طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

دوباره بچگی کن!

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۵۴ ق.ظ

امشب به یاد دوران کودکیمون تصمیم گرفتیم منچ بازی کنیم ^_^



دقیقا همون رنگهای بچگیمونو انتخاب کردیم! من رنگ قرمز رو میخواستم اما چون باید جامو با پسردایی کوچیکه عوض میکردم و از آنجا که روی کرسی مادربزرگ منچ رو گذاشته بودیم و جابجایی سخت بود به اجبار رنگ سبز رو بازی کردم.

نیازی هست بگم که اول شدم یا نه؟ ^_^

تازه بعدشم مار و پله بازی کردیم و من دوم شدم! :)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۷
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

من الان یه مدته داره یه سری خاطرات بچگیم یادم میاد
احساس میکنم این خاطرات داره باعث میشه خودم رو بیشتر بشناسم

+منچ بازی کردنتون هم برقرار:)
پاسخ:
خیلی خوبه
خاطراتتون رو یه جا بنویسید که برای همیشه موندگار بشن
+ ممنون :)
۲۷ دی ۹۵ ، ۰۲:۳۸ پرتقالِ دیوانه
دلم خواست
پاسخ:
الهی... :)
پس بر و بچ رو راه بنداز و بساط منچ رو برقرار کن ;)
برنده بلامنازع همه بازیها :))))))
پاسخ:
خواهش میشود :دی
:))))
۲۷ دی ۹۵ ، ۰۸:۳۷ دچــ ــــار
:))
پاسخ:
:)
۲۷ دی ۹۵ ، ۰۸:۴۱ لا نتوری
خخخخخخخخخ
خدایا....
آره همون ... آمین
....
یعنی این پست را باید توی گینس ثبت کنن
..
عنوان چیه ؟؟
دوباره بچگی کن .. مگه بزرگ شده بودی ؟  :)))))
..
نوشتی دقیقا همون رنگ های بچگیمونو انتاب کردیم
من قرمز میخاستم اما سبز انتخاب کردم :))))))))))))

...

خدایا......... اره اون یکی هم
آمین
پاسخ:
:|
:/
<_<
خدایاااااااااا !! >_<
شما میدونین چند سالمه؟؟
گفتم قرمز رو انتخاب کردم اما به اجبار سبز رو برداشتم -_-
شما اول بگو "انتاب" چیه دقیقا؟؟! :-P
۲۷ دی ۹۵ ، ۰۸:۴۱ لا نتوری
آقاااا یه سوال
اینا پسرن ؟؟؟
چرا دستاشون دخترانه است ؟
پاسخ:
خااااانم بله پسرن :))
آخه ما خانوادگی دستامون ظریفه :دی
۲۷ دی ۹۵ ، ۰۹:۴۴ بانوچـ ـه
منم همیشه سر رنگ قرمز دعوا میکنم همچنان :دی
پاسخ:
شمام بازی میکنید؟ چه عالی :)
من اگه قرمز نباشه زرد رو هم میپذیرم ;)
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۲:۴۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
این دستا عین دست دختراس:) پسرن واقعا؟!
پاسخ:
آره واقعا پسرن :))
خوش اومدی
۲۷ دی ۹۵ ، ۱۳:۵۲ دچــ ــــار
دوباره بچگی کن .. مگه بزرگ شده بودی ؟  :)))))


برگرفته شده از tolooeman.blog.ir
پاسخ:
:((((
بعله من بزرگ شدم :/
فقط دست پسردایی بزرگه مثل پسراس
:))
پاسخ:
دستش کامل مشخص نیست، وگرنه ظریفه!
دست داداش کوچیکه که پسرونه ست بابا!
چ خوب... :-)
دغل بازا معمولا همه بازی ها رو میبرن...!
پاسخ:
بله :)

اتفاقا برعکس! دغل بازا عموما شکست میخورن -_-
من هیییییچوقت دغل باز نبودم و نیستم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">