طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

فقط یه گاز!!

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۱۴ ب.ظ


یه گاز کوچولو
کارگردان: داداش بزرگه
تهیه کننده: اسی

برنامه امشب سینماهای وبلاگی :|
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۱
اَسی ...

نظرات  (۱۹)

چرا مثل خرگوشا گاز زده! البته ببخشید اینو میگما. در مثل جای مناقشه نیست.
پاسخ:
خرگوش؟! یه گاز خرگوش اینقدره؟؟ :|
صد البته که در مثل مناقشه نیست
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۳۳ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
منهدمش کرده :))))
پاسخ:
اصلا نابودش کرده o_O
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
:دی
الان حرف بزنم میگه بی تربیت :| 

خو معلوم نیست کی اینو گاز گرفته اینطوری شد (((: 

والا... 
پاسخ:
خب حرف باتربیتی بزن :/
گفتم که داداش بزرگه :|
:دی
مطمئنید داداش بزرگه بوده ((((: 
پاسخ:
میخواین بگین من بودم؟؟؟؟ :|||
نمی تونم بگم منظورم چیه  دقیقا جرات نمی کنم ((: 
پاسخ:
O_O
دیگه چی میخواستین بگین؟؟ چیزی هم مونده که نگفته باشین؟؟؟ ://
:|
من دیگه حرفی ندارم (((: 
پاسخ:
نه توروخدا داشته باشید :/
بازم لطف کرده همین اندازه رو هم باقی گذاشته برات:))
داداشن دیگه این کار ها بعید نیست!
پاسخ:
برای من نذاشته که! من دیدم اینجوری شد بهش گفتم صبر کنه عکس بگیرم :دی
واقعا هم بعید نیست o_O
:)))
بیا تو شبکه اجتماعی بیانی ها عضو شو...شدی؟:)))
پاسخ:
هستم :دی
اسمت چیه؟
درخواست بده:)))
پاسخ:
قاطی کرده که!
درخواست دادم
خب اسمت؟

پاسخ:
برات پیام فرستادم!
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۱۶ ( ک) شباهنگ
  داداشه دیگه خودش رو لوس کرده 
برای  خواهر خوبش :))
پاسخ:
بله خب :))
اومد:)
پاسخ:
:)
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۵۴ پیمان کرامتی
این گاز کوچولو؟
داداشتون
خدایاشکرت
پاسخ:
:)))
کارگردان یا بازیگر؟؟
اگه میرفت جشنواره .. سیمرغو از دست تنابنده میقاپید!
+ هر چند ک عکس بازیگر نداره و بالتبع کارگردان! :|
پاسخ:
کارگردان و بازیگر و البته نویسنده!! :))
اگه میرفت جشنواره که چند تا سیمرغو می قاپید :دی
عکسش معمائیه چون :-P
چه گاز کوچولویی:-/
پاسخ:
بسیوور ;)
خخخخخخ ، حالا خوبه یه گاز کوچولو بوده نه معمولی
پاسخ:
بسی کوچولو بود :|
سیمرغ بهترین فیلم ژانر وحشت اهدا میشود به همین فیلم:)
پاسخ:
=)))))))))))
عالی بود!! 👍
۲۳ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۵۰ دچــ ــــار
چراعمودی گاز زده حالا!
پاسخ:
باید افقی گاز میزد؟؟؟!!! O_O

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">