طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سینمای خالگی :دی

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۱۳ ق.ظ

خونه خاله که بودم پسرخاله یک ریز میومد میگفت بیا تیکن بازی کنیم! منم که اصلا بلد نیستم! میرفتم همه ی دکمه ها رو میزدم و همش هم میباختم :/ پسرخاله هم کلی ذوق میکرد که منو میکشه!! بهش میگفتم قبول نیست! تو بلدی و اگه از منِ نابلد ببری هنر نکردی :/

میگفت اتفاقا با این که بلد نیستی اما خوب بازی میکنی!

خلاصه ول کن نبود و توقع داشت بیست و چهار ساعته باهاش تیکن بازی کنم! منم که دیدم راه گریزی نیست گفتم: من اصلا از تیکن خوشم نمیاد، یه فیلم بذار ببینیم

رفت کیف سی دی هاشون رو آورد، هرچی نگاه کردم چیزی جز انیمیشن نیافتم، اونم از نوع بچگانه! بالآخره انیمیشن فروزن رو انتخاب کردم و گفتم همین رو ببینیم!

خلاصه فیلم رو گذاشتن و من درطول فیلم همش میگفتم ساکت باشین ببینیم چی میگن! کارتون قشنگی بود، آخرش قابل پیش بینی نبود!

فرداش دوباره پسرخاله ساز تیکن و زد، منم گفتم نه فیلم ببینیم بهتره! اونم گفت لاک پشت های نینجا ببینیم! دخترخاله اومد گفت نه، پاندای کونگ فو کار2 ببینیم! دیگه داشت دعواشون میشد! گفتن هرچی تو بگی، منم دیدم اصلا حوصله ی لاک پشت نینجا رو ندارم گفتم: همون پاندای کونگ فو کار! پسرخاله هم گفت: پس پاندا کونگ فو کار 3 رو ببینیم!

فیلم رو گذاشتن و من هی با گوشیم بازی میکردم! اونام حرص میخوردن که گوشی رو بذار کنار و فیلم و ببین! نمیدونم چه اصراری داشتن که من کارتون ببینم o_O حتی وقتی بلند میشدم میرفتم آب بخورم فیلم رو استوپ میکردن تا من برگردم! اگه هم جایی رو نمیدیدم میزدن عقب! میگفتن چرا فیلم فروزن و با دقت نگاه کردی ولی اینو نمیبینی؟ گفتم: فروزن خوب بود :دی

کم کم خسته شدم و جلوی تلویزیون دراز کشیدم ، هر از چند گاهی دختر خاله به پسرخاله میگفت: برو ببین چشماش بازه یا نه!

آخرش هم وسط فیلم خوابم برد :)) آخرای فیلم بیدار شدم و بالآخره فیلمه تموم شد! گفتم: نه قشنگ بود! دخترخاله گفت: چقدرم که تو دیدی!!

البته یه روز هم فیلم "مردان مریخی، زنان ونوسی" رو دیدیم که اونم به یمن سوپری محلشون و به صورت رایگان نصیبمون شد که البته قشنگ بود :)

راستی موقع برگشت از تهران هم تو اتوبوس، فیلم "من سالوادور نیستم" رو دیدم و چقدر خوشم اومد! این رضا عطاران واقعا محشره ^_^ چقدر هم که من یکتا ناصر رو دوست دارم :)


همین دیگه!


قشنگ معلومه که من چقدر از بازی و فیلم و انیمیشن به دورم یا باید بیشتر توضیح بدم؟؟ :)))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۶
اَسی ...

نظرات  (۹)

بپرسم تیکن چیه ضایع است ؟:دی


+

پس جونت رو به لبت آوردن ؟:))


++

منم موندم اصرارشون چیه که باید ما هم تا آخر باهاشون همراه بشیم و اونم کارتون رو ببینیم :|)

خواهرزاده ی منم همین شکلیه :دی

یه دلیلشو میدونم ها مثلا در زمان مدرسه وقتی کارتون با تو میبنن که

دلیل موجه ی برای دیدن داشته باشن که از طرف اینو و اون مورد مواخذه قرار نگیرن که درسشون ول کردند اومدند پای فیلم:دی

(خودم کشف کردم :دی)

ولی زمان تعطیلات شون واقعا نیاز به فکر کردن و کشف جدیدی داره :))


پاسخ:
Taken! همون که یه آدم میگیری و حریفت هم یه نفر رو انتخاب میکنه، بعد با هم میجنگین تا جون یکیتون تموم بشه، همین! و باز هی آدم دیگه ای میگیری و از نو میجنگی :/
+ بد جور :| ولی نه طفلی ها! خیلی باهام خوبن ^_^
++ باز بعضی کارتونا قشنگن! واسه بزرگترها هم مناسبن! ولی آخه لاک پشت نینجا و پاندا کونگ فو کار؟ o_O
بابا کاشف !!! :)))
اصولا وقتی یه نفر از یه فیلم خوشش میاد دوست داره به همه اون فیلم و نشون بده! من که اینطوری ام!
چقدر سروکله زدن با ابن بچه ویله ها سخته :دی
پاسخ:
الکی که اسمشون گودزیلا نشده :)))
اتفاقا من خیلی تیکن دوست دارم تا چند سال پیش هم خیلی بازی میکردم اما الان دیگه نه.
کارتون...نه خیلی از کارتون دیدن خوشم نمیاد.
هر دوتا فیلم هم دیدم خوب بودن .
موفق باشی
یاعلی
پاسخ:
پس حرفه ای هستی :دی
شما بیشتر :)
یاعلی!
کاملا واضحه :))
پاسخ:
خب خدا رو شکر :دی
'اصولا وقتی یه نفر از یه فیلم خوشش میاد دوست داره به همه اون فیلم و نشون بده! من که اینطوری ام!'
واسه همین کچلتون میکردن!:)

پاسخ:
بله دیگه :دی
عااااالی...مخصوصا اونجا که چک میکردن چشات باز باشه:))))
پاسخ:
دقیقا!! میبینی تو رو خدا ؟ :|
اتفاقا من از رضا عطاران خوشم نمیاد ولی بعضی وقتا کارای خنده داری میکنه!
من فروزن رو زبان اصلی دیدم :دی
پاسخ:
خنده دار ها!
بابا زبان اصلی!!! من آوازهاش و به زبانهای مختلف دیدم :دی
انیمیشن خیلی خوبه. خیلی :)
پاسخ:
خوبه :)
دقیقا واسه این که نگه داری کسی..باید تعریف کنی..خیلی بازیت خویبه خخخ

سیاستش تو حلقم خخخخ


فروزن که عالیه خانوم بی حوصله

حالا با گوشی دقیقا چیکار میکردین :دی



کلا ولی فیلمهای پرباری دیدین خخخخ


پاسخ:
نه باو بازیم خوب بود :دی
آره قشنگه :)
بلهههه؟؟؟!! O_O
خعلی :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">