طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

باشگاه و کشف استعداد!!

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۴ ب.ظ

چند روزه خونه نیستم و از اینترنت به دور :دی

واسه همین نبودم! البته هنوزم نیستم! یه زنگ تفریح کوچیک داشتم که تونستم بیام :)


امروز تو باشگاه، مربیمون بهمون حرکات اختصاصی هر فرد و گفت

به همه ی بچه ها نرمشای مختلفی که واسه تناسب اندامشون خوب بود و آموزش داد، اما به من و فقط به من گفت که با دمبل کار کن!!!

نه که من تافته ی جدا بافته ام ^_^

آخه همه واسه لاغری میان باشگاه اما من واسه رو فرم اومدن و پر کردن رفتم! تازه یه رژیم پر کالری هم بهم داده! اما من نمیخوام رعایتش کنم، چون خیلی مضره!!! o_O

امروز تو کلاس درحین ورزش، چشمم افتاد به حلقه هایی که رو دیوار آویزون بودن! به سرم زد که امتحانشون کنم، آخه همیشه برام سوال بود که چطوری حلقه میزنن :|

کلاس که تموم شد به دوستم گفتم: بریم حلقه بزنیم؟ گفت: بلدی؟ گفتم: نه :))

رفتیم هرکدوم یه حلقه برداشتیم

تو دلم میگفتم الآن کل باشگاه به ما میخندن :دی

با دستم حلقه رو دورم چرخوندم و خیلی راحت تونستم کنترلش کنم و بچرخونمش!!!!! اصلا باورم نمیشد!!! اینقدر ذوق زده شدم که نگو!!! دوستم میگفت: تو که بلد بودی چرا الکی گفتی تا حالا نزدی؟؟؟

گفتم باور کن اولین بارمه!!! :)))

اما دوستم باورش نمیشد!! البته خودشم بلد نبود! واسه همین بیشتر شک میکرد به حرفم!

من با هیجان حلقه میزدم و دوستم نمیتونست :)))

به دوستم گفتم: من چه استعدادهای نهفته ای داشتم و خودم خبر نداشتم!!!

گفت: پس منم باید بزنم!

حالا من مثل استادایی که چند ساله این کاره ان هی براش توضیح میدادم که چیکار کنه اما اون یاد نمیگرفت! ول کن هم نبود! میگفت منم باید بتونم! آخرشم موفق نشد!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۱
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

۳۱ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۹ ماهیِ نفس کِش! :)
:))
پاسخ:
:)
این تلاش دوستتون قابل ستایشه:)
من اطمینان دارم دوستتون بالاخره موفق میشه:))
پاسخ:
منم امیدوارم :))
نکنه رفتین کمپ ترک نت؟ :)

تافته جدا بافته ! :)

خب آخراش ی کمم خراب میکردین.. تا طفلی دلش زیادم نسوزه! :| :)
پاسخ:
یه همچین چیزی :دی
:)))
آخه بلد نبودم! فقط بلد بودم بزنم P-:
پس لازم شد تو هر رشته ای یه سرک بکشی...خدا رو چه دیدی؛ شاید فردا پس فردا تو شدی کیمیا علیزاده:)
پاسخ:
آره ها!!!
خب مگه استعدادها چطور کشف میشن؟ وارد یه رشته میشی و میفهمی استعدادش و داری یا نه :)
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۱۲ محمد فائزی فرد
حالا که حلقه اوکی شد دفعه ی بعدی با حلقه آتشین تمرین کنید.
پله پله تا ملاقات خدا حتی :)
پاسخ:
:)))))
حلقه ی آتشین و فقط از توش میپرن! اونم شیرا و ببرا :/
😊😊😊
پاسخ:
what??
من با سیستم اومدم، شکلک و نمیخونه
افرین برا اولین بار تونستین حلقه بزنین:)
منم بلد نیسدم:/
پاسخ:
امتحان کن شاید تو هم استعداد نهفته شو داشته باشی! :))
منم قبلا چند بار تلاش کردم نشد.
لامصب خیلی سخته.
موفق و مانا باشی
یاعلی
پاسخ:
قلق داره! باید باهاش عجین بشی ;)
همچنین گلم
یا علی
(((: بی اینترنتی سخته
پاسخ:
نه زیاد! عادت میکنی :)
حلقه فقط بدیش اینه که هفته دیگه میبینی تمام پهلوهات کبود شده:|
پاسخ:
عه چرا؟؟ حتما تو زیاد زدی!
شنا 
شنا دوست
باشگاه ندوست
خسته میشم!
:دی

شادزی دلفین
پاسخ:
نخسته :دی
همچنین مغنا جان :)
خب به خاطر چاقیش بوده. آدمای لاغر مثل شما خیلی راحت حلقه می زنن. :)
پاسخ:
نه اتفاقا دوستمم لاغره! مشکلش این بود که نمیتونست کنترل حلقه رو به دست بگیره، توقع داشت حلقه خودش بچرخه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">