طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

بازی وبلاگی داریم!!

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ق.ظ

خب تصمیم گرفتم یه بازی وبلاگی راه بندازم و راه انداختمش :دی

میخوام عکس جانمازتون رو برام بفرستید، نرید اون جانمازی که از همه قشنگتره رو انتخاب کنیدها! میخوام همون جانمازی باشه که خودتون همیشه باهاش نماز میخونید، قرار نیست زیبایی به نمایش گذاشته بشه، پس باخیال راحت عکس جانماز مخصوص به خودتون رو بفرستید تا با دوستانمون به اشتراک گذاشته بشن :)

بریم که داشته باشیم یه کلکسیون از جانمازهای وبلاگی ^_^

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۷
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

:پی
پاسخ:
چیه؟!
دارم فک میکنم بذارم یا نه:/
پاسخ:
:))
۱۷ آبان ۹۵ ، ۰۱:۵۸ مهسیما سعادتی
واقعا عکس بدیم ؟
به منم سر بزن حتما
پاسخ:
بله واقعا!
خوش اومدی
منم بازی ؟:)))
پاسخ:
بله حتما! :)
میشه جانماز مادرم بذارم ؟:)
سلام 
تا کی فرصت هست ؟
میشه تا روز جمعه وقت بدی ؟
ممنونم ...


+
بعد از کجا معلوم من نوعی نماز بخونم ؟:)))
و آیا منظور از جانماز همون سجاده است دیگه ؟؛ ))):دی 
پاسخ:
ملاک اون جانمازیه که همیشه خودت باهاش نماز میخونی، اما میتونی درکنارش جانماز مادر خدابیامرزتم بفرستی
سلام عزیزم :)
دو سه روز فرصت دارید، کاری نداره که تا جمعه وقت میخوای! یه جانمازه و یه دوربین، عکسو میگیری میفرستی! به همین سرعت ;)
+ همین که جانماز داری به معنای نماز خوندنه، واسه دکور که استفاده نمیشه!
بله همون سجاده، اما سجاده سایز بزرگترشه و جانماز کوچیکتره :دی
۱۷ آبان ۹۵ ، ۰۶:۴۸ مکاترونیک خودرو
برات میفرستمش........
رنگ جانمازم آلبالویی وخیلی خوشکله
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
۱۷ آبان ۹۵ ، ۰۸:۴۰ فیشـ ـنویس
خوبه :)
پاسخ:
:)
۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۰:۵۸ قاسم صفایی نژاد
امام علی علیه السلام یه جمله دارن که میگن من مثل بقیه نیستم که به پیروانم بگم شما برید جلو، من از پشت هواتون رو دارم. خودم جلو میرم و به بقیه میگم دنبالم بیایید... حالا خودتون بازی راه میندازید، عکس بذارید از جانمازتون اول!
پاسخ:
سخن نیکویی بود!
من هم مطمئنا اول از همه عکس جانماز خودم رو میذارم! منتها تو پست بعدی و همراه با بقیه ی جانمازها :)
۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۴:۱۰ لبخنــــツ ـــد
منم عکس میذارم حتما :)))
پاسخ:
عالیه :)
اگه کسی اکثر اوقات با مهر بدون سجاده نماز میخونه.. فقط عکس مهرشو بفرسته؟!:))
پاسخ:
اگه سجاده ی مخصوص به خودش رو نداره، بله همون مهرش رو بفرسته :)
سپاس :)

پاسخ:
ما نیز متقابلا :)
http://s8.picofile.com/file/8273812884/%D8%B3%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87_%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF.jpg

سجاده‌ی شیخنا شباهنگ دام ظلها العالی
پاسخ:
به به امام جماعتمون رسید ;)
اونایی که مثل من فقط به یه مهر اکتفا میکنن همیشه چیکار کنن ((: 
پاسخ:
خب همون مهر مخصوص خودتون و احیانا اگه تسبیحی دارین که موقع نماز استفاده میکنین، از همینا عکس بگیرید :)
۱۷ آبان ۹۵ ، ۲۳:۱۹ عاشق بارون ...
این جانماز من!
http://s8.picofile.com/file/8273824326/20161107_23134.jpg
پاسخ:
چقدر قشنگه ^_^
مرسی :)
منم میفرستم امروز:)
پاسخ:
خوشحال میشم :)
اقا من عادت به جا نماز ندارم همیشه فقط مهر میزارم اینجوری همیشه راحت تر بودم نمی دونم چرا؟تسبیح هم دارم ولی جانماز خیلی نمیزارم:))
میخوای عکس جانماز مامانم یا بابام رو بزارم؟:))
یاعلی

پاسخ:
چرا مدل آقایونی تو؟! :))
همون مهر و تسبیحت رو بفرست :)
خخخخ اره میدونم.
تازه داداشم و بابام جانماز میزارن تو خونه فقط من نمیزارم.:))
یاعلی
پاسخ:
شما برعکسین کلا :))
علی یارت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">