طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

جواب من " نه" است!

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ب.ظ

آیا در حال حاضر از خودتون راضی هستید؟

چرا؟

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۸
اَسی ...

نظرات  (۲۸)

پول هرگز ایده ساز نیست؛ایده است که پول می شود.
(دابیلد جی کامرون)
پاسخ:
عجب!! o_O
بله :)
پاسخ:
علتش چیه؟
سلام 
خوبی ؟:)
من از شما راضیم :))))))
خدا حفظت کنه :**



+
 از خودم جدیدا نه !!
راضی نیستم ایشالا که بتونم دوباره برگردم به راه راست :)
چراش بماند :دی 

پاسخ:
سلام
مرسی :)
ای جانم ^_^
سلامت باشی باران جان :**
+ ایشالا
ولی یادت باشه نگفتی!! ;)
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۲:۳۰ یـک مـعــلـم . .
به هییییییچ وجههههههههه!!!
.
.
خب معلومه:
چون ما از"خود راضی" نیستیم!
:))))))
پاسخ:
چه غلیظ!!
اون که درست! ولی علت واقعیش چیه؟
جواب من هم "نه" است!
پاسخ:
دلیلش؟؟
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۲:۴۰ مینا بهین
اره
چون به پشتکار سابقم برگشتم و تا چیزی رو خوب انجامش ندم،ولش نمیکنم.
پاسخ:
چه خوب!
خوش اومدین :)
خب معلومه!
نـــــــــــه!
پاسخ:
چرا؟؟
منم همینطور

چون تنبلم چون هیچ کار مفیدی تا الان نکردم
پاسخ:
میفهمم...
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۴:۳۰ محمد حسین
قبل از خوندن پست عنوان رو دیدم ، منتظر بودم ببینم چرا از پسره خوشتون نیومده جوابتون نه است :))) 
پاسخ:
شما که کلا تو این عالم سیر نمی کنید!! :)))
مگه شما دلیلشو گفتین ک ما هم بگیم؟! D:
پاسخ:
خب من سوال کننده ام و شما پاسخ دهنده! P-:
گآهی آره و گاهی نه..
پاسخ:
اوهوم...
اگه کسی شرایطش بد باشه ک طبیعیه ناراضی باشه..
اگه حالش خوبم باشه .. باز جا داره بهتر شه ! بازم ممکنه ناراضی باشه!!

البته ناشکری و ناراضی بودن دو مقاله جدان!
پاسخ:
شرایط موجود با انتظاری که آدم از خودش داره فرق داره! خب گاهی شرایط دست ما نیست و این نمیتونه تو حس رضایت ما از خودمون دخیل باشه
درمورد خط دوم نظرتون هم همینه، اینها ربطی به دید ما به خودمون ندارن

اون که بله! البته اگه منظورتون "مقوله" باشه :)))))
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۵:۱۹ مجتبی خزاعی
رضایت ابعادی داره 
مثل رضایت از زندگی، رضایت اجتماعی و رضایت شغلی.
اگه کلی بخوام در نظر بگیرم
باز چند تا پارامتر تعیین کننده هستن: میزان استقلال فردی، سلامت جسمی، سلامت روانی، باور ها و ارزش ها و از همه مهم تر مطابقتشون با سیر طبیعی زندگی.
من از میزان استقلالم راضی هستم اما از سلامت روانم خیر، از باورها و ارزش هام راضیم ولی از مطابقتشون با سیر زندگیم هنوز نه.
میتونم بگم برای رضایت کامل خیلی باس تلاش کنم هنوز :)

*البته شما خودتون دلیلتون رو نگفتینا!!
پاسخ:
منظور من رضایت کلی بود
رضایت اجتماعی که به جامعه مربوطه و متوجه شخص نیست
اینکه سلامت جسمی رو مثال زدید ربطی به رضایت از خود نداره به نظرم،
رضایت یعنی من هرکاری که درتوانم هست در زمینه ی عملی کردن توقعاتی که از خودم دارم انجام بدم
خب بیماری چیزی نیست که به وجود اومدنش دست خود آدم باشه و اگه کسی بیمار شد نباید بگه من از خودم ناراضی هستم! اون دیگه برمیگرده به مسائل خارج از حیطه ی اختیار ما
این که باورهاتون با سیر زندگیتون مطابقت نداره یعنی درعمل خلاف ارزشهاتون پیش رفتین
پس درکل نمیشه گفت از خودتون رضایت دارین!
+چون این سوال برای من طرح نشده و اگر هم جواب دادم از سخاوتمندیم بوده :دی
خیر
چون اراده ام چیزی که باید باشه نیست
یاعلی
پاسخ:
متشکرم
یا علی :)
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۰ فیلو سوفیا
من راضیم...چون در مقایسه با خود پارسالم خیلی بهتر شدم (البته با معیار های اندازه گیریه خودم)
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۸ مجتبی خزاعی
سلامت جسمی مثل سلامت روانی هم تابع شخصه هم محیط.
خیلی از بیماری های جسمی که دچار میشیم ناشی از عملکرد خود ما هستن. برای مثال شخصی که با رعایت نکردن برخی هنجار ها مثل بهداشت،  تغذیه مناسب یا ورزش به بیماری دچار شه، میتونه از خودش ناراضی باشه! همین قضیه در مورد ناسلامتی روانی هم صادقه.

*این حجم از سخاوت کم نظیره واقعا :)
پاسخ:
این عواملی که گفتین سهم اندکی از بیماریها رو به خودشون اختصاص میدن!
درکل ما در ایجاد بسیاری از بیماریها دخیل نیستیم

*جامعه به حاتم طائی نیاز داره :)))
۰۹ مهر ۹۵ ، ۱۱:۳۵ ( ک) شباهنگ
 کسیکه به رضایت از خود برسد متوقف میشود..
اما میتواند نسبی باشد 
بعضی وقتها هم ممکنست باعث غرور نابجا شود 
 من فکر میکنم رضایت را باید خدا و اطرافیان و جامعه از ما داشته باشند 

من زمانی احساس رضایت می کنم که اطرافیان را از خودم راضی و خوشحال 
ببینم..
پاسخ:
ممنون از نظر خوبتون
آره خیلی
پاسخ:
خب چرا؟؟
بله 
:)
پاسخ:
به چه دلیل؟! :)
۰۹ مهر ۹۵ ، ۱۴:۴۵ مجتبی خزاعی
راستی من باب حرفی که دیروز زدم
اینکه از مطابقت باورها و ارزشهام با مسیر زندگیم راضی نیستم، عدد نمیدم اما میدونم که اکثر آدمها همینطور هستن، ارزش ها فراموش میشن و آدم ها غافل از باورها. 
به هر حال ما نباید اینطور باشیم؛ همونطور که حاتم طایی نبود.
این پست منظورمو بهتر برسونه شاید :)
پاسخ:
همین که رفتارمون با ارزشهامون مطابقت نداره یعنی راضی نبودن از خود!
پست؟؟ منظورتون کامنته دیگه؟!

سلام

باشه یادم موند :)))))))))))))))))


جواب:

چون از خودراضی نیستم :دی ایش :|))



+

ولی خدایی منم اول همین فکری کردم که آقای محمد حسین  کرده و تو کامنتش گفته :دی


پاسخ:
سلام
:)))

o_O

+ بابا من قصد ازدواج ندارم خب :دی
۰۹ مهر ۹۵ ، ۲۱:۴۱ محمد حسین
کدوم عالم ؟! 
این الان فحش بود :))) 
پاسخ:
عالم رویا :دی
فحش؟ استغفرالله :|
۰۹ مهر ۹۵ ، ۲۲:۴۴ مجتبی خزاعی
نه دیگه، رفتار نه مسیر زندگیه که مطابقت نداره گاها
بعد گفتم که پارامترهای دیگه ای هم دخیلن

میخواستم پست زیر رو لینک کنم :)

http://sobbooh.blog.ir/post/348
پاسخ:
تو این پست از تغییر باورها گفته شده، این به معنای نارضایتی از خود نیست. وقتی کسی فراموش میکنه قبلا چه عقایدی داشته پس از حال حاضر خودش راضیه، چون باورهای قبلش دیگه نیستن و زندگی دیگه ای رو برگزیده.
سوال من این بود که در حال حاضر آیا از خودتون رضایت دارید یا خیر
راضیم خدا رو شکر
پاسخ:
خدا رو شکر :)
۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۴:۴۱ هنوز یلدا
لحظه ایه!

گاهی خیلی!
گاهی اصلا!
پاسخ:
درک میکنم چی میگی
خیر

چون در جهت رویاهام حرکت نمیکنم و ساکنم
پاسخ:
ممنون از پاسخ کاملتون
هیچ وقت از خودم و از کارهام راضی نبودم...
خدا کنه موقعی که خدا ازم راضیه برم... یا بهتره بگم منو ببره...

اَسی جان، براتون و برای همه حسن عاقبت رو آرزو دارم...
پاسخ:
این چه حرفیه؟ ایشالا سالیان سال زنده و سلامت باشین و خدا هم ازتون راضی باشه
خیلی ممنونم آقا بهمن، الهی شما و خانوادتون هم عاقبت به خیر بشین
:))) نه همون مقاله! p-:
پاسخ:
اصلا به روی خودتون نیارین :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">