طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

زودگذره

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۳۶ ق.ظ

چند تا متن طنز در دست چاپ دارم ولی...

هم ایام فاطمیه ست

و هم ...


خدا جون

خودت میدونی

همین که هستی برام بسه

:)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۴
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

ایشالله بعد ایام فاطمیه چاپشون کنید
پاسخ:
ایشالا
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۰۹:۵۷ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
بعد از ایام فاطمیه منتظریم
پاسخ:
به امید خدا
میدونی که ما منتظر میمونیم ^_^
پاسخ:
ممنونم عزیزم
کتابش کنید یه نسخه امضا شده هم بدید به مخاطبان :))
پاسخ:
نه دیگه همون مجازی کم خرج تره :دی
مرسی از طنازیتون :)
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۵۶ ( ک) شباهنگ
 منتظر مطالب طنز شما هستیم.
پاسخ:
خیلی متشکرم
..........LOADING
پاسخ:
Like
:|ما امروز زیر زمین مدرسه شده بود پیست رقص-___-
بعد آخرش تازه فهمیدیم فاطمیهست:/
پاسخ:
باز خوبه فهمیدین :دی
و هم منتظر مجوز ارشاد؟! :)


و.. خدا برای همه کافیست...
پاسخ:
نه دیگه در اون حد! مطالب من مجازن :دی

کافیست! :)
التماس دعا حج خانوم
پاسخ:
محتاج دعاییم حجی آقا
۲۷ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۵۹ پیمان کرامتی
اوووف بابا معتقددددددد :دی


همه اینا به کنار چند تا متن طنز دارم خیلی خوب اومدین خخخ
پاسخ:
مگه چی گفتم؟ :)
چرا؟! :))
ی سوال..
Iike چیست؟!
:)
پاسخ:
یکی از معانیش دوست داشتنه، یعنی موردپسند بودن و قبول داشتن
چطور مگه؟

نه.. منظورم اینه ک ب جای like .. حرف اولش رو با iبزرگ نوشتین!:)

احتمالا با گوشی کامنتمو خوندین.. ک تفاوتشون معلوم نیست.. با pc معلوم میشه!
پاسخ:
عه؟؟ عجب سوتی ای :دی
اصلا متوجه نشدم
الآن اصلاح شد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">