی که مدار زمین رو با انحراف 23درجه ای ساختن همه چیز ریخت به هم. حتی دوستی :| 
پاسخ:
واقعا؟ من تا حالا نمیدونستم همه تقصیرا زیر سر این مدار کجه :|
بریم علیهش بشوریم :/
والا منم تو خدمت فهمیدم دوستای مجازی بامرام‌ترن!
پاسخ:
باد آمد و بوی متر آورد!!! O_O
شما کجا اینجا کجا؟!
کلبه ی ما رو منور کردین :دی
خیلی خوش اومدین :)

خوبه لااقل یه سودی براتون داشته :|
میخاستم احوالت را بپرسم دیدم اسمم نیست
هیچی دیگه .. دعا کردم همونجور داغون بمونی

:)))


پاسخ:
عجب آدمی هستی :))))
شدیدا احساس بدی دارم که دنیای مجازی اینقدر پررنگ شده:/
:)
پاسخ:
اوهوم :(
منم از این فکر که آینده قراره چی بشه میترسم :(
تو این دنیای سرشار از فردگرایی و منفعت طلبی اگر غیر این باشه باید تعجب کرد.

گروه سوم بودن خیلی سخته. خیلی...
پاسخ:
:(

آدمهای خوب میتونن :)
سلام
ممنون
😆😆😆😆😆
پاسخ:
سلام :)
خواهش میکنم ^_^
*** آقا محمدرضا و یلدا بانو لایک دارن واقعا :)
پاسخ:
بله همینطوره :)
خیلی ممنونم بابت قرار دادنم تو لیست...

اینجا رو نمیدونم.. اما واقعیتش تو فضای فیزیکی ک مطمئنم جزء دسته اولم!
البته دیگه نه به این دهشتناکی!!:)
پاسخ:
مشک آن است که ببوید، نه آن که عطار بگوید!
بعله :)
تعریف خودتونو باید از دیگران بشنوید!

منم واسه دوستای واقعیم جزو دسته اولم، البته من بارها ازشون خبری گرفتم ولی وقتی میبینم همیشه از طرف منه دیگه منم کنار میکشم :|

حالا چرا اینقدر درشت نوشتین؟! :))
:*
شاد و سلامت باشی اسی جان


مرتضی خان اینقد حسودی نکنید:)
پاسخ:
مرسی یلدا جان، همچنین شما عزیزم :*

البته در خوبی آقا مرتضی هم شکی نیست :)
سلااااااام
از دست و زبان که برآید
کز عهده شکرش بدر آید
سپاسگزارم اسی جان با معرفت
ممنونم مهندس میم جان .. شما خودتون گلید که بقیه رو خوب می بینید ...
پاسخ:
سلااااام آقا محمد رضای گل :)
مهندس میم هم تایید کردن حرفمو :)
میدونم اسی جان
مرتضی خان، خوبیشون ثابت شده ست، غرض، شوخی بود:)
پاسخ:
بله متوجهم :)
مچکرم..

احتمالا دستم خورده.. Bold شده!
به like گیر دادم.. تقاصشو پس دادم!! :)
پاسخ:
:)

دیدین؟ دیدین؟؟! :)))
۲۹ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۳۸ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دوستی 
دوستی 
این دوستی های لعنتی به درد نخور :((((
پاسخ:
و گاهی آسیب زننده...!
بیست و یک :)))
دوستی هاتون مستدام‌...




پاسخ:
بیست و یک! :)
از کجا فهمیدی قبل از تو کامنتی منتظر تایید نیست؟! ;)
دوستی هامون مستدام! ^_^
حس گر دارم ها؛)
حس گرای من گاهی خیلی فعالن :)


ایشالا ...
ممنونم.
پاسخ:
آره دیگه! ناسلامتی مامور شناسایی هستی ;)
:*
خیلی مخلصیم :))
پاسخ:
ارادتمندیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">