طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

پنج پنج تا؟ :|

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ب.ظ

اعتراف میکنم پنج پست اخیر (البته اگه پست "اسی تو قهرمانی" و "اگه موافقی دیسلایک کن" رو در نظر نگیریم! یعنی این دو تا رو فاکتور بگیریم و پنج پست قبل از پست کنونی رو برشمریم) رو در یک شب نوشتم! اما فقط "منفورترین خواهش دنیا" رو منتشر کردم و بقیه رو گذاشتم واسه انتشار در آینده.

اینو گفتم که بدونید تو یک لحظه چند تا فاز میتونم داشته باشم! عده ای از دوستان هم گفتن چننند روزه رو به راه نیستی! خواستم بگم فاز همه ی این پنج پست فقط مال یه شبه!


+میگن متولدین ماه تیر آدمای نامتعادلی هستن! بشنو و باور نکن :دی

تذکر: هرگز عبارت داخل پرانتز را طولانی ننویسید :|

عنوان: بیشتر از این از دستمون بر نیومد o_O

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۶
اَسی ...

نظرات  (۹)

چ کاریه خب؟!

+
الکیه! من ب این متعادلی.. تیر ماهیم هستم!!
:)
پاسخ:
یعنی همه رو یه جا بنویسم؟؟ o_O
+ آره بابا!
:دی
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۳:۴۴ ساعت زنانه
سلام آسی وبت زیباست ، بنظر من متولدین هیج ماهی اخلاقشون ربط به تولدشون نداره به اون خمیر مایه و درونشون هستش ..
پاسخ:
سلام ساعت زنانه!
نظر منم همینه
خوش اومدین
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۹:۲۶ ( ک) شباهنگ
آدمها تقریبا همه همینطور هستند..
گهی افتان گهی خیزان،.  گهی گریان گهی خندان..
پاسخ:
بله! ممنون :)
خوب مگه چه اشکالی داره روزی 20تا پست هم بذارید.
پاسخ:
زیاده بابا! :)
فاز تو فاز شده:)
یاعلی
پاسخ:
اصلا یه وضعی! :))
یا علی
25تا :)

پاسخ:
پست رو نخوندی؟! o_O
۰۶ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۵ محمد حسین
25 تا :))
پاسخ:
به به مغز متفکر :)))))
پستت رو خوندم  و با خودم گفتم
 همه در مورد پست قطعا نظر میدن باران یکبارم شده بیا در مورد 
عنوان نظر بده :دی :)))
و البته یک شوخی هم با عنوان داشته باش :)))


پاسخ:
آهان از اون لحاظ! :))
اصلن تیر ماهی ها نامتعادل نیستن... اصلن...
نمونه اش خود شما...
نمونه اش خود من...
منم تیرماهی هستم اونم از نوع بیستش... بیست تیرماه... دیگه بهتر از اینم میشه...؟
نگی چه از خود راضی که منم بهت میگم از خود راضی...خخخخخخ
پاسخ:
شمام تیرماهی هستین؟؟ چه جالب!!
بیستم؟ نمیدونستم! تولد گذشته تون مبارک :)
آره بابا تیرماهی ها خیلی هم تعادل دارن! من جدیدا شنیدم که مهر ماهی ها نامتعادلن :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">