طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

کمی جدی!

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱ ق.ظ

یه وقتایی یه حرفایی میزنی که زیاد هم توشون جدی نیستی، اما دیگران جدی میگیرن!

یه وقتایی یه موضوعی رو وانمود میکنی در حالی که واقعی نیست، اما کم کم خودت هم باورت میشه و یهو میبینی واقعا همونطور شدی که وانمود میکردی!

یه وقتایی به مواردی فکر میکنی که عملی نیست، یعنی نمیخوای اتفاق بیفته، فقط بهشون فکر میکنی، اما به مرور میبینی تو رفتارت هم نمود پیدا میکنه و وقوعش دیگه اونقدرام برات دور از ذهن نیست

مراقب فکر و رفتارمون باشیم

یه وقتایی شوخی شوخی جدی میشه...

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۳
اَسی ...

نظرات  (۱۷)

یه وقتایی دومی.... 😶😶😶
پاسخ:
خوبه یا بد؟
برا من بد بوده...
پاسخ:
...
مورد اول بسیار دردآور است!!
پاسخ:
در برخی موارد
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۰:۱۷ فیشـ ـنویس
دقیقا اینجوریه

خیلی شده آدم به چیزی میخواد و ناخوداگاه میبینه به آرزوش رسیده :)
پاسخ:
بله اینطور هم هست
خوش اومدین
اخ اخ ک چقدر سرم اومده...
پاسخ:
هی...
خوش اومدی
۰۳ آبان ۹۵ ، ۱۱:۱۴ قاسم صفایی نژاد
دقیقا تک تک اینها رو تجربه کردم :(
پاسخ:
:(
چقدر جالبه که هممون اینها رو تجربه کردیم:(
یاعلی
پاسخ:
اوهوم... :(
یاعلی
من علاوه به تجارب بد، تجربه های خوبی هم ازش داشتم. مثلا رویا پردازی هایی که به واقعیت پیوستن. طوری که هیچ وقت فکرش رو هم نمی کردم روزی برسه که بشه.

پاسخ:
بله همینطوره، واسه همین گفتم مراقب باشیم و افکارمون رو مدیریت کنیم تا به سمت خوبی ها بره
۰۳ آبان ۹۵ ، ۲۱:۴۷ ام اسی خوشبخت
وای از روزی که انچه نباید جدی بشه, جدی بشه.
پاسخ:
بله...
دقیقا ، شوخی شوخی جدی میشه
مخصوصا حرفامون
پاسخ:
آره...
بچه ها مواظب باشیم :))))
اسم یه برنامه بود زمان ما ( بچه ها مواظب باشیددددد ) :))
پاسخ:
پس مواظب باش بچه!! (البته منظور وقتیه که بچه بودین) :دی
زمان ما یه برنامه بود به اسم "جدی نگیرید" =)))
یک جمله معروفی هست که میگه
انسان ها شوخی شوخی به قورباغه ها سنگ می اندازند و قورباغه ها جدی جدی می میرند.
راستی سلام :)
پاسخ:
من اینو درمورد گنجشکها شنیده بودم o_O
مثال به جایی بود
سلام معمارک جان!! :)
بعله...همینه....خیلییییییییی باید مواظب باشیم
پاسخ:
اوهوم :(
جدی؟! :)
در مورد گنجشک ها جمله دیگه ای شنیدم ;)
پاسخ:
چی بود جمله اش؟؟؟
البته ربطی به این موضوع نداره.(بخشین که مطلب خارج از موضوع مینویسم)
اما گفتی گنجشک یادش افتادم
جا برای من گنجشک زیاد است
اما من به درختان خیابان تو عادت دارم...

*نخواستین تاییدش نکنین :)
پاسخ:
قشنگ بود
خیلی هم خوب :)
سلام 
@ جناب محمدرضا این برنامه رو یادش بخیر :)


سلام اسی :*
آقا مورد دوم رو خیلی دیدم خیلی شنیدم متاسفانه از نوع بدش ...
مثلا از زبان زن سابق داداشم :| که خودشم از بس تکرارش کرد باورش کرد :|

باید  مواظب باشیم انصافا :)
پاسخ:
سلام باران جان :*
تو هم اون برنامه رو دیدی؟؟ من اصلا ندیدم :دی

چه بد :(
بله انصافا!
قدرت تخیل هم خوبه هم بد..
هر کسی باید سعی کنه از تخیلش تو جهتی ک خوبه استفاده کنه!
پاسخ:
دقیقا
باید به تخیلمون جهت بدیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">