طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

برای عزیزترین فرد زندگیم

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ب.ظ

به پیشنهاد جولیک قرار بود یک روز کامل رو اختصاص بدیم به مادرامون

منم این روزها دارم بیشتر برای مادرم وقت میذارم، البته نه بخاطر این چالش!

اما حالا که دیدم چنین چالشی هست تصمیم گرفتم بنویسمش

یه مادر شهید که دوست مادرمه یه کتاب به مادرم داده، اون کتاب زندگینامه ی فرزند آزاده و جانبازشه به قلم خودشون، این آقا برادر شهید هم هستن، خاطرات جنگ و اسارتشون رو نوشتن

این شبها با مادرم میشینیم و من این کتاب رو براشون میخونم، خیلی حس خوبی داره! اینکه دارم مادرمو خوشحال میکنم، اینکه از لذت خوندن کتاب بهره میبرم، اینکه کتاب خوندن دو نفره رو تجربه میکنم! اینکه تمام شخصیت های کتاب رو از نزدیک میشناسیم! همیشه از شنیدن خاطرات قدیم افراد خوشحال میشم، خیلی برام جالبه که بدونم در گذشته مردم چطور زندگی میکردن


قرار هر شب من و مادرمه که بشینیم دوتایی کتاب بخونیم ^_^

تا دیر نشده برم به قرار امشبمون برسم :)


برسد به دست جولیک در آخرین لحظات مهلت شرکت در چالش :دی


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

۲۹ دی ۹۵ ، ۲۲:۱۱ منِ ناشناس
من بعضی وقتا یه کتاب میدم مامانم ومیگم بلند بخون چون شمرده شمرده ودلنشین میخونه
پاسخ:
چه عالی!
خوش اومدین :)
۲۹ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
ای ول 
چه کار قشنگی 
پاسخ:
ممنون :)
۳۰ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۱ فیلو سوفیا
چه عالی بود این حرکتت اسی جون:)
پاسخ:
مرسی فیلو جون لطف داری :*
۳۰ دی ۹۵ ، ۰۱:۳۵ عاشق بارون ...
چقدر خوب. :)
پاسخ:
اوهوم :)
۳۰ دی ۹۵ ، ۰۹:۲۹ دچــ ــــار
باریکلا:)
پاسخ:
تشکر :)
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۶:۲۵ ام اسی خوشبخت
خدا حفظشون کنه:)
کار بسیار خوبی کردید:)
پاسخ:
آمین...
ممنونم :)
چه کار خوبی:)
خدا حفظشون کنه:)
پاسخ:
^_^
خدا همه ی مادرا رو حفظ کنه...
:)
پاسخ:
و این هم هشتمین! :دی
قرار هر شبتون مستدام... :)
پاسخ:
متشکرم :)
:)
عالی
خدا نگهش داره برات
پاسخ:
مرسی عزیزم :*
همچنین مادر تو رو :)
سلام
اسم کتاب رو نمیگین الان؟
پاسخ:
سلام
"بلند مثل شب یلدا"
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">