طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

این قسمت: بچه دار شدن!!

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۰ ق.ظ

مادر که بشی همه ی زندگیت میشه بچه ات

دیگه رفیق بازی تموم میشه

دمپایی روفرشیت میشه پایه ی گهواره که لق لق نزنه

دیگه وقت نداری حتی تو آینه نگاه کنی، چه برسه به اصلاح و آرایش!

ناهارت میشه سیراب شیردون که قبلا بهش لب نمیزدی اما الآن واسه بچه مفیده

انواع و اقسام صداها رو از جمله" رررررر ، نانانانانا، دادادادادادا ، آآآآآآآآآآآآ، نچ نچ نچ نچ نچ، صدای بوس" تولید میکنی که بچه غذا بخوره

موقعی که به بچه غذا میدی خودتم دهنت و باز میکنی و بیشتر از بچه لبات و میجنبونی و بعدشم فضای خالی دهنت و قورت میدی به خیال این که بچه با این حرکاتت غذاشو میخوره!

به سشوار و جارو برقی متوسل میشی که با صدای عجیبشون حواس بچه رو پرت کنن و بچه گریه نکنه و آروم بگیره

گوشیت پر میشه از ترانه های بچگونه که در حین غذا خوردن بچه واسش میذاری تا نفهمه تو شیرش دارو قاطی کردی و بدمزه شده

خونه ات پر میشه از پستونک و شیر خشک و شیشه شیر و دستمال مرطوب و گوش پاک کن و پوشک و قطره و پماد و روغن

مادر (امروزی) که باشی، به جای لالایی، آوازهایی مثل " آهای خوشگل عاشق، من مانده ام تنهای تنها، ناز داره ناز داره" رو واسه بچه زمزمه میکنی که بخوابه

اصلا از این ناراحت نمیشی که چرا بچه لباسش و خیس کرده، بلکه بر عکس خوشحال هم میشی! ناراحتیت وقتیه که بچه خودش و خیس نمیکنه! میگی فقط بچم شکمش کار کنه من لباساش و با خوشحالی میشورم!

اگه دوستت و دعوت کنی نمیتونی ازش پذیرایی کنی، بهش میگی هر چی میخوای برو از یخچال بردار، و اگه دوستت کم رو باشه تنها چیزی که عایدش میشه دو فنجون چای و سه تا شکلاته، موقع ناهار هم به دوستت میگی خودت برو غذا بخور، من تا بچه رو بخوابونم طول میکشه، و اینجوری میشه که دوستت با کلی سرگشتگی تو آشپزخونت، یه بشقاب و یه قاشق و یه چنگال و یه سفره پیدا میکنه و تنهایی میشینه سینه ی مرغی رو که واسش سرخ کردی با نون میخوره

اگه دوستت ازت سراغ فیلم عروسیت و بگیره میبینی اصلا دیگه دغدغه ی این مسائل و نداشتی که حتی بری فیلمت و از فیلمبردار تحویل بگیری!

کل روزتون بالا سر بچه میگذره و اصلا نمیفهمی دوستت کی اومد و کی رفت!

همه ی سختی ها رو تحمل میکنی و اگه فقط بچت شیرش و بخوره و شکمش کار کنه انگار دنیا رو بهت دادن

همش سعی داری کمک کنی که بچه از بالا و پایین گاز خارج کنه! و از شنیدن صداش ذوق میکنی و احساس موفقیت داری!

مادر که بشی بهشت زیر پاته...


+ امروز رفته بودم خونه ی دوستم تا نی نیش و ببینم ^_^

هر چقدر صدای بچگونه که در چنته داشتم بیرون ریختم تا یه کوچولو بتونم با بچه هه ارتباط برقرار کنم، اما واااااقعاااا نگهداری از یه بچه سخته O_O


ب ن : کامنتهای پست قبل در اسرع وقت تایید خواهند شد :)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۰
اَسی ...

نظرات  (۱۴)

آخ آخ آخ
خوش به حال مادرا که تنها عاشقای واقعی این دنیان...
پاسخ:
واقعا تنها عاشقای واقعی هستن
نمیدونم چرا اما همیشه دلم میخواست وقتی 23 سالم شد یه پسر داشته باشم همین 
هیچ وقت به این معقوله ها فکر نکردم بچه ها برام چیزای جالبی هستن که ترجیحا باید زیاد بهشون نزدیک نشد 
و اینکه واقعا نگهداری بچه سخته
پاسخ:
حالا 23 سالت شده یا نه؟ ;)
چه جوریه که میگی جالبن اما نباید بهشون نزدیک شد؟!
چه مامان خوبی می شی تو :)))))
پاسخ:
من؟؟ چرا؟؟ :))
اینایی ک گفتین مشخصات ی مادره یا پرستار بچه؟!O_o :)
ضمنا الان تلگرام ب مادرا فرصت اینجور جنقولک بازی در آوردنا رو با بچه شون نمیده.. راه داشته باشه قرص تغذیه میدن ب بچه شون جای غذا!:) :/

+
دوستتون این ویژگیا رو داشت حالا؟:)

ب ن :
زودا!:)
پاسخ:
معلومه مادر! چرا پرستار؟ پرستار واسه بچه دل نمیسوزونه و اگه بچه شیر نخوره نمیشینه گریه کنه، گریه نمیکنه که چرا بچه وزنش بالا نمیره، بچه همه ی زندگی یه پرستار نیست، پرستار بخاطر بچه دوستاش و کنار نمیذاره و و و ...
تلگرام مزخرف ترین و وقت تلف کن ترین چیزیه که دیدم :/
+ دقیقا این پست ویژگی های دوستم بود که عینا نقل کردم :|
حتما :)

کاملا معلوم بود فانتزی خودتون رو نبشته بودین:دی 
پاسخ:
نه اصلا!
اتفاقا کاملا معلوم بود که رفتار دوستم و نوشتم!
این پست رو کاملا میفهمم..حال و روز خواهرمه دقیقا :))))
پاسخ:
از دست علی :)))
هههههههههههههه
خیلی سخته ولی .
.
.
.بی نهایت شیرینه 
پاسخ:
همینطوره!!
بچه خیلی شیرینه اما من واقعا صبر و تحمل بچه داری رو ندارم.:(
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ:
منم همینطور :/
همچنین
یا علی
چه قدر قشنگ بود این پست:)
پاسخ:
موافقم :)
واقعا رفتار دوستتون بود؟
منم فکر کردم فانتزیه:)
پاسخ:
خب بله! مگه مشخص نبود؟؟ فکر میکردم خیلی واضحه :|
منظورم مادرای امروزی بود ک معمولا این کارا رو دارن فراموش میکنن متاسفانه..

البته پس زدن دوستا ب خاطر بچه هم درست نیست.. فردا منت میشه سر بچه یا حداقل اینکه عقده میشه تو دل مادر..
هر دو در کنار هم نمیشه مگه؟!

تلگرام هم بده هم خوب .. مث بقیه راه های ارتباطی ...

چ خوب ک همه این ویژگیا تو ی نفر جَمعه.. :)

پاسخ:
دوستم خوشبختانه تا حالا که اهل تلگرام نبوده!
البته دوست منم دوستاشو پس نزده، منظورم این بود که دیگه واسه دوستاشون وقت ندارن چون وقتشون پره و کلش صرف بچه میشه

درکل وقت تلف کنه و اگه نباشه هم چیزی و از دست ندادیم، من خودم الآن یک ماهه نت نگرفتم و نمیرم تلگرام، وقت خیلی بیشتری دارم واسه زندگی!

خوب بودنش و نمیدونم اما بله جَمعه :)
نه هنوز چند قدمی مونده تا به مادر شدن  :)
بچه ها موجوداتی مثل عسل هستن شیرین و دل آب کن اما
من از شیرینی زیاد خوشم نمیاد و دهنم رو میزنه :)
پاسخ:
پس هنوز وقت داری ;)
چه توصیف عجیبی بود!!
خوبه هنوز مادر نشدینا خخخ
پاسخ:
ای بابا!
دوستم اینجوری بود خو o_O
چقدر خوب حق مطلب رو ادا کردین :)
پاسخ:
ممنونم :)
خوش اومدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">