طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

ما غلط کردیم و صلح انگاشتیم ...

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ

یه وقتایی به یه جایی میرسی که دیگه نمیتونی خودت و گول بزنی

چیزایی بهت ثابت میشه که هیچوقت نمیخواستی باورشون کنی

گاهی خوش بینی بیش از حد هم میشه حماقت...


از یه جایی به بعد باید فراموش کنی

میشه! اما خیلی سخت...


هی دارم تکرار میکنم به درک!

ولی تو دلم میگم چرا؟؟؟

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۰
اَسی ...

نظرات  (۱۱)

یعنی واقعا درکت میکنم.
ولی چاره چیه؟؟
یاعلی
پاسخ:
هی...
یا علی
هیم...
:(
پاسخ:
:((
عالی...............
پاسخ:
سپاس
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۵ قاسم صفایی نژاد
چقدر مبهم 
احتمالا یه نشانه برای خودتان ...
پاسخ:
...
شاید!
کتف چپ فراموش نشه..روزی هزار بار میگی به کتف چپم :|
پاسخ:
:)))))))
حالا چرا کتف چپ؟؟!
لایک
پاسخ:
تنکیو
چی شده ؟! :|
پاسخ:
کمرتون خوب شد؟
کاری رو انجام بده که دلت میگه (:
پاسخ:
درست میگی
مرسی :)
مرز بین خوش بینی و حماقت خیلی باریکه...
پاسخ:
اوهوم :(
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۹ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
هعی..
درک میکنم :)
پاسخ:
ممنون
همیشه جایی برلای اشتباه هست اما...
پاسخ:
کاش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">