طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

یک جامانده

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۳ ب.ظ

نمیدونم این بار کی بوده که سوژه شدم و من کجا بودم وقتی که ملت داشتن به این قضیه میخندیدن!

چند روز پیش خیلی اتفاقی دیدمش.

کارشون درسته ولی اطلاع رسانیشون یه کم ضعیفه :دی

باید همیشه چک کنم که مثل این بار ناغافل سوژه نشم :))

شما هم بشنوید:

اینجا


+ مربوط به این پستم هست


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۹)

۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۶:۴۲ ام اسی خوشبخت
خیلی جالب بود ممنون :)
پاسخ:
ممنون از شما :)
بازمانده البته :دی 


امکان دانلود ندارم :|
برقمون نوسان داره گوشیم شارژ برقی به زور داره نتی که بماند تهشه :|:(


پاسخ:
:(
:((
:(((
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۹:۱۰ ( ک) شباهنگ
خیلی جالب بود  ممنون..
پاسخ:
ممنون از شما..
آفرین بر تو .. 
پاسخ:
ممنون :)
ولی پستت واقعا جای سوژه شدن داشتا:))
بچه که هیچی اون ادم بزرگی که بهش یاد میده هم انگار فکر نمی کنه:)
البته من اولین بار بود این شعر بچگونه رو میشنیدم:))
یاعلی
پاسخ:
;)
آره واقعا! :دی
یعنی تا حالا نشنیده بودی؟؟؟؟!!!! پس شما بچه بودین چی میخوندین؟؟!! o_O
یا علی!
بامزه بود :)
پاسخ:
تشکر :)
شرمنده اَسی جان
فقط دو دقیقه اش رو شنیدم... نمیدونم دیر وقت بود!؟ حوصله نداشتم!؟ به نظرم جالب نیومد!؟
هر چی بود عطاش رو به لقاش بخشیدم...
نمیدونم چی چی بود ولی اگه مهم بود دستور بده برگردم دوباره گوشش بدم...
بازم منو ببخش.
پاسخ:
عه چرا؟؟!! دشمنتون شرمنده
حالا هروقت حوصله داشتین از دقیقه ی6 به بعد، یا دقیقتر بگم از تایم 6:30 گوش بدین که مربوط به منه :دی تقریبا یک دقیقه طول میکشه!
دستور چیه؟ نفرمایید!!
خواهش میکنم :)

:)
پاسخ:
:-)
دست به سوژه شدنتون ملسه! :))
پاسخ:
بله ظاهرا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">