طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

آقا نمیخوام ببینم :/

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

من نمیدونم رو چه حسابیه که بعضیا عکس عزیزانشون رو میذارن رو پروفایلشون o_O

آیا واقعا کسی که برای شما عزیزه، برای دوستانتون هم عزیزه؟؟ صد البته که نیست!!

مثلا چرا من باید وقتی صفحه ی دوستمو باز میکنم هر دفعه عکس داداش و شوهرش رو ببینم؟؟ اصلا اونا چه صنمی با من دارن؟؟

خب اگه نمیخوای عکسای خودتو بذاری نذار! دیگه چه معنی داره عکسای برادر و شوهرت رو واسه مخاطبات به نمایش بذاری؟؟ من اگه نخوام جمال زیبای این دو عزیز شما رو ببینم باید چیکار کنم؟؟ چرا باید سوهان روحم بشی که من نتونم حتی یه بار بیام تو صفحت و بهت پیام بدم؟؟ حقت هست که کلا از لیست دوستانم حذفت کنم و تو و شوهر و برادرت رو به خدا بسپارم؟؟ :/

والا اه :/

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۵/۰۹/۱۳
اَسی ...

نظرات  (۱۸)

اسی چندروزی میشود که بی اعصاب است!:دی
حالا دیگه کارش در حد حذف از لیست نیست خو:|
پاسخ:
:)))))
واقعا؟؟ خودم متوجه نشده بودم ;)
حرفتون درسته
اما بنظرم کمی داری برای خودت سخت میگیری
پاسخ:
باور کنید من سخت نمیگیرم! خب برادرش ...
استغفرالله :/
۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۵:۵۳ عاشق بارون ...
والا به خدا! :دی این چه وضعشه! حالا عکس خودشونو شوهرشونو با هم میذارن یه چیزی ولی برمیدارن عکس شوهرشون رو فقط میذارن. منم مشکل دارم با این موضوع. :| :))
پاسخ:
حالا شوهرشونم میشه یه جور تحمل کرد، ولی دیگه داداشش چی میگه این وسط؟؟ ://
واقعا زجرآوره :/
پاسخ:
خیلی :)))
خونسردیتونو حفظ کنید! :/
:)

آخه گاهی اوقات پروفایل ها حکم فروشگاه عرضه محصولات رو داره! :))
پاسخ:
:|

دقیقا! زدین به هدف :)))
۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۶:۳۹ آقاگل ‌‌‌‌
اگه خیلی اعصابتون خورد هست تا کلتم رو بدم خدمتتون.!

پاسخ:
بله دستتون طلا! ملتی رو نجات میدین!
ولی اونوقت کی قراره کشته بشه؟؟ اونا که فقط عکسن!! o_O
صبر کنید ببینم!! شما کلت دارید؟؟؟؟؟!!!!! O_O
بیخیااااال
هرکسی یه جوره دیگه
من به شخصه عکس میمون ها و شامپانزه‌ها رو میذارم که بقیه ببینن کیف کنن :)
پاسخ:
بله خب
واقعا؟؟ نه جدا شما عکس میمون و شامپانزه میذارید؟؟!! من که باور نمیکنم o_O
۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۶:۵۲ بای پولار
همچین می گی که انگار از توی عکساشون زل زدن بهت و چشم نامحرم می افته بهت!!! بی خیال بابا.
به هر حال این اختیار هرکسیه عکس پروفایلش رو هرچی دلش می خواد بذاره همون طور که جزو اختیاراته توئه سطح دوستیت رو باهاش در چه حد نگه داری.
ولی خب با یه زبون نرم بهش بگو این قضیه رو اگه قبول نکرد دیگه هر چه خودت صلاح دونستی.
پاسخ:
نه بحث نامحرم و اینا نیست! آخه عکساشون...
کاش میشد عکسا رو براتون منتشر کنم! چی بگم..
نمیشه که برم بهش بگم عکسای پروفایلت خوب نیست!! اگه هر چیز دیگه بود خب میشد اما عکس خانوادشه!!
۱۳ آذر ۹۵ ، ۱۹:۲۳ محمد فائزی فرد
من خودم زیاد این کار رو دوست ندارم. ولی از طرفی پروفایل شخصی افراد رو یه طورایی حق مسلم خودشون می دونم. خوب نیست با نظراتمون باعث خود سانسوری یا تغییراتی در دیگران بشیم که واقعا دلشون نمی خواد.
پاسخ:
حق مسلم که هست، اما خب ما پروفایل رو واسه خودمون نمیذاریم که! واسه این میذاریم که مخاطبینمون ما رو با اون تصویر ببینن، درواقع برای مخاطبه، خانمهای متاهل اگه اوایل ازدواجشون باشه اصولا با همسرشون عکس میذارن و بعدها عکس بچه هاشونو، اما چه ربطی داره یکی عکس داداشش رو بذاره؟ اگه واسه اینه که مزاحما رو دک کنه که همون شوهرش کافیه، یا اگه خودش هم تو عکس باشه بحثش جداست، ولی واقعا چه معنایی داره که هر جا داداشش رفته رو من اطلاع داشته باشم؟؟ انگار اینستاگرام داداشه ست از بس زیاده! تازه هر یه دونه عکس متشکل از چند عکسه!!
میگید خود سانسوری، اتفاقا ایشون خودشو کاملا سانسور کرده و برادرش رو گذاشته تو ویترین :دی

من خودم بشخصه عکس 3در 4داداشامو گاهی میذارم :)

اونم به این خاطر گاهی وقتا دلم برای تک تکشون تنگ میشه و هوایی میشم مثلا فکر کن هر 6ماه یکبار به زور داداشامو میبنم یا حتی مثلا فکر کن خانداداشم شاید از تیر تا الان نه  صداشو نشیندم یا حتی ندیدمش حقیقتش من وقتی دلم تنگ میشه ازشون اجازه میگیرم و بمدت حداکثر دو روز  عکساشون رو میذارم . بعد میره تا یکی دو ماه عکس داداش بعدی میذارم اونم اگر دلم براشون تنگ بشه !

 من اینجوری دلتنگیم رو  نسبت به داداشام جبران میکنم :)

ولی هیچوقت قطعا عکس بابای امیر حسینم  رو نخواهم گذاشت :دی

حالا منو نکشی ها :))



+

حالا شما از دوز عصبانیتتون رو کم کنین و منو نکشین :دی

من میام میگم چه حرفی به دوستت بگی که نه اون ناراحت بشه نه تو ناراحت و بدون اینکه به دوستیتون خدشه ی وارد بشه این مساله رو میشه براحتی بتونی حل کنی:)



پاسخ:
خب این که دلت تنگ میشه خیلی هم قشنگه، اما موقع دلتنگی میتونی عکساشونو بذاری رو پس زمینه ی گوشیت که هر وقت صفحه باز شد ببینیشون
چون مسلما دل مخاطبات که برای داداشات تنگ نشده! شده؟؟
پروفایل هم چیزیه که واسه مخاطبه، خودت که پروفایلتو نمیبینی! میبینی؟؟
مگه این که هر بار بری تو پروفایلت تا بتونی ببینیشون.
رو پس زمینه باشه که خیلی بی دردسرتر و تو چشم تره!
+
البته اونقدرام دوست نیستیم که نبودنش خدشه ای وارد کنه!
۱۴ آذر ۹۵ ، ۰۷:۴۹ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
عکس بچشون باشه چی؟
اونم اشکال داره؟
پاسخ:
نه اون که طبیعیه! اگه کسی نذاره عجیبه! :)
چه عجب بعد از مدتها دیده شدی! :)
۱۴ آذر ۹۵ ، ۰۸:۴۹ هنوز یلدا
موافقم!
اصلا آدم یهو شرمنده میشه میبینه تو اون صفحه اول تلگرام، از یه پروفایلی با عکس یه آقای ریشو پیام اومده: چطوری عزیز خوشگلم؟ ://///
پاسخ:
آفرین!! گل گفتی :)))
مردم چی میگن؟ :دی
۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۰:۵۲ دچــ ــــار
قبل از حرکت از بستن کمربند ایمنی مطمئن شوید :) 
نه منظورم این بود که شاید لازمه با کفشهای اونها راه برید بعد قضاوتشون کنید!!
پاسخ:
چند روزی نبودید!
خب من میدونم که اونها با این کارشون میخوان به بقیه بگن که چقدر این افراد براشون عزیز و مهمن و چقدر تو قلبشون نقش پر رنگی دارن! و یا میخوان مراتب ارادتشون رو به این افراد نشون بدن تا خوشحالشون کنن.
حالا یکی دوبار عکسشونو بذارن کافیه، همه میفهمن که این خانم برادر داره، شوهر داره، خیلی هم دوسشون داره
اما نه دیگه کل پروفایلو پر کنن از عکسای چند تایی و کنار هم چیده شده ی این عزیزانشون که هیچ ربطی هم به مخاطب نداره! خب چه خبره؟؟ بازم میگم اگه مثلا شوهرش یا بچه اش باشه طبیعیه، ولی اینکه پروفایلتو پر کنی از عکس برادرت که حتی ازت دور نیست و تو یه خونه با هم زندگی میکنید؟؟ :/
بازم هر کی نظر خودشو داره...
۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۴:۱۳ دچــ ــــار
توی جاده بودیم :) اشاره به پست اخیرم 
پاسخ:
پس مسافرت بودین! به سلامتی :)
خب شما درست میگی ولی من میخوام به این داداشای بیوفام بگم 
آقا تلفن نمیزنی نزن حداقل تلفنتو جواب بده !!
وگرنه میتونم برم تو آلبوم نگاه کنم دیگه چکاری تو پروفایل بزنم ؟:|
باور کن من بعد اینکه عکس هاشون میذارم بهم زنگ میزنن و حتی شده
میان خونه :)
باور کن هر چند ماه یکبار این اتفاق میافته البته الانی که کامنت یلدا خانم 
رو دیدم دیگه توبه نمیکنم :دی 
شاید بشه سالی یکبار :))
فقط منو دعوا نکن :دی 
ولی جدی نمیشه تو چشماتو درویش کنی اصلا نبینی ؟؟:)))))))

ولی خارج از اینا این خوبه عکس داداش میذارن تو فکر کن عکس رهبرمون پروفایل شون
میکنن اونوقت میدونی چقدر آدم معذب میکنن اونقدر که نمیتونه اصلا حرف بزنه با طرف مقابلش :)
من در یه موقع یه جواب به این اشخاص دارم که بعدا بهت میام میگم الان با نت گوشیم 
اومدم :|
ممنونم که دعوام نمیکنی :)

پاسخ:
واقعا چرا این داداشا گوشیشونو جواب نمیدن؟؟ :/
حالا چون به ندرته اشکالی نداره، ناراحتی من بخاطر زیاده روی بود!
خوبه که از این کارت نتیجه میگیری :)
معذب :)))
نه بابا دعوا چیه عزیزم :*
یادم رفت بگم من همیشه پروفایلم میبینم :)
اصلا نبینم روزم شب نمیشه :دی :)


پاسخ:
جدا؟؟ جالبه!! :)
۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۶ مجتبی خزاعی
مطمئنین خط تلفن مال دوستتون هست دیگه؟! :))
پاسخ:
حقم دارید شک کنید!! o_O
وقتی اسی وارد میشود :)))
لطفا عکس پسرای ... رو رو پروفایلتون نذارین . مرسی اه :))
پاسخ:
ای ول!!! لپ کلام :دی
مرسی واقعا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">