طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

اگه موافقی دیسلایک کن :|

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

مدرسه ها باز شدن

دانشگاه ها ترم جدید رو شروع کردن

طبیعیه که بلاگستان خلوت شده باشه اسی جان!

ولی آخه... o_O


آمار دیروز:

103 بازدید کننده، 9 کامنت

یعنی تعداد بازدید کننده ها بیش از یازده برابر تعداد کامنتهام بودن!!

به عبارتی از هر 11 نفر فقط 1 نفر کامنت گذاشته :|

این چه وضعشه؟؟

به نشانه ی اعتراض وضعیت موجود، اولین دیسلایک این پست رو خودم میزنم :/

موافقین ۳ مخالفین ۹ ۹۵/۰۷/۰۴
اَسی ...

نظرات  (۱۳)

من موافقم.. اما لایک کردم! :|
:)
پاسخ:
:)))))))))))))
شاید هم بهتر بود میگفتم لایک کنید o_O
اصن به همین دلیل بهتر بودنش.. لایک کردم!:)
پاسخ:
:)))
بازم ممنون :)
۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۳:۳۱ قاسم صفایی نژاد
چه انتظاراتی. تعداد بازدیدکننده من میانگین 190 نفر در روز هست ولی دریغ از میانگین 2 کامنت در روز :D
پاسخ:
واقعا؟؟؟؟
اگه اینطوره پس من دیگه حرفی ندارم! :|
۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۳:۳۵ محمد حسین
من بخاطر متفاوت بودن لایک می کنم :دی 
پاسخ:
بابا متفاوت!!! :))))
دومین دیسلایک رو هم من میزنم :دی

پاسخ:
بزن قدش!! :))
کلا وبلاگ نویسی همینطوره یه وقت کلی پست گذاشته میشه یه وقت پشه هم پر نمیزنه چه برسه به ادم  یه وقت کلی کامنت و کلی بازدیدکننده یه وقت 
هم کم میشه . 
ما نیز لایک میزنیم .
پاسخ:
Thanks
خوش اومدین
منم به افتخار این پست یه دیس لایک طلایی دادم:))
یاعلی
پاسخ:
ای ول!! :))
یا علی
۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۹:۰۲ ( ک) شباهنگ
کاملا درسته من گاهی از ۹۰ بازدید کننده 
فقط سه کامنت داشتم و آدم فکر می کند آیا
نوشته ام فقط برای این سه نفر جالب بوده.؟؟
بعضی وقتها هم فکر می‌کنم ننوشتن بهتر است..
پاسخ:
واقعا :/
البته نوشتن در درجه ی اول واسه خود نویسنده ست بعد برای مخاطبه
درگیرش نباشین
فدای سرتون
اونی که بخواد بیاد
میاد :)
پاسخ:
بله حق با شماست :)
اون رو ن:)))))
منم دیسلایک
پاسخ:
;)
ممنان :)
۰۷ مهر ۹۵ ، ۰۸:۱۸ تُــربــچِــه :)
خخخ
سلام:)
فکر کنم ملت خسته ان...
پ.ن:چه خوبه که هنوزم مینویسی:)))
پاسخ:
سلام دختره :)
چه عجب راه گم کردی!
خسته.. نمونه ی بارزشم خود تو ;)
توقع داشتی ننویسم؟ o_O
دیسلایکارو خخخ

منم به افتخار ورودم به این وب دیسلایک میکنم :/

انشالله ما از اوناش نباشیم که کامنت نمیذاره :))))
پاسخ:
ممنون
ان شاءالله!
خوش اومدی :)
یعنی ما از اون خانواده هاش نیستیم :)))))
پاسخ:
بر منکرش لعنت!! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">