طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

لا فتی الا علی، لا سیف الا ذوالفقار...

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹ ق.ظ

من کنت مولاه فهذا علی مولاه

عید غدیر خم بر تمام شیعیان مبارک باد


عیدتون مبارک دوستان!!! ^_^

سیدها کجان؟؟ ما عیدی میخوایم ها ! :دی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۰
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

عیدت مبارک عزیزم :* 
پاسخ:
مرسی گلم ^_^
عید تو هم مبارک عزیزم :**
عیدت مبارک :)))
گفتم که جیبم خالیه یه سید دیگه دریاب :دی
پاسخ:
مرسی عید تو هم مبارک:)
آره lady تو سیدی؟؟؟!!!! O_O
عید شما هم مبارک
پاسخ:
ممنونم :)
چه عجب!
عیدتون مبارک :)
پاسخ:
متشکر o_O
O_O
شمایین آقا میثم؟؟!!! فکر کردم یه تازه وارده!!!
عید شما هم مبارک :)
فکر کنم یه مدت طول بکشه تا عادت کنم :|
بله منم! O_o
همه چی عادی میشه به مرور...:)
پاسخ:
!!!
بله:)
حالا چرا؟ اگه دوباره نمیگین چقدر سوال میپرسی!! o_O
اره عزیزجان ^_^
پاسخ:
ای جان! خوش به حالت:)
حالا یه ته کیسه ای که میتونی بدی ;)
سلام 
عید شما هم مبارک 
همیشه شاد و سلامت باشید 
پاسخ:
سلام
تشکر
همچنین شما
۰۱ مهر ۹۵ ، ۱۹:۵۹ یـک مـعــلـم . .
باسلام وعرض ادب،
.
عیدشما هم مبارک :)
(ببخشیدتأخیرشد،آخه مهمون داشتیم،سرمون شلوغ بود:))
.
اینم عیدی ِشمـا،که به رسم ادب،به محضرتون تقدیم می کنم^ـ^

http://goo.gl/5qh0xA
پاسخ:
سلااام!
متشکرم :)
خواهش میکنم این چه حرفیه؟
.
وای مرسی!! خیلی خیلی قشنگ بود! ممنونم ^_^
شما سیدین نکنه؟؟؟؟؟!!!!!!!!
O_o -->این در جواب آیکن مشابهش تو جواب شما بود.. از روی بی حوصلگی نبود ک علامت تعجب گذاشتینا!:)

چرا همه چیز ب مرور عادی میشه؟ یا چرا تغییر اسم؟؟
تغییر اسم ک ب خاطر دید و حس منفی دوستای وبلاگیم بود نسبت ب اون کلمه..:)
پاسخ:
مگه من مثل شما بی حوصله ام؟! :|
اون بله که گفتم در جواب همه چی به مرور عادی میشه بود! چرا واسه همون تغییر اسم بود!
من که هیچ حس منفی ای نداشتم!
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۲:۴۲ یـک مـعــلـم . .
به کسی نگینااااا
بله :)))
ماازفرزندان امام حسین-علیه السلام- واز نسل امام هفتم،امام‌موسی‌کاظم-صلوات الله علیه- هستیم . .
امام رضا-قربونش برم-عموی ماهستش^ـ^
.
امیدوارم که بتونیم درقول وعمل پیرو حقیقی این بزرگواران باشیم . .
پاسخ:
واقعا؟؟ پس واسه همین کلی مهمون داشتین :)
خوشا به سعادتتون!
چه جوری شجره تون رو اینقدر دقیق میدونید؟!
.
ان شاءالله که همینطوره
۰۲ مهر ۹۵ ، ۲۲:۴۶ یـک مـعــلـم . .
ازچندطریق؛
اولاًشجره نامه مون،جداندرجد ونسل به نسل به شکل مکتوب ومُهر شده،موجودهستش،
دوم:ازطریق علما ونسب شناسان مورداعتماد،
مثل مرجع تقلیدشیعیان،مرحوم آیت الله العظمی مرعشی نجفی
(که صاحب یکی ازبزرگترین کتابخانه های جهان هستن ومرقدشون درقم و در ورودی کتابخانه شون هستش)
سوم:کتاب های نسب شناسی معتبر،
چهارم:موسسات ومراکز نسب شناسی مورد وثوق.
مضاف براین که شجره نامه های سادات موسوی،شامل افراد مشهور وصاحب شأن در بین مردم هستش.
و الان به عنوان امامزاده،دارای بارگاه وحرم هستن^ـ^
پاسخ:
چه جالب!!
پس شما از سادات موسوی هستین!
متوجه دو خط آخر نشدم o_O
۰۳ مهر ۹۵ ، ۰۱:۵۷ یـک مـعــلـم . .
+بله!!
سادات موسوی یعنی فرزندان وذریه ی امام "موسـی" کاظم-علیه السلام-
++منظورم این بودکه بیشتر افرادی که "جد"سادات موسوی محسوب می شن،
اونقدر شناخته شده هستن که فرزندانشون ونسلشون کاملاً مشخص و معلومن،
وکسی درانتساب به این بزرگان که بعضاً از امامزادگان صاحب شأن هستن،دچار تردیدنمیشه!
مثلاً"امام زاده سید حمـزه"واقع در"شاه عبدالعظیم"ری،
یا
"شیخ صفی الدین اردبیلی"،واقع در اردبیل،
یا
"امام زاده احمدبن موسی" شاهچراغ در شیراز،
و . .
نمودار نسل و فرزندان این بزرگواران،کاملاً مکتوب شده و موجود هستش . .
و مردم هم،علاوه براین،به طور سینه به سینه،سادات رو بامشخصات پدران ومادرانشون،می شناسن.
پاسخ:
که اینطور!
ممنون از اطلاعاتتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">