طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

یه شنونده خوب یه مخاطب خوبه

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ

من از اون دسته شنونده هایی هستم که خیلی به گوینده توجه میکنه، از همون مستمع هایی که صاحب سخن رو بر سر ذوق میاره :دی

همیشه تو کلاسا نظر معلم رو به سمت خودم جلب میکنم، تو کلاس کامپیوترم هم وضع به همین منوال بود

مربیمون موقع درس دادن همش به من نگاه میکرد، طوری که اگه من تو زاویه ی دیدش نبودم از روی صندلیش بلند میشد و ایستاده مباحث رو میگفت تا بتونه منو ببینه! یه وقتایی که ردیف های عقب تر کلاس مینشستم، موانع زیادی بین من و مربیمون بود، به عینه میدیدم از بین تمام سرهایی که جلو روم بود، مربی اونقدر گردن میکشید تا بالآخره یه راهی پیدا کنه که منو ببینه!! انگار فقط من مخاطبش بودم! وقتایی که از بین اون همه کله، از یه فضای کوچیک صورت مربی رو میدیدم که داره به من نگاه میکنه اینقدر خندم میگرفت که به زور میتونستم جلوی خندمو بگیرم :)) گاهی هم میرفتم پشت بچه ها قایم میشدم و میخندیدم :))))

خب آخه چه اصراریه؟ یعنی تا این حد بنده مستمع خوبی هستم!!! :دی


البته تو وبلاگ هم اینگونه ست که: خواننده وبلاگنویس را بر سر ذوق آورد! بعله :دی


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۱
اَسی ...

نظرات  (۲۲)

خیلی خوبه اون لحظه که یه نفر هیجان زده می‌شه از طرز گوش دادن تو :))))
پاسخ:
آره واقعا :)))
۲۲ دی ۹۵ ، ۰۰:۴۷ من مُبهم
اره منم شنونده خوبیم یعنی شده ساعتها گوش میدم اما تا بحال شنونده خوبی برای حرفهام تو دنیای واقعیت پیدا نکردم:(
کلا شنونده خوب کمه
سایتون پابرجا:)
پاسخ:
همینطوره، همه میخوان گوینده باشن
ممنون :)
خوش اومدین
۲۲ دی ۹۵ ، ۰۲:۰۱ مهندس میم
خداوند مخاطبان همیشه در صحنه را حفظ کناد :دی
پاسخ:
آمیییین :)))
۲۲ دی ۹۵ ، ۰۲:۰۷ روزهـا ..
چ خوبه مستمع این مدلی باشه...:)


فقط.. مشکی دوست دارین یا نارنجی؟
:)
پاسخ:
بله :)
o_O
در چه مورد؟؟؟!!!
:))))
خوب گوش دادن یه مهارته:)اورین^_^
پاسخ:
اوهوم مرسی ^_^
عای عم ماهر :)))
من اگه جای مربی محترم شما بودم ، اینقدر که به خودم زحمت نمیدادم تا بین این همه سر بخوام راهی پیدا کنم ، خیلی ساده میگفتم بیای ردیف جلو بشینی :))) ، آدم که نباید خودش رو اذیت کنه ^_^
ولی من نمیدونم واقعا چطور شنونده ای هستم ، اگر مبحث برام جالب باشه ، خیلی با دقت توجه می کنم :)
پاسخ:
آره ها اینم فکر خوبیه :)))
بله خب جالب توجه بودن هم خیلی مهمه
۲۲ دی ۹۵ ، ۰۹:۱۷ ببر بنگال
 هم خوبه هم بد .
پاسخ:
چطور؟
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۰:۱۲ دچــ ــــار
یادش بخیر 

منم توی کلاس درس یجوری گوش میدادم و زل میزدم به استاد که استاد به یکی از بچه ها گفته بود فلانی فکر میکنم ااگه شب امتحان حتی بیفته مریض بشه و نتونه بخونه 80 درصد نمره رو بخاطر حضور سر کلاسا می آره :)))

+ ممنون برای این پست خوب 
پاسخ:
:))
حالا واقعا گوش میدادین یا فقط زل میزدین؟ :دی
آخه یکی برام تعریف میکرد که تو کلاس همیشه به استادشون نگاه میکرده و در تایید حرفهاش سرشو تکان میداده اما اصلا حواسش به درس نبوده و فقط تو عوالم خودش بوده، آخر سال استادشون بهش گفته شما خیلی خوب به درس گوش میدادین =)))
+ ممنون از شما که خوب دیدین
به خدا منم مستمع خوبیم ولی سر کلاسای مدرسه نه :|
پاسخ:
تو مدرسه کی به درس گوش میده؟! همه دنبال بازی و شیطنتن :)))
کلاسای مدرسه بسی زجر آوره :دی
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۲:۰۵ قاسم صفایی نژاد
خیلی مهمه. من از وقتی تجربه تدریس دارم متوجه شدم که چقدر اهمیت داره. واقعا درسته که مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد
پاسخ:
بله خیلی تاثیر داره
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۴:۲۶ دچــ ــــار
+ جفتش بود دیگه :) 
پاسخ:
پس 80% نمره رو میگرفتین! :))
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۵:۰۹ دچــ ــــار
آره :) البته هیچگاه ریسک نکردم که شب امتحان نخونم :)

ولی دوستام میگفتن خیلی ریلکسی :) منم میگفتم بابا 16 به بالا بشم کافیه :)
پاسخ:
چطور شد؟؟ یعنی با اینکه هم تو کلاس گوش میدادین و هم شب امتحان درس میخوندین دوستاتون شما رو ریلکس میدیدن؟ بعد اونوقت کسی که دنبال نمره ی 16 به بالاست ریلکسه واقعا؟؟ اون بسیارخونه :|
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۵:۲۶ دچــ ــــار
شب امتحان ؟
نه بابا یه جزوه دم دستتمون میگرفتیم فقط :) 
یبار از روش میخوندیم 
+ بسیارخونای کلاس الان کجان ؟ خدا میدونه :))
پاسخ:
پس ریسک نکردنتون این مدلی بود! :)
+ لابد قله های موفقیت رو فتح کردن o_O
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۵:۴۱ دچــ ــــار
نه بابا فکر کنم برعکس باشه 
چون یه استاد میگفت من می فهمم بعضیا که 20 میشن عین مطلب و جزوه منو حفظ کردن واو به واو مینویسن و منم بهشون 20 میدم

ولی مطمئنم هیچی از درس نفهمیدن
+ به من گفت ولی تو هر چند 20 نمیشی ولی الحمدلله خوب میفهمی :) 
+ همین حرفش هنوزم به من انرژی میده :))
پاسخ:
دقیقا همینطوره، اونا طوطی وار فقط حفظ و تکرار میکنن
گفتم طوطی وار! یاد این پستم افتادم :))
چه حرف موندگاری :دی
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۶:۲۹ پرتقالِ دیوانه
تو همین فرمونو برو من سقفو نگه داشتم :دی
پاسخ:
:))))))
سقف ما ایمنه! چه کنیم دیگه ;)
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۶:۵۶ روزهـا ..
در مورد نوشابه ای ک واسه خودتون باز میکنین!!
^_^

راستی.. حالا تو وبلاگ کی بر سر ذوق آمد؟!:)
پاسخ:
آها :)))))))
لیموناد لدفا :دی
بنده ی نویسنده دیگه! از حضور خوانندگانی چون شما :)
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۳ روزهـا ..
چ خوب.. لیموناد! :)

اولش جمله آخری رو اینجوری خوندم..
"خوانندۀ وبلاگنویس را بر سر ذوق آوَرْد!!"
-_-
پاسخ:
اوهوم ^_^

از شما بعید بود! :/
خیر، با همون ریتم "مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد" خوانده شود :|
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۳۵ حوری دخت
شایدم مربی آقاست و هوش و حواسش را برده ای دختر جان..
پاسخ:
خیر دختر جان! از این شایدها نیاور که شگون ندارد :|
۲۲ دی ۹۵ ، ۲۱:۴۴ محمد حسین
ما تو مدرسه یا دانشگاه به همچین شاگردهایی میگیم پاچه خوار (زبون درازی )

والا... 
پاسخ:
عجب....!!!
پاچه خوار نیست و پاچه خاره، یعنی خاراننده ی پاچه، اونی که شما نوشتین یعنی خورنده ی پاچه! o_O
دوما پاچه خار به اونی میگن که هی بره خودشو واسه معلم یا استاد لوس کنه و اینا، نه کسی که فقط گوش میده و نگاه میکنه :/
۲۳ دی ۹۵ ، ۱۱:۱۲ محمد حسین
مهم اینه که منظورمو رسوندم:دی 

خب ما که اونجا نبودیم که ببینم شما که خودتونو برا استاد شیرین می کنید تاثیری تو    نمراتتون داشته یا نه ((((:
والا...

پاسخ:
:|
خیر نداشته :/
من گفتم شیرین؟؟ گفتم دقت!
<_<
خویشتن اگر قیافه صاحب سخن را نبینم اصلا بهم نمیچسبه حرف هاش
اگر استاد باشه درس رو متوجه نمیشم خخخخخخخخخ
اگر سخنران باشه حال نمیده :))))
پاسخ:
شما شانس آوردید خانم نشدید! چون تو مسجدا فقط آقایون میتونن سخنرانو ببینن :دی
خخخخخخخخخ
آره واقعا از این جهت شانس آوردم 
پاسخ:
:)))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">