طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

شروع فعالیت!

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۷ ق.ظ

بالآخره استارت باشگاه و زدم!

اونم به یاری دوستم! میگفت: من باید تو رو از خونه بکشونم بیرون!

و موفق هم شد!! :دی

به این میگن دوست واقعی! ببینید چقدر به فکر منه! ^_^


میریم کلاس فیتنس!!

امروز اولین جلسه مون بود

بریم که داشته باشیم فیتنس گرل شدن رو!! :)))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۵
اَسی ...

نظرات  (۱۵)

فیتنس چیه اسی جان؟
پاسخ:
بدنسازی :دی
موفق باشید جناب رونی کلمن :)
پاسخ:
منو با اون سوسیس کالباس سیاه یکی نکنید >_<
ببینم تا وقتی میام ببینمت چیکار میکنی دیگه :دی
پاسخ:
اصلا قابل شناسایی نیستم اون موقع :))))
موفق باشی
مواظب ویتامین هاوقرص هاباش
پاسخ:
تشکر
ویتامین و قرص؟؟؟؟ تو باشگاه خانما که از این خبرا نیست :)))
موفق باشی عزیزم.
یاعلی
پاسخ:
ممنون گلم :)
یا علی
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۷ دختر اسمانی
(:خوش بگذره اسما جان
پاسخ:
مرسی دختر آسمانی ;)
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۴ ام اسی خوشبخت
موفق و سلامت باشید :)
پاسخ:
متشکرم همچنین شما :)
ب سلامتی :)
تمرینای بی هوازی تون رو تو فضای سرپوشیده انجام ندین حتی الامکان...
پاسخ:
مرسی :)
تمرینای بی هوازی چیه؟ کلا فضای ما سرپوشیده ست!
خب درست بگید بدنسازی چرا میگید فیتنس:)
بعدم خانوما رو چه به بدنسازی
این یه ورزش مردونس:)))
پاسخ:
اسم کلاسش فیتنسه دیگه!
خب ما که دقیقا همون بدنسازی آقایون و انجام نمیدیم! خیلی فرق داره
کاش یکی ام منو میبرد بیرون ع خونه
روز به روز به وزن اینجانب اضافه میشه :) 53 کیلو اخرین رکوردمه :)
پاسخ:
چه عجب از اینورا !!!
بیا خودم ببرمت :)
53 کیلو زیاده یعنی؟؟!!
من واسه پر کردن میرم :|

احسنت..درستشم همین
پاسخ:
ممنون
میدونم فرق داره
دارم شوخی میکنم:)
پاسخ:
آها! :))
فک کنم بدنسازی دو حالت داره.. حجمی و فیتنس.. فیتنس بیشتر ب تناسب اندام مربوطه تا حجیم کردنش

بی هوازی .. ب تمرینایی میگن ک سرعتی هستن و ضربان قلبو یهویی بالا میبره..
مثل استپ استارت ک چند ثانیه میدویی می ایستی.. دوباره چند ثانیه دوی با سرعت حداکثر و چندبار تکرار همین تمرین
پاسخ:
کلاس ما هم واسه تناسب اندامه، از این تمرینای بی هوازی نداریم!
خودتون انجام بدین .. تو خونه اگه خونتون حیاط داره..
دراز نشست.. بارفیکس.. شنا.. طناب زدن و.... این تمرینا خیلی خوبن .. هر کدومشونم چند مدل دارن ک همشونو انجام بدین.. خسته کننده هم نمیشن
پاسخ:
تو شنا و بارفیکس ضعیفم!
فعلا که تو این دو جلسه که رفتم تمام ماهیچه هام گرفتن!! اما کم کم راه می افتم :دی
بارفیکس ک طبیعیه ضعیف باشین.. :) خیلی سخته .. اما اگه مداوم باشه تمرینات .. ب مرور بهتر میشه
خب میذاشتین از هفته دوم میرفتین.. هفته اول فقط بدن درد داره! D:
پاسخ:
کلا دستام ضعیفن!
اتفاقا من دارم از هفته ی سوم میرم :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">