طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

من بزرگ هستم :/ + فایل صوتی

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ق.ظ

یه بار یه پیام برام اومده بود که شما برنده ی بن کالا شدید و با این شماره تماس بگیرید! (از اون پیامای تبلیغاتی)

تماس گرفتم گفتم قضیه چیه؟

خانمه گفت از کجا تماس میگیرید؟

گفتم فلان شهر

یه کم مکث کرد و گفت چند سالته؟

گفتم n سال

گفت بگو بزرگترت زنگ بزنه، و گوشی رو قطع کرد!!!! O_O

یعنی فکر کرد دروغ میگم؟؟ واقعا صدام اینقدر بچگونه ست؟؟!! o_O


+ ب ن: فایل برداشته شد

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۸
اَسی ...

نظرات  (۲۵)

من چند وقته هر جا زنگ میزنم بهم میگن خانم:)))
پاسخ:
عجب o_O
!!!!!!
پاسخ:
خوش اومدین
۲۷ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۸ پرتقالِ دیوانه
والا ما که صداتو نشنیدیم
یه ویس بگیر تا نظرمو بگم :دی
پاسخ:
ویس های من در دسترسه! فقط باید بگردی :)))
۲۷ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۱ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
نشنیدیم صداتو، هر وقت بشنویم می تونیم نظر بدیم :)
پاسخ:
:))
خدا رو شکر  به غیر من یکی دیگه هم فهمید که خیلی بچه ای ؛ )):دی 
دلم خنک شد حتی :))):دی 

+
یکی تو یه شهری  600میلیون تومن رو  اینجوری به جیب زده بود 
با ارسال پیامک تبلیغاتی  و جوایز به برنده برتر :|:)
پاسخ:
خداروشکر که دلت خنک شد حتی ;)
اره بابا همشون کلاهبرداری هستن :/
کلاه بردار هستند نه کلاه برداری هستند :))):دی 
اینبار بخاطر خنک شدن دل  آقای لانتوری  اشتباه نگارشی تو گرفتم :))))



+
نت من یه کم قطع وصله برای همین هنوز جایزه تون رو نفرستادم :)

پاسخ:
هر دوشون مصداق دارن :دی
آقای لانتوری که دلش به قدری سوخته که به این زودیا خنک نمیشه :)))
+
اشکال نداره عزیزم، عجله ای نیست :)
۲۸ دی ۹۵ ، ۰۰:۰۶ آقاگل ‌‌
خب شاید بزرگترت برنده شده بوده :)

پاسخ:
:|
از اون حرفا بودا :دی
19سالگی همین مشکلاتو داره زیاد نگران نباشید
پاسخ:
الآن من باید بگم 19 سالمه؟؟ :|
یه دستی زدین مثلا؟! o_O
:))
یه وویس بفرست ببینیم چجوریه صدات که همیچین حرکتی زده :دی
پاسخ:
فقط بخاطر تو ;)
:))
یه وویس بفرست ببینیم چجوریه صدات که همیچین حرکتی زده :دی
پاسخ:
فرستادم
حالا حرکتشو تحلیل کن o_O
۲۸ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۸ زهرا هستم
:))

صداتو گوش ندادی تا حالا متوجه بشی ؟
پاسخ:
چرا اما متوجه چیزی نشدم
شما چی متوجه شدین؟
خوش اومدین

میتونین  بگین کلاه برداری برای خودشون هستند ولی تنهایی نمیشه گفت :)))

هر دوشون در این حالت مصداق دارند :))


ایشالا که  خنک میشه :))


+

ممنونم

پاسخ:
این پیامکا کلاهبرداری ان! همشون کلاهبردارن!
حالا درست شد؟ ;)

گمون نمیکنم :دی
+
 :*
۲۸ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۵ پرتقالِ دیوانه
بعد از شنیدن صدات ابراز میدارم که یارو داشته اشتباه میزده:دی
پاسخ:
کلا پرت بوده! یا شایدم ترسیده مچشو بگیرم! o_O

به اعثابط مصلت باش دخطر :))

درصط شد :)):دی



+

ببینید این کلاه برداری ها هدفمنده و وقتی تو بهشون زنگ بزنی قطعا جوابگو نیستند چون اینا خونه و خونواده های رو هدف قرار بدن که بچه نداشته باشند و وقتی متوجه این داستان میشن جا میزنن !!

یکی از همسایه های قدیم ما که خیلی هم پیر هستش 

 پارسال خودش و خانمش  فریب این جوایز  رو خورده بودند !:|

بچه هاشون هم  که پیششون نبود برای همین فریب این جور تبلیغاتو خوردند.

و 500هزار تومن ضرر مالی کردند :|

دستشون هم به هیج جا بند نبود :|

اینا اکثرا هدفی جز کلاهبرداری ندارند !

پاسخ:
با این املا بدتر شد که! :))))
+
بله، اکثرا هم شهرستانها رو مورد هدف قرار میدن تا کسی بهشون دسترسی نداشته باشه،
ما به همون شماره یه بار دیگه زنگ زدیم و در جوابشون ک پرسیدن از کجا تماس میگیرین گفتیم تهران! به تته پته افتادن و گفتن بعدا تماس بگیرین!!
۲۸ دی ۹۵ ، ۰۱:۲۳ عاشق بارون ...
صدات بچگونه نیست که! البته شاید اون موقع که با تلفن حرف میزدی بچگونه شده بوده! :دی شاید هم اون n سال جزو بزرگترها حساب نمی‌شده از نظرشون!‌ :)))
پاسخ:
آره شاید! آخه هی میگفت بلندتر صحبت کن! اگه هم صدام ضعیف بوده وقتی سنمو گفتم باید میفهمید بزرگم!! اما چون بهونه ی دیگه ای نداشت به قول تو n سال رو بچه فرض کرد! :دی
۲۸ دی ۹۵ ، ۰۸:۳۷ دچــ ــــار
:)
پاسخ:
:-)
۲۸ دی ۹۵ ، ۰۸:۴۸ لا نتوری
اصلا اون بنده خدا کاری به صدات نداشته
همینکه دیده سر کاری و بهشون زنگ زدی
فهمیده بچه ای
...
هرچند صدات به میانگین سن 8 تا 12 سال میخوره :)))

پ . ن : " سه بار خوندم غلط املایی نداره "
پاسخ:
:/
:|
عمرا اگه بشه از من غلط املایی گرفت! مخصوصا شما :دی
با پرتقال و عاشق بارون موافقم. صدات اصلا بچه نیست..
خیلیم ملایم و مهربون و خانمه...
پاسخ:
بله تو که خودت در زمینه ی صدا تخصص داری! ;)
۲۸ دی ۹۵ ، ۱۵:۰۴ خانوم شین
 صداتو  شنیدم به nساله ها می خوره :)

اصلا بچگونه نیست :)
پاسخ:
خوبه پس!
خوش اومدی :)
۲۸ دی ۹۵ ، ۱۹:۱۸ محمد حسین
کامنت گمنام :)))))))
مقصر خودتی گمتام وقتی رنگ مورد علاقه ات صولتی باشه بایدم اشتباه بگیرنت(زبون درازی) 

در مورد صدای شمام خو حق نداشتن یه کم ((: 
در کل جدا از تعارف صداتون خیلی خوب باب دکلمه خوندن و مفیوض شدن :)) 
آورین:)
پاسخ:
البته منم یه بار از پشت تلفن با داداشم اشتباه گرفته شدم :)))
رنگ مورد علاقشون صورتیه؟!

حق نداشتن یه کم؟ یعنی چی؟؟ o_O
یعنی الآن شما تعریف کردید؟! چه عجب!!! :|
۲۸ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۷ مهندس میم
مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد :دی
پاسخ:
دقیقا :)))))))
۲۸ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۴ کوالای پیر
صدات اصن بچه گونه نبود
و به اون nسال میخورد :)
یارو میخواسته بپیچونتت !

+من صدام پشت تلفن به قدری بچگونه اس که با خواهر کوچیکم اشتباهم میگیرن :دی

پاسخ:
حالا اون n چند میتونه باشه؟ ;)
آره بابا :/
+ منم چند بار تلفن خونه داییمو جواب دادم فکر کردن پسرداییمم :|
۲۹ دی ۹۵ ، ۰۸:۵۱ لا نتوری
انشاالله انشاالله انشاالله
شاعر اون شعری که خوندی هرگز این صوت به گوشش نرسه
وگرنه مطمئنا افسردگی میگیره و دیگه  شعر نمیگه
...

پاسخ:
اتفاقا به گوشش رسیده! اما درمورد افسردگی گرفتنش چیزی نمیدونم :)
پشت تلفن صداها۱۸۰درجه فرق میکنن...:))
پاسخ:
آره!! چرا واقعا؟؟ o_O
زیادم بچگونه نیست..
به صداتون 10 - 12 رو ک میخوره.. :)
پاسخ:
:|
پس خیلی هم ناامید نباشم :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">