طلوع من

کلبه کوچولوی من

نوشته ها و خاطرات زندگی من
اینجا از copy paste خبری نیست، پس شما هم کپی نکنید، اگر هم خواستید متنی رو لینک کنید اطلاع بدید
ممنون از همراهیتون

پیام های کوتاه
  • ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۴:۲۸
    آه ...
  • ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۷:۱۰
    ...
بایگانی
آخرین نظرات

سوژه ی خبری شدم!!

شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ق.ظ

رادیو بلاگی ها

تا حالا درباره شون شنیدین؟؟

این بار تو اخبارشون من و سوژه قرار دادن!

اینجا


+ من که اردو نرفته بودم! خانوادگی بود

بعدم اسم من "سی" است آیا؟؟؟

هرمز شباهت دارد؟؟ ندارد :|


++ مربوط به این پستم هست

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۹
اَسی ...

نظرات  (۱۲)

خوبه دیگه مشهور شدین رفت


http://daynasor.ir
پاسخ:
عجب!!
خوش اومدین
سلـام سی( C؟ یا 30؟؟ ...) خانم! :))

جالب بود :)
پاسخ:
:///
سلام:)
نه که خیلی طولانیه مخففش کردن!! :دی
سوژه شدنتون رو تبریک عرض می نمویم :دی 
هنوز فرصت نکردم گوش بدم این قسمتشو:))
پاسخ:
تبریک داره؟؟!!
ممنان :))
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۰۳ آبان دخت ...
خلاصه خبر رادیو شتریه که در خونه هر بلاگری ممکنه بخوابه :دی
:)))
پاسخ:
واقعا همینطوره!! شتر اصلی اینه!!! :)))
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۰۶ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
اره رادیو بلاگی ها دوس :)
پاسخ:
رادیو بلاگی ها هم تو را دوست ;)
امضا نمیدید؟ :)
پاسخ:
میدونم خیلی هیجانزده اید!! کمی صبور باشید امضا هم میگیرید :دی
به مولا از طریق همین مشهور میشن ادما اصن :دی 
دیدی چه طور در اولین فرصت اطلاع رسانی کردم ؛))))))))
پاسخ:
نفوذ تا این حد؟؟!! o_O
آره!! آفرین ;)
حتی خود رادیو بلاگی ها رو هم جا گذاشتی تو اطلاع رسانی!!!
همیشه خوش خبر باشی :*
یک امضاء لطفآ ....
پاسخ:
لطفا نوبت رو رعایت کنید :))))
۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۲ رادیو بلاگی ها
خوبی؟ :)))))))))))
پاسخ:
ممنان!!! :)))
با سورپرایز کردنای شما o_O
خیلی خوش اومدین :)
خوبه دیه
پاسخ:
بله دیه ;)
جالبه
:)


پاسخ:
اوهوم :)
خیر نشنیدم :)
پاسخ:
پس حالا آشنا شدین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">